Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Shinsengumi Fansub
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 107
Membre des de: dg. 21 maig 2017, 15:37
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dj. 17 gen. 2019, 18:28

Loco87 ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
Em sorpren que hagin fet ja tres anuncis diferents en pocs dies:

1r anunci:


2n anunci:


3r anunci:


I en tots 3 segueixen dient "de dilluns a divendres" en comptes de "de dilluns a dijous".


Sep, la veritat es que és increible xD

He editat una imatge abans, imitant la de l'anunci però en HD, amb la haibara, i corregint el tema xD, (és de la Opening 34, la actual, bé, avui sortirà la 35, Try Again).

Imatge
Shinsengumi Fansub - Lyswh

Gintama en Català (+ extres) - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21182
Digimon Frontier BDRip - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21230
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dv. 18 gen. 2019, 12:19

Si si, Dilluns a Divendres però els Divendres hi ha peli enlloc xDDD
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dv. 18 gen. 2019, 16:20

A partir del dimarts 22, al migdia comencen a re-emetre des del 371 (num jap). Fins ara encara no havien re-emés cap episodi més enllà del 370 (exceptuant els de les noves tandes, és clar).
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dv. 18 gen. 2019, 21:48

Loco87 ha escrit:
A partir del dimarts 22, al migdia comencen a re-emetre des del 371 (num jap). Fins ara encara no havien re-emés cap episodi més enllà del 370 (exceptuant els de les noves tandes, és clar).

Caram, no me n'havia adonat! Potser així ja han comprat tots els episodis "antics" (i amb una mica de sort, les pelis 5 i 6 també!).

300 nous episodis doblats i 4 pelis, peli 22 al cine i en Blu-Ray i adquisició dels drets de tots els episodis antics. Han merescut la pena els 7 anys d'espera!
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dijous a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'abri

dv. 18 gen. 2019, 22:57

Bona noticia també la reemisió dels antics, a veure si aixi es poden aconseguir audios millors fins el 514.

Actualitzo el títol anunciant que la peli 22 surt en bluray finalment el 4 d'abril.

I no oblidem donar audiència fent clic als videos del super 3: https://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/videos/

També podem enviar missatges d'agraïment al servei d'atenció a l'audiència de tv3 pels nous episodis o preguntant pel doblatge de les pelis 13 a 21 o de més episodis en el futur, així veuran l'interés continu. https://www.ccma.cat/atencio/ Aquesta es la web només en programes cal picar a El Detectiu Conan i després escriure el missatge i posar les dades.

Gràcies a tots per la col·laboració com sempre! Esperem que tinguem Conan per anys i poguem veure el final en català algun dia i qui sap potser la tornada de més animes com One Piece si tenen èxit els nous episodis de Conan i la tornada de sèries com Doremi.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

ds. 19 gen. 2019, 16:52

Revisionant episodis cada dia :excl: I molt interessants alguns :excl: I aquesta tarda enviaré un missatge d'agraïment pels nous episodis. :yeah:

Loco87 ha escrit:
dcop ha escrit:
Quina il·lusió gaudir d'aquests nous episodis :excl: :excl: :excl: A veure'ls pel web del Super3 tots per donar bones dades d'audiència :excl:

ent18 ha escrit:
Hola,
Algú està fent el pastebin amb els enllaços d'aquests nous episodis des del 721, igual que s'ha fet amb els anteriors?
Enllaç del capitol en MQ, HQ, subtituls en .vtt i .xml
Gràcies,


Em sumo a la petició :profident: Mil gràcies :excl:

Jo tinc una llista, s'actualitzarà cada dia (de dilluns a dijous) automàticament a les 23:10 aprox (si tot el que he programat funciona, que ho he provat i sembla que sí): https://raw.githubusercontent.com/LC172 ... 0Conan.txt


Pot ser que la llista no s'hagi actualitzat els últims dos dies :pregunta: :huh:
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

ds. 19 gen. 2019, 17:22

dcop ha escrit:
Revisionant episodis cada dia :excl: I molt interessants alguns :excl: I aquesta tarda enviaré un missatge d'agraïment pels nous episodis. :yeah:

Loco87 ha escrit:
dcop ha escrit:
Quina il·lusió gaudir d'aquests nous episodis :excl: :excl: :excl: A veure'ls pel web del Super3 tots per donar bones dades d'audiència :excl:



Em sumo a la petició :profident: Mil gràcies :excl:

Jo tinc una llista, s'actualitzarà cada dia (de dilluns a dijous) automàticament a les 23:10 aprox (si tot el que he programat funciona, que ho he provat i sembla que sí): https://raw.githubusercontent.com/LC172 ... 0Conan.txt


Pot ser que la llista no s'hagi actualitzat els últims dos dies :pregunta: :huh:

Sí. Ara l'he actualitzat manualment. He tingut algun problema que estic intentant solucionar :)
EDITO: Crec que ja ho he pogut solucionar... i si va bé s'actualitzarà de dilluns a divendres a les 23:10 aprox.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dijous a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'abri

ds. 19 gen. 2019, 19:46

Acabo d'escriure per agreir els nous capitols del detectiu conan.
En clickar enviar m'ha sortit aquest misatge en verd.

V Correcte La teva sol·licitud s'ha enviat correctament.

El misatge em confirmava tambe que esposarien en contacte amb mi.
Imagino que sera per mail oi?
Ho dic perque veig que demana el telefon tambe.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dg. 20 gen. 2019, 00:40

Loco87 ha escrit:
dcop ha escrit:
Revisionant episodis cada dia :excl: I molt interessants alguns :excl: I aquesta tarda enviaré un missatge d'agraïment pels nous episodis. :yeah:

Loco87 ha escrit:
Jo tinc una llista, s'actualitzarà cada dia (de dilluns a dijous) automàticament a les 23:10 aprox (si tot el que he programat funciona, que ho he provat i sembla que sí): https://raw.githubusercontent.com/LC172 ... 0Conan.txt


Pot ser que la llista no s'hagi actualitzat els últims dos dies :pregunta: :huh:

Sí. Ara l'he actualitzat manualment. He tingut algun problema que estic intentant solucionar :)
EDITO: Crec que ja ho he pogut solucionar... i si va bé s'actualitzarà de dilluns a divendres a les 23:10 aprox.


Perfecte, mil gràcies :excl:
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dijous a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'abri

dg. 20 gen. 2019, 12:55

Em sembla que la resposta que donen a atencio al client es automatica.
Ja que nomès han agreit que miri la serie però no han acavat de contestar la pregunta que els hi he fet.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dijous a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'abri

dt. 22 gen. 2019, 09:41

Segons la programació de TV3, el dijous 31 de gener tornen a emetre "Ostatges a l'agència de detectius mouri". No hi havia 150 episodis nous? Que estrany. I acabo de veure que el dia 30 s'havia d'emetre "Vandalisme al jardí infantil" (ep 696 jap), i ara l'han canviat pel primer de "Ostatges a l'agència de detectius mouri".
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dijous a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'abri

dt. 22 gen. 2019, 14:12

Mare meva espero que sigui un error.
Perque estic veient que TV3 s'esta copiant de boing.

1- Peli al Divendres en lloc de capitols.
2- Emisio de nous capitols i de cop et pasen els repetits.
3- Esperem que lo seguent no sigui aplicar censures.
Amb un Boing en tenim prou.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dijous a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'abri

dt. 22 gen. 2019, 14:26

Bé. Fa uns dies, abans de posar que al migdia a partir d'avui re-emetien a partir del 371, van posar que re-emetien des de "ostatges a l'agència...", però sembla que després ho van canviar. O sigui que sí, podria tractar-se d'un error. A més, realment no té sentit que tallin l'emissió dels nous episodis almenys fins al març/abril que se suposa que comença la "programació/graella de primavera 2019".
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dijous a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'abri

dt. 22 gen. 2019, 14:28

A veure, abans d'escandalitzarse haurieu de pensar més fredament, heu de pensar que el ritmen que portaven era perjudicicial per a nosaltres, els espectadors, per varios motius:
- He llegit força comentaris de gent dient que amb 2 capitols seguits no ho gaudeixen tant, a mi em passa el mateix.

- Cremar 150 capitols en 75 dies fara que la gent tingui la sensacio de que han estat pocs capitols els estrenats i es queixaran.

- I el punt mes important, la serie encara s'esta doblant i TV3 els estava posant molta pressio per a doblarlos depressa, la qual cosa podia causar que si sorgis algun imprevist (algun actor es poses malalt, recordem que ja va passar fa anys i en Conan va tenir una altra veu durant uns pocs capitols), podria fer que ens canviesin alguna veu de fins i tot algun dels personatges principals.

Jo m'alegro enormement de la decisio presa per TV3 en baixar el ritme i espero que no sigui cap error.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dijous a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'abri

dt. 22 gen. 2019, 14:44

fabrebatalla18 ha escrit:
A veure, abans d'escandalitzarse haurieu de pensar més fredament, heu de pensar que el ritmen que portaven era perjudicicial per a nosaltres, els espectadors, per varios motius:
- He llegit força comentaris de gent dient que amb 2 capitols seguits no ho gaudeixen tant, a mi em passa el mateix.

- Cremar 150 capitols en 75 dies fara que la gent tingui la sensacio de que han estat pocs capitols els estrenats i es queixaran.

- I el punt mes important, la serie encara s'esta doblant i TV3 els estava posant molta pressio per a doblarlos depressa, la qual cosa podia causar que si sorgis algun imprevist (algun actor es poses malalt, recordem que ja va passar fa anys i en Conan va tenir una altra veu durant uns pocs capitols), podria fer que ens canviesin alguna veu de fins i tot algun dels personatges principals.

Jo m'alegro enormement de la decisio presa per TV3 en baixar el ritme i espero que no sigui cap error.

Una cosa és baixar el ritme, i l'altra és tallar-lo/aturar-lo. Si volien baixar el ritme, que tornin al ritme d'un sol episodi als vespres. Pel que fa a "Cremar 150 capitols en 75 dies fara que la gent tingui la sensacio de que han estat pocs capitols els estrenats i es queixaran.", tots sabem que després d'aquests 150 vindran mesos i mesos de re-emissions dels mateixos 150 en qüestió, suposo. I sí, estic d'acord que potser caldria baixar el ritme sobretot pel que dius al 3r punt de que la sèrie encara s'està doblant.

Però insisteixo que una cosa és baixar el ritme i una altra és parar-lo. En fi, jo mentre en vagin portant de nous, no m'importa quants per dia ni quants dies a la setmana i tal, jo mentre en vagin portant de nous, com si en volen emetre només un de nou cada dilluns al vespre.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 31 visitants