Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dl. 08 oct. 2018, 18:51

Oi tan! Espero que tingui éxit la pel·lícula. Està clar que si no té èxit no la veurem en BD ni DVD..
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dl. 08 oct. 2018, 20:36

Un servidor la va gaudir a Sitges en pantalla gran :excl: :bleh: Subtitulada en castellà perquè no havien tingut temps de portar-la doblada. També puc confirmar que la portaran com fa Selecta, tipus "evento" d'un dia o d'un cap de setmana.

Per als interessats que la vulgueu gaudir al màxim i no aneu al dia amb l'anime, el mínim que heu de conèixer són dos personatges:

Spoiler: mostra
- En Tooru Amuro i la seva triple identitat.
- El nou superintendent de la 1a Divisió d'Homicidis de la Policia Metropolitana de Tòquio, en Hyoue Kuroda.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dl. 08 oct. 2018, 21:05

dcop ha escrit:
Un servidor la va gaudir a Sitges en pantalla gran :excl: :bleh: Subtitulada en castellà perquè no havien tingut temps de portar-la doblada. També puc confirmar que la portaran com fa Selecta, tipus "evento" d'un dia o d'un cap de setmana.

]

Això t'ho acabes de patillar crec jo eh
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dl. 08 oct. 2018, 21:08

Encara no es sap quants dies es projectara, com ho saps tu dcop?
 
Avatar de l’usuari
racer21
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dl. 29 gen. 2018, 22:10

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dl. 08 oct. 2018, 21:08

dcop ha escrit:
Un servidor la va gaudir a Sitges en pantalla gran :excl: :bleh: Subtitulada en castellà perquè no havien tingut temps de portar-la doblada. També puc confirmar que la portaran com fa Selecta, tipus "evento" d'un dia o d'un cap de setmana.

Per als interessats que la vulgueu gaudir al màxim i no aneu al dia amb l'anime, el mínim que heu de conèixer són dos personatges:

Spoiler: mostra
- En Tooru Amuro i la seva triple identitat.
- El nou superintendent de la 1a Divisió d'Homicidis de la Policia Metropolitana de Tòquio, en Hyoue Kuroda.


Un altre servidor també va a anar a Sitges, i no sé d'on treus com funcionarà el tema del llançament de la pel·lícula en els cinemes, quan no van dir res en absolut allà.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dl. 08 oct. 2018, 22:58

Vaja... ^^u No afirmaria això tan rotundament si no sabés de ben segur que és així. No m'he patillat res... ;-) M'ha sobtat aquesta negació de la informació tan immediata i decidida sense saber-ne res més. Em sembla més intel·ligent preguntar, com fa en fabrebatalla18 :) .

Vaig tenir l'oportunitat de parlar amb una persona, de qui preferiria no donar detalls per si qualsevol cosa, perdoneu, que, per dir-ho d'alguna manera, està ficada en l'arribada de la pel·lícula als cinemes. Em va dir això, que s'estrenaria en format "evento", doblada al català i al castellà, i algun detall més. També que, per exemple, l'anunci de la 23a pel·lícula, emès al final de la projecció de Sitges, no s'emetrà a sales.

Tot esclarit, doncs. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dl. 08 oct. 2018, 23:48

La negació et sobta? A mi gens. Si dius que ha Sitges t'han dit això i la gent que hi ha anat no l'hi han dit res lo més normal es que la gent t'ho negui xD Pero bé, com tu vegis.


Quin gerro d'aigua més freda. Quin fàstic em provoquen els estrenos a petita escala. 0 ganes de veurela ara.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 09 oct. 2018, 00:21

Quina lògica ^^u "La gent que hi ha anat" no, una que hi ha anat ha dit que no en sap res en absolut i un altre, que sap això. Ni confirmació definitiva ni negació absoluta, no :pregunta: Entenc que es vulguin conèixer les fonts per confirmar o no (jo mateix tendeixo a preguntar sobre qüestions com aquestes), però d'aquí a descartar-ho... És força natural que sobti.

Sobre el tema, sí que és una pena que hi sigui un dia o un cap de setmana... Una llàstima per als que no puguin. Per tant, em quedo amb què almenys arriba a sales i en català. :D
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 09 oct. 2018, 00:47

Jo no veuré la pel·lícula, m'agrada veure les coses per ordre. Quan van deixar d'emetre Detectiu Conan, no vaig veure cap episodi més, ni subtitulat. I he començat a veure els 'nous' episodis una vegada ja doblades, i les estic seguint en orde. Ja sé que molts episodis són 'de relleno' i que molts d'ells es poden veure en distint ordre sense problema, però la pel·lícula que estrenaran és massa actual, i poden sortir personatges que ni els conec a més que poden fer referències a situacions que han passat en X episodi i que jo no ho hagi vist i no sàpiga què volen dir o fer espòilers de coses que no hagi vist. Els que estiguin a l'última (els que hagin vist tots els episodis subtitulats) no tindran problemes de veure-ho, però a mi no m'agrada gens ni mica. Així que esperaré l'emissió de la pel·lícula 'El corb perseguidor'.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 09 oct. 2018, 03:56

Nallzeta ha escrit:
Jo no veuré la pel·lícula, m'agrada veure les coses per ordre. Quan van deixar d'emetre Detectiu Conan, no vaig veure cap episodi més, ni subtitulat. I he començat a veure els 'nous' episodis una vegada ja doblades, i les estic seguint en orde. Ja sé que molts episodis són 'de relleno' i que molts d'ells es poden veure en distint ordre sense problema, però la pel·lícula que estrenaran és massa actual, i poden sortir personatges que ni els conec a més que poden fer referències a situacions que han passat en X episodi i que jo no ho hagi vist i no sàpiga què volen dir o fer espòilers de coses que no hagi vist. Els que estiguin a l'última (els que hagin vist tots els episodis subtitulats) no tindran problemes de veure-ho, però a mi no m'agrada gens ni mica. Així que esperaré l'emissió de la pel·lícula 'El corb perseguidor'.

Mira, si fos per exemple la peli 23 de l'any que ve, o la 19, 17, etc et diria que t'equivoques i que es absurd voler seguir un ordre amb pelis que no son canoniques i que nomes son com un cas mes on com a molt apareix en Kaito Kid, pero en aquest cas et dono la rao, la peli 22 per desgracia pot generar spoilers, tot i aixi segons els qui l'han vist ja diuen que no es canon i que no es per a tant l'spoiler que es fa, pero clar, sortiran personatges i situacions que nomes pots entendre si estas mes o menys al dia amb el manga/anime a ritme japones, i en part es una pena pero a l'hora tambe es genial que tot i ser una peli tant nova la portin ja... son sentiments contraposats. En fi, jo per sort he anat llegint el manga i la gaudire molt, em sap greu per als qui no es aixi i espero que no hi hagi molts potencials espectadors en aquesta situacio si volem que l'estrena tingui exit...

PD: L'emissio de la peli 13 ni esta ni se l'espera, no es sap quan TV3 tornara a comprar mes pelis, aixi que podria ser que la proxima peli d'estrena que emetin sigui la 22 (tot i que posiblement trigui fins a 2 anys, per exemple la peli de Bola de Drac La batalla dels deus es va estrenar al cap de 2 anys o aixi de l'estrena als cinemes...)
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 09 oct. 2018, 11:19

fabrebatalla18 ha escrit:
Nallzeta ha escrit:
Jo no veuré la pel·lícula, m'agrada veure les coses per ordre. Quan van deixar d'emetre Detectiu Conan, no vaig veure cap episodi més, ni subtitulat. I he començat a veure els 'nous' episodis una vegada ja doblades, i les estic seguint en orde. Ja sé que molts episodis són 'de relleno' i que molts d'ells es poden veure en distint ordre sense problema, però la pel·lícula que estrenaran és massa actual, i poden sortir personatges que ni els conec a més que poden fer referències a situacions que han passat en X episodi i que jo no ho hagi vist i no sàpiga què volen dir o fer espòilers de coses que no hagi vist. Els que estiguin a l'última (els que hagin vist tots els episodis subtitulats) no tindran problemes de veure-ho, però a mi no m'agrada gens ni mica. Així que esperaré l'emissió de la pel·lícula 'El corb perseguidor'.

Mira, si fos per exemple la peli 23 de l'any que ve, o la 19, 17, etc et diria que t'equivoques i que es absurd voler seguir un ordre amb pelis que no son canoniques i que nomes son com un cas mes on com a molt apareix en Kaito Kid, pero en aquest cas et dono la rao, la peli 22 per desgracia pot generar spoilers, tot i aixi segons els qui l'han vist ja diuen que no es canon i que no es per a tant l'spoiler que es fa, pero clar, sortiran personatges i situacions que nomes pots entendre si estas mes o menys al dia amb el manga/anime a ritme japones, i en part es una pena pero a l'hora tambe es genial que tot i ser una peli tant nova la portin ja... son sentiments contraposats. En fi, jo per sort he anat llegint el manga i la gaudire molt, em sap greu per als qui no es aixi i espero que no hi hagi molts potencials espectadors en aquesta situacio si volem que l'estrena tingui exit...

PD: L'emissio de la peli 13 ni esta ni se l'espera, no es sap quan TV3 tornara a comprar mes pelis, aixi que podria ser que la proxima peli d'estrena que emetin sigui la 22 (tot i que posiblement trigui fins a 2 anys, per exemple la peli de Bola de Drac La batalla dels deus es va estrenar al cap de 2 anys o aixi de l'estrena als cinemes...)


Tens raó, però jo no sé què surt a la pel·lícula per assegurar-me si hi ha o no espòilers. L'única forma de saber-ho és que algú que ho hagi vist em pogués dir si hi ha o no. Si tu em dius que la pel·lícula 17 o 19 no hi ha cap espòiler doncs et creuria i aniria a veure'l sense cap problema.
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 09 oct. 2018, 21:14

Trailer en Castella --> https://t.co/gYsKPyiJQA -- http://ramenparados.com/exclusiva-trail ... caso-zero/
Falta que ho posen en catala
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 09 oct. 2018, 21:27

No se us fa estrany que si l'estrena de la pel·lícula de Detectiu Conan és just d'aquí un mes encara no hi hagi cap més noticia sobre l'estrena? A l'estiu va saltar la notícia de que s'estrenaria el 9 de novembre i molts blogs i webs se'n van fer ressò, però des de llavors no hi ha hagut cap notícia oficial al respecte.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 09 oct. 2018, 22:01

fadrellcs ha escrit:
Trailer en Castella --> https://t.co/gYsKPyiJQA -- http://ramenparados.com/exclusiva-trail ... caso-zero/
Falta que ho posen en catala

Veu d'en Conan: la que va tenir als primers 80 capitols.
Veu d'en Shinichi: la que va tenir del 80 en endavant i les pelis doblades per Arait.

Falta saber si la resta de veus les mantindran o no, veient que fan un mix de Barcelona-Madrid, no sembla massa bona noticia per a mantenir les veus...
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 09 oct. 2018, 23:21

fabrebatalla18 ha escrit:
fadrellcs ha escrit:
Trailer en Castella --> https://t.co/gYsKPyiJQA -- http://ramenparados.com/exclusiva-trail ... caso-zero/
Falta que ho posen en catala

Veu d'en Conan: la que va tenir als primers 80 capitols.
Veu d'en Shinichi: la que va tenir del 80 en endavant i les pelis doblades per Arait.

Falta saber si la resta de veus les mantindran o no, veient que fan un mix de Barcelona-Madrid, no sembla massa bona noticia per a mantenir les veus...

Ja m'ho havia semblat que havien mantingut les veus. Me n'alegro pels espanyols (en el sentit lingüístic, els que no ho veuen en català). Potser mantindran el doblatge de Madrid, però la noia que feia de Conan no estava disponible i han preferit cridar la primera actriu que va tenir. Si és així, em semblaria genial. Ja demostren ser més curosos en això que SV, que DCvsLupin va ser una cagada increïble... També podria ser a la inversa: mantenen el primer doblatge (fet a Barcelona), però com que l'actor que feia de Shinichi està retirat, l'han substituït per l'actor que el va fer més tard.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants