Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Subaru Okiya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: ds. 10 març 2018, 15:13

Re: Detectiu Conan súper3: peli 22 en català encara a alguns cinemes. Consulta el teu cinema!

dl. 26 nov. 2018, 09:52

Si no recordo malament, només queda per emetre en diumenge la primera pel·lícula (i la 5 i la 6, que no les posen mai). Sembla que aquesta setmana tornen a repetir la número onze.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: peli 22 en català encara a alguns cinemes. Consulta el teu cinema!

dl. 26 nov. 2018, 10:02

Ahir em vaig mirar la peli 18 en Español Latino.
Molt bona la recomano.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: peli 22 en català encara a alguns cinemes. Consulta el teu cinema!

dl. 26 nov. 2018, 14:03

Jo fa uns mesos em vaig mirar la 16 en japonés substitulada en cat. També està força bé. Jo me les miraria totes ja fins i tot substitulades, però veient que el doblatge ha revifat tant, prefereixo esperar ja que sembla plausible que en un futur no gaire llunyà doblin més pelis. El cas és que tinc molt bona memòria, i quan miro una peli de Conan per 2n cop he de procurar que passi prou temps des del darrer cop perquè no recordi qui era el culpable o quina resolució tenia el cas. Per tant prefereixo esperar i veure-les per 1r cop doblades. Fa 1 any i mig em vaig mirar la 11 en VOSC, pensant que era quasi impossible que l'arribessin a doblar mai. I uns mesos després... la doblen!
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: peli 22 en català encara a alguns cinemes. Consulta el teu cinema!

dc. 28 nov. 2018, 00:47

El dia 6, festiu, tindrem episodi doble al vespre.

Subaru Okiya ha escrit:
Sembla que aquesta setmana tornen a repetir la número onze.


De fet, la 11 va ser la primera que varen emetre en aquest cicle de pelis, així que potser les tornen a emetre pel mateix ordre per Nadal.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: peli 22 en català encara a alguns cinemes. Consulta el teu cinema!

dc. 28 nov. 2018, 13:20

Tinc curiositat per saber la recaudació de la pel·li 22 als cinemes la segona i tercera setmana, a veure si surten dades. Potser hi haurà gent que ha aprofitat els dies de l'espectador entre setmana que són més barats.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: peli 22 en català encara a alguns cinemes. Consulta el teu cinema!

dg. 02 des. 2018, 12:28

El Divendres em vaig mirar la peli 13 i ahir la 14.
Me quedat als capitols de la emisio de tv3.
¿Que em recomaneu? ¿Les puc mirar totes o ni ha alguna que deixa caure algun spoiler?
Tenia pensat mirar-les totes. Una cada dia de les que estan subtitulades.

Salutacions. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: peli 22 en català encara a alguns cinemes. Consulta el teu cinema!

dg. 02 des. 2018, 12:47

xagasa ha escrit:
El Divendres em vaig mirar la peli 13 i ahir la 14.
Me quedat als capitols de la emisio de tv3.
¿Que em recomaneu? ¿Les puc mirar totes o ni ha alguna que deixa caure algun spoiler?
Tenia pensat mirar-les totes. Una cada dia de les que estan subtitulades.

Salutacions. :yeah:

La 16 segur, jo la vaig mirar i no hi havia cap spoiler. Jo crec que les que no tinguin a veure amb els Homes de negre son sense spoilers. Però jo esperaria, no em sorprendria que aviat doblin més pelis en cat i les emetin pel S3. (Podria passar). Però obviament en els capítols no avancis més enllà de l'emissió de tv3, que aviat emetran nous episodis!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: peli 22 en català encara a alguns cinemes. Consulta el teu cinema!

dg. 02 des. 2018, 18:03

Si els capitols de moment no mirare res ja que s'ha comentat lo dels 150 capitols nous.
Les pelis m'agraden perque es flipen bastant.
Spoiler: mostra
-La 13 durant el tiroteig a saco al terrat de l'edifici els homes de negre desde l'avio a en Conan.
I això que no s'havien qui era que sino no m'imagino que li haurien fet.
-La 14. Tiren en Conan per la finestra del zepeling.


Avui em mirare la 15.
La 18 la vaig mirar ja que no la tenia de llegir al trovarla en Español Latino i la 22 que vaig anar a mirar al cinema.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: peli 22 en català encara a alguns cinemes. Consulta el teu cinema!

dg. 02 des. 2018, 18:52

Les que poden fer "spoilers" son la 13, 18, 20 i 22.
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Detectiu Conan súper3: peli 22 en català encara a alguns cinemes. Consulta el teu cinema!

dt. 04 des. 2018, 10:04

Perdó que pregunti aquí, però seguir els fils del cònan on parleu de pelis, episodis és durillo per la quantitat de comentaris. Segur que la resposta a la meva pregunta està allí (però no ho cercaré):

Des que es TV3 ha tornat a apostar pel Cònan, quin material NOU ha sortit?
S'ha anunciat quines llicències o intencions tenen els de TV3?
S'ha fet algo fora de TV3? Pelis?
I.. finalment, del material nou, què hi ha a animelliure o altres webs? Resulta que no utilitzo VPN i des de fora Catalunya no he pogut veure res a la carta.

Gràcies!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: peli 22 en català encara a alguns cinemes. Consulta el teu cinema!

dt. 04 des. 2018, 17:27

jordi.sansa ha escrit:
Perdó que pregunti aquí, però seguir els fils del cònan on parleu de pelis, episodis és durillo per la quantitat de comentaris. Segur que la resposta a la meva pregunta està allí (però no ho cercaré):

Des que es TV3 ha tornat a apostar pel Cònan, quin material NOU ha sortit?
S'ha anunciat quines llicències o intencions tenen els de TV3?
S'ha fet algo fora de TV3? Pelis?
I.. finalment, del material nou, què hi ha a animelliure o altres webs? Resulta que no utilitzo VPN i des de fora Catalunya no he pogut veure res a la carta.

Gràcies!

Des del 12 de Setembre de 2017 fins ara s'han emés nous episodis doblats (del 515 al 668 (numeració japonesa) en dues 'tandes' ja acabades) i s'han doblat les pelis 9,10,11, 12 i 22. La darrera, la 22, només s'ha portat als cines (crec que en alguns encara es pot veure) i no ha estat emesa per TV3 (encara, ja ho faran suposo). Les pelis 9-12 s'han doblat i emés pel S3 durant Setmana Santa, 1 de Maig 2017 i Gener 2018. (Les pelis 1-8 les van doblar ja fa anys.

Fa poc es va saber que TV3 ja havia comprat els drets per 150 episodis (numeracio cat/internacional) nous (a partir del 669) que encara no se sap quan es començaran a emetre, però s'entén que aviat).

Pel que fa a Animelliure, al subforum de Distribució hi ha els temes de DC on es diu què hi ha al primer missatge d'aquests (normalment es fa així i es va actualitzant conforme es van afegint coses).
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Detectiu Conan súper3: peli 22 en català encara a alguns cinemes. Consulta el teu cinema!

dc. 05 des. 2018, 11:47

Merci per la resposta, Loco87!
O sigui, bàsicament, al "MegaPost El Detectiu Conan [001-514][18/18]+Remasteritzats" hi ha tot lo vell (que ja ho tenia).

Al "El Detectiu Conan [Versión Definitiva][Multi-Audio][035/590] + Pelis [06/12]" hi ha part del nou. En la carpeta "515-590" hi ha el nou material (només fins el 525). És a dir, del 515 al 668 només tenim del 515 al 525. Al mateix post hi trobo les pelis 9, 10 i 11. La 22 evidentment no hi és, i la 12 suposo que tard o d'hora hi serà.

Bé! doncs tocarà esperar pels episodis i la peli que em falta... sembla que en algun moment havia baixat i mirat tot el que hi ha al post de la versió definitiva :/

PS. RECTIFICACIÓ. La peli 12 també està disponible al post de la versió definitiva :) Alegria que m'emporto :p
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: estrena de nous episodis al 2019

dc. 05 des. 2018, 16:35

Canvio el títol que la peli ja no la fan a gairebé cap lloc em sembla. Estaria bé saber la recaudació total i els espectadors que només es sabien els de la primera setmana.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena de nous episodis al 2019

dc. 05 des. 2018, 17:41

conan_1989 ha escrit:
Canvio el títol que la peli ja no la fan a gairebé cap lloc em sembla. Estaria bé saber la recaudació total i els espectadors que només es sabien els de la primera setmana.

Hi ha encara projeccions fins al dia 9, i just a ciutats grans...
http://www.gencat.cat/llengua/cinema/se ... film=32014

No descarto que encara posin mes dies despres del 9, aviat ho sabrem. Sobre les dades, encara no hi ha una suma d'espectadors i de recaudacio final, nomes de la primera setmana.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena de nous episodis al 2019

ds. 08 des. 2018, 16:32

Bueno doncs ja me vist les 22 pel'licules i dels capitols fins el 680.
Si se lo dels 150 capitols nous però els tornare a mirar per tv3 en català i segurament mes d'una vegada.

-Dir que els capitols nous lo que he vist s'acosten capítols bastant interesants.
Aveure si faig una marato i arribo al 923. :profident:

Algu apart de mirar la peli 22 al cinema l'ha vist subtitulada?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Ramon10 i 32 visitants