Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 19 set. 2018, 21:09

Al capitol del 3alacarta d'avui s'han fumat L'avaçament.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 19 set. 2018, 21:41

xagasa ha escrit:
Al capitol del 3alacarta d'avui s'han fumat L'avaçament.


No hi ha avançament possible, es un episodi especial.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 19 set. 2018, 22:40

Ostres no havia caigut amb l'especial doble que va anomenar fa un temps fabrebatalla.
Doncs es el que era complicat d'entendre pel tema zones d'idioma oi?
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 09:21

Hi ha capítols, com aquest, on els adaptadors de la sèrie deuen parar bojos, i francament com espectador resulta una mica esgotador perquè hi ha massa jocs de paraules.

Per cert en aquestes tongades noves he observat alguna cosa que em grinyola amb els noms : ara en heiji acostuma a dir Shinichi i no Kudo, quan sempre l'anomena així, no sé ben bé per què i no m'agrada gaire(és absurd que sigui per cosa de l'adaptació). Només en el capítol del Furinkazan, i en els dos finals d'en "Shini Kudo assassí" li deia Kudo. Estaria bé que algú fes saber això al responsable perquè a mi em sona fatal (només en les primeres aparicions de la sèrie en Heiji li deia Shinichi, en català). Quelcom semblant ha poassat amb en kaito Kid on en un capítol li deien "Kaito" en comptes de "Kid" que és el que es diu normalment quan no es cita el nom sencer.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 10:37

Noín ha escrit:
Hi ha capítols, com aquest, on els adaptadors de la sèrie deuen parar bojos, i francament com espectador resulta una mica esgotador perquè hi ha massa jocs de paraules.

Per cert en aquestes tongades noves he observat alguna cosa que em grinyola amb els noms : ara en heiji acostuma a dir Shinichi i no Kudo, quan sempre l'anomena així, no sé ben bé per què i no m'agrada gaire(és absurd que sigui per cosa de l'adaptació). Només en el capítol del Furinkazan, i en els dos finals d'en "Shini Kudo assassí" li deia Kudo. Estaria bé que algú fes saber això al responsable perquè a mi em sona fatal (només en les primeres aparicions de la sèrie en Heiji li deia Shinichi, en català). Quelcom semblant ha poassat amb en kaito Kid on en un capítol li deien "Kaito" en comptes de "Kid" que és el que es diu normalment quan no es cita el nom sencer.


Però en aquest d'ahir, tots parlaven de "Heiji contra Shinichi", per això li anava dient Shinichi. Hi ha massa episodis on tot es resumeix a un joc de paraules (o amb els càracters del japonès) japonès que si no tens bon nivell de japonès no entens fins que el resolen. (Jo no sé japonès, i sempre em descoloca perquè sempre vas pensant en els fets i intentes deduir, o quan hi ha algun missatge pòstum estil "mort assenyala algun objecte", hi penses i resulta que el final només era un joc de paraules en japonès amb els noms dels sospitosos).

I, per cert, sobre l'episodi d'abans d'ahir, el dels ostatges a l'agència de detectius:
spoiler sobre la resolució del cas
el criteri que fa servir en Conan per deduir quina dona és cada animal (Elefant, Ratolí, Guineu) és molt dolent, diu que el ratolí és pel gris de les tombes, però no totes les tòmbes/làpides ho són (potser al Japó sí, no ho sé) i el gris també podria haver estat l'elefant, i el blanc dels segells podria ser pel ratolí, que n'hi ha de blancs. En fi, que fa la suposició i l'encerta per xamba.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 10:56

Jo tenies entès que en Heiji en japonès sempre li diu Kudo, independentment de que hi hagi gent que li digui Shinichi. Gent propera com la Ran per exemple. Crec que segons el personatge cadascú li diu d'una manera, però en el cas d'en Heiji es característic seu em sembla

Sempre he pensat que el Detectiu Conan és la sèrie mes difícil de traduir i adaptar precisament per la quantitat de jocs de paraules, i ja no parlem quan a sobre fan moltes referències a l'anglès també.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 14:49

Al màster internacional ja es podia haver currat una mica el tall del final.
Em va semblar tipo tisorada i avall.
Si que son 1 capítol partit en 2 però haver posat una mica de misteri a l'escena de la Jodie al veure la foto.
Lo bo serà la intro d'avui de l'opening.
Si contem que no són 2 capítols sinó 1 repetiran les frases que diu en shinichi al opening.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 17:23

Yo no sé quien es la chica nueva, pero imagino que será alguien del entorno de Shinichi porque por momentos parece que sospecha que Conan es Shinichi, ¿Quizás alguna prima? ¿Quizás alguien de la organización que se tomó la misma droga y esta no rejuvenece hasta el estado de niño de 6 años, sino que rejuvenece 11 ó 12 años?

En ese caso, suponiendo que sea alguien de la organización, podría ser una mujer de unos 28 años que se ha tomado la droga y le ha rejuvenecido 12 años hasta los 16, que se supone es la edad de Ran, Suzuki y Shinichi, por eso va a su clase.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 18:20

Jo tampoc en tenc ni idea de qui és -i suposo que molta gent sí però clar, posar-se a especular quan ho saps no té garie gràcia xD- Però ara em fas pensar en aquesta hipòtesi i sembla possible, al cpa i a la fi les úniques dues perones que han rejuvenit són en Shinichi i na Miyano i tenien la mateixa edat... no m'ho havia plantejat que potser a algú més gran l'afectaria d'altra manera. Com a detall, com a que donen molta branca amb el tema dels pits plans i ella es defensa dient que "sa mare" els té ben grossos. Potser parla d'ella mateixa quan és gran?
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 19:26

Potser s'aclarirà avui.
Ahir amb la estisorada final no sé què dir.
Jo només he vist fins al capítol d'ahir.
Però vaig tenir interès a saber qui era.
No diré res però li he agafat més apreci.
Dic gràcies als spoliers.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 20:12

Sa veritat és que em té ben intregat ^^
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 21:04

No sé realment qui parteix els capítols en 2 dels especials del màster internacional però si llueix.
Mare meva ahir amb el final de la Jodie podien haver reduït la velocitat del final i posar una bso una mica intrigant.
Avui igual amb l'opening només han dit guerra de deduccions entre en Heiji i en Shinichi. Mare meva novetat. No m'ho esperava.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 22:09

L'unica empresa responsable dels masters internacionals es TMS, totes les cagades i queixes dirigiules cap a ells (tambe son japonesos, per cert xD)
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 23:02

fabrebatalla18 ha escrit:
L'unica empresa responsable dels masters internacionals es TMS, totes les cagades i queixes dirigiules cap a ells (tambe son japonesos, per cert xD)

Només era una opinió però sembla que actualment no es pot dir res. Que faig apartir d'ara et demano permís per parlar?.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 23:06

xagasa ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
L'unica empresa responsable dels masters internacionals es TMS, totes les cagades i queixes dirigiules cap a ells (tambe son japonesos, per cert xD)

Només era una opinió però sembla que actualment no es pot dir res. Que faig apartir d'ara et demano permís per parlar?.

Crec que no has entes l'intencio del meu missatge, nomes deia que tots els desastres dels masters internacionals son de TMS, no de TV3 ni d'Arait, no se perque t'ho has pres tant mal...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants