Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

ds. 15 set. 2018, 09:32

Nallzeta ha escrit:
Ja no puc descarregar els episodis... ja no estan en format mp4 sinó que ara estan segmentats a trossos... i a més estan protegits i no trobo manera d'iniciar una descàrrega, una pena.


Hola Nallzeta, imagino que et refereixes als episodis de la web del Super3 (http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/), amb què ho estas provant? prova d'utilitzar aquesta web: https://videostv3.herokuapp.com/, jo acabo de probar els 2 últims i es poden descarregar bé com sempre, et deixo els enllaços a aquests 2 episodis últims (són dels nous que encara no havíen emès):

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

ds. 15 set. 2018, 14:33

Nallzeta ha escrit:
Ja no puc descarregar els episodis... ja no estan en format mp4 sinó que ara estan segmentats a trossos... i a més estan protegits i no trobo manera d'iniciar una descàrrega, una pena.

Usa aquest link:
http://dinamics.ccma.cat/pvideo/media.jsp?media=video&versio=1&profile=pc&idint=XXXXX, on les XXXXX son l'ID.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dg. 16 set. 2018, 12:59

Perdoneu, però algú pot posar el llistat on queden apuntats tots els episodis que es van emetent per visionar i descarregar :pregunta: Perdoneu la ignorància, no sé com se'n diu d'aquest... ^^u Seria de molt agrair. :)

D'altra banda, a gaudir i a visionar els episodis online per aconseguir bones dades d'audiència com fins ara :excl:

I per als que esteu al dia de tot:

- Seguint la programació de TV3, el diumenge 30 sabrem si s'emetran nous episodis a partir del 668, no :pregunta:
- I crec que ja ho havia preguntat, però sabent que la pel·lícula 22 s'estrenarà a sales i al Festival de Sitges, voldria saber fins quin episodi de l'anime o capítol del manga com a mínim hauria d'haver vist/llegit per no perdre'm res de la trama, per conèixer tots els personatges, no empassar-me spoilers, etc. Si algun entès m'ho pogués fer saber per posar-me les piles, ho agraïria molt.

Moltes gràcies i força Conan :excl: :excl: :excl:
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dg. 16 set. 2018, 15:53

lizgon ha escrit:
Nallzeta ha escrit:
Ja no puc descarregar els episodis... ja no estan en format mp4 sinó que ara estan segmentats a trossos... i a més estan protegits i no trobo manera d'iniciar una descàrrega, una pena.


Hola Nallzeta, imagino que et refereixes als episodis de la web del Super3 (http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/), amb què ho estas provant? prova d'utilitzar aquesta web: https://videostv3.herokuapp.com/, jo acabo de probar els 2 últims i es poden descarregar bé com sempre, et deixo els enllaços a aquests 2 episodis últims (són dels nous que encara no havíen emès):

[oculta]http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/ostatges-a-lagencia-de-detectius-mouri-lexplosio/video/5784504/

720p: http://mp4-high-dwn-es.media.tv3.cat/6/6/1536193617066.mp4

480p: http://mp4-medium-dwn-es.media.tv3.cat/4/6/1536193594364.mp4


fabrebatalla18 ha escrit:
Nallzeta ha escrit:
Ja no puc descarregar els episodis... ja no estan en format mp4 sinó que ara estan segmentats a trossos... i a més estan protegits i no trobo manera d'iniciar una descàrrega, una pena.

Usa aquest link:
http://dinamics.ccma.cat/pvideo/media.jsp?media=video&versio=1&profile=pc&idint=XXXXX, on les XXXXX son l'ID.

Moltes gràcies. Jo els descarregava amb la funció 'Inspeccionar element' del navegador. Mai he tingut cap problema fins ara. Salutacions.

dcop ha escrit:
Perdoneu, però algú pot posar el llistat on queden apuntats tots els episodis que es van emetent per visionar i descarregar :pregunta: Perdoneu la ignorància, no sé com se'n diu d'aquest... ^^u Seria de molt agrair. :)

D'altra banda, a gaudir i a visionar els episodis online per aconseguir bones dades d'audiència com fins ara :excl:

I per als que esteu al dia de tot:

- Seguint la programació de TV3, el diumenge 30 sabrem si s'emetran nous episodis a partir del 668, no :pregunta:
- I crec que ja ho havia preguntat, però sabent que la pel·lícula 22 s'estrenarà a sales i al Festival de Sitges, voldria saber fins quin episodi de l'anime o capítol del manga com a mínim hauria d'haver vist/llegit per no perdre'm res de la trama, per conèixer tots els personatges, no empassar-me spoilers, etc. Si algun entès m'ho pogués fer saber per posar-me les piles, ho agraïria molt.

Moltes gràcies i força Conan :excl: :excl: :excl:


La primera vegada sempre els hem de veure a la web oficial de Super3 per donar audiència. Jo me'ls apunto aquí, per si et serveix: https://pastebin.com/MZDSZEF5
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dg. 16 set. 2018, 16:28

Ostres que chulo, han possat els episodis en mpd també.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dg. 16 set. 2018, 17:49

AOCarallo ha escrit:
Ostres que chulo, han possat els episodis en mpd també.


A mi em continuen sortin a mp4 versio sd i 720.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dg. 16 set. 2018, 20:45

intervención ha escrit:
Això sembla, si. Quin ordre més estrany fan jaja, a veure quina serà la següent!


Segons la guia de Movistar, no en fan cap. Esperem 5 dies a que TV3 actualitzi la seva, a veure.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dl. 17 set. 2018, 13:43

Jo no crec que SV deixés de guanyar diner si doblés ella mateixa al català, més aviat al contrari. Pelis com Lupin III vs Detective Conan, One Piece Strong World o One Piece Z haurien venut MOLT bé en català. Mé que suficient per a que surti a compte.


Ja ni jo tampoc, pero coneixent com són les distribuidores i les facilitats que tenen per incloure doblatges autonòmics, no mouran un puto dit per fer-ho per el seu conte.
Desmereixen al public on van dirigits.
També entenc que algunes que no tenen el suficient múscul financer oh facin així per ampliar recaudació.
En fi es el dilema de mai acabar.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dl. 17 set. 2018, 21:58

fabrebatalla18 ha escrit:
pinya ha escrit:
Acabo de veure que la nova pel·lícula de Detectiu Conan (22) s'estrenarà al festival de Sitges el 6 d'octubre. Que fort que passin una pel·lícula de DC al festival de Sitges!

https://sitgesfilmfestival.com/cas/film?id=10005568

Posiblement sera en VOSE, us ho dic per si algu va esperant algun doblatge, el doblatge estara per a l'estrena normal.

PD: Es nomes una suposicio pero es força segur el que dic.


Sí, al festival de Sitges sempre s'emet tot en versió original. En qualsevol cas segueix sent molt bona notícia que estrenin una pel·lícula com aquesta a Sitges. També n'hi ha altres d'anime com la nova de Mamoru Hosada: Mirai no Mirai (https://sitgesfilmfestival.com/cas/film?id=10005317) que té una pinta increïble, crec q aniré a veure-la. Sempre és genial això de veure anime en pantalla de cinema :D
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 18 set. 2018, 12:28

Nallzeta ha escrit:

dcop ha escrit:
Perdoneu, però algú pot posar el llistat on queden apuntats tots els episodis que es van emetent per visionar i descarregar :pregunta: Perdoneu la ignorància, no sé com se'n diu d'aquest... ^^u Seria de molt agrair. :)

D'altra banda, a gaudir i a visionar els episodis online per aconseguir bones dades d'audiència com fins ara :excl:

I per als que esteu al dia de tot:

- Seguint la programació de TV3, el diumenge 30 sabrem si s'emetran nous episodis a partir del 668, no :pregunta:
- I crec que ja ho havia preguntat, però sabent que la pel·lícula 22 s'estrenarà a sales i al Festival de Sitges, voldria saber fins quin episodi de l'anime o capítol del manga com a mínim hauria d'haver vist/llegit per no perdre'm res de la trama, per conèixer tots els personatges, no empassar-me spoilers, etc. Si algun entès m'ho pogués fer saber per posar-me les piles, ho agraïria molt.

Moltes gràcies i força Conan :excl: :excl: :excl:


La primera vegada sempre els hem de veure a la web oficial de Super3 per donar audiència. Jo me'ls apunto aquí, per si et serveix: https://pastebin.com/MZDSZEF5


Moltes gràcies :excl: :excl: :excl: I tant, sempre els poso online, però aquest document també em serveix per tenir-ne una versió mentre no arriba la definitiva i fantàstica d'en fabrebatalla18. Aquest document, però, es va actualitzant a mesura que emeten els nous episodis :pregunta:
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 18 set. 2018, 16:29

A mi també, però si ho faig a mà i ho miro veig que surt el nou format, mpd i mp4 les dues qualitats, amb el nou format de subtítols también ".vtt" i nova adreça.

Mentre segueixi funcionant el de sempre el faré servir, però m'ha cridat l'atenció que hagin possat el format mpd.
xagasa ha escrit:
AOCarallo ha escrit:
Ostres que chulo, han possat els episodis en mpd també.


A mi em continuen sortin a mp4 versio sd i 720.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 18 set. 2018, 16:52

Per si ho canvien definitivament.
El format mpd es pot mirar per TV?
Jo descarrego el capítol i el veig per la TV.
Si si també el deixo reproduint pel PC per donar audiència.

Conta com a audiència el 3alacarta de un bluray combo.
M'explico:
Me comprat un bluray combo i té opció de canals de TV inclús Netflix.
Però a lo que comentava.
Conta com audiència reproduir-lo per aquí també.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 18 set. 2018, 17:09

AOCarallo ha escrit:
A mi també, però si ho faig a mà i ho miro veig que surt el nou format, mpd i mp4 les dues qualitats, amb el nou format de subtítols también ".vtt" i nova adreça.

Mentre segueixi funcionant el de sempre el faré servir, però m'ha cridat l'atenció que hagin possat el format mpd.

El format mpd te menys bitrate per al video i tot i tenir mes bitrate per a l'audio al ser bitrate constant (el del high es bitrate variable a l'audio) al final es queda casi igual i de fet he fet comparatives amb les freqüencies i no hi ha casi millora, per tant per ara no te sentit guardar l'mpd si es te l'opcio del high.

Sigui com sigui un arxiu .mpd no es reproduible per si mateix, pero es pot descarregar el link del mpd amb youtube-dl per exemple.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 18 set. 2018, 18:31

fabrebatalla18 ha escrit:
AOCarallo ha escrit:
A mi també, però si ho faig a mà i ho miro veig que surt el nou format, mpd i mp4 les dues qualitats, amb el nou format de subtítols también ".vtt" i nova adreça.

Mentre segueixi funcionant el de sempre el faré servir, però m'ha cridat l'atenció que hagin possat el format mpd.

El format mpd te menys bitrate per al video i tot i tenir mes bitrate per a l'audio al ser bitrate constant (el del high es bitrate variable a l'audio) al final es queda casi igual i de fet he fet comparatives amb les freqüencies i no hi ha casi millora, per tant per ara no te sentit guardar l'mpd si es te l'opcio del high.

Sigui com sigui un arxiu .mpd no es reproduible per si mateix, pero es pot descarregar el link del mpd amb youtube-dl per exemple.

D'on obteniu el link mpd?
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 19 set. 2018, 19:59

Vaig fer un programa per a descarregar aquest tipus d'enllaços, fa servir yt-dl, com bé dius.

També vaig baixar el mateix capítol amb els tres formats possibles, hld, mp4 i mpd i em va semblar que no hi había diferencia de qualitat, nomès l'audio potser, com dius amb l'mpd
fabrebatalla18 ha escrit:
AOCarallo ha escrit:
A mi també, però si ho faig a mà i ho miro veig que surt el nou format, mpd i mp4 les dues qualitats, amb el nou format de subtítols también ".vtt" i nova adreça.

Mentre segueixi funcionant el de sempre el faré servir, però m'ha cridat l'atenció que hagin possat el format mpd.

El format mpd te menys bitrate per al video i tot i tenir mes bitrate per a l'audio al ser bitrate constant (el del high es bitrate variable a l'audio) al final es queda casi igual i de fet he fet comparatives amb les freqüencies i no hi ha casi millora, per tant per ara no te sentit guardar l'mpd si es te l'opcio del high.

Sigui com sigui un arxiu .mpd no es reproduible per si mateix, pero es pot descarregar el link del mpd amb youtube-dl per exemple.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants