Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dc. 27 març 2019, 17:42

No, al final no van dir res més
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dv. 29 març 2019, 17:18

no entiendo porque en el 3alacarta están los capítulos 748 y 749 (num. internacional) cuando deberían estar los de la Jodie, esta semana han sido todos nuevos y los del mediodía son antiguos.. o los han vuelto a repetir y no me he enterado.. :ein:
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dv. 29 març 2019, 17:20

cb18ana ha escrit:
no entiendo porque en el 3alacarta están los capítulos 748 y 749 (num. internacional) cuando deberían estar los de la Jodie, esta semana han sido todos nuevos y los del mediodía son antiguos.. o los han vuelto a repetir y no me he enterado.. :ein:

Porque los republican pese a que no se emiten por la TV, llevan un lio xD
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dv. 29 març 2019, 22:32

Caram si que els treuen depresa.
Per si algu no ha vist l'especial de la Jodie jo el tinc ajuntat en un sol capitol.

Detectiu Conan 19x734= Els records de la Jodie i la il·lusió òptica dels cirerers florits
https://mega.nz/#!kRExFAjA!6-HENEWsXKxG ... agfArTJ6tc

Es els 2 capitols del 3alacarta ajuntats suprimint l'opening i la intro repetit del segon capitol i afegint mitja cortineta que van tallar.
Ocupa 1 GB. Es la versio HD 720.

Si el tornen a posar dieu i eliminare el enllaç.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dc. 03 abr. 2019, 01:25

Demà dijous el bluray :)
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dj. 04 abr. 2019, 17:07

intervención ha escrit:
Demà dijous el bluray :)

A mi m'ha arribat el DVD(no tinc reproductor Bluray, què hi farem, però jo ja em conformo) a casa fa unes 5 hores!! (Al final vaig reservar online però a Fnac).
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dj. 04 abr. 2019, 18:20

Et va be escanejar la caratula sisplau?
 
Avatar de l’usuari
Shinsengumi Fansub
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 107
Membre des de: dg. 21 maig 2017, 15:37
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dj. 04 abr. 2019, 18:48

xagasa ha escrit:
Et va be escanejar la caratula sisplau?


Ahir vaig fer alguns scans, vaig pujar-ne alguns a mundodvd (comprimits aixo si):

Imatge

Més scans: (BD/DVD, Llibre (no tot) i pegatines)
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Shinsengumi Fansub - Lyswh

Gintama en Català (+ extres) - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21182
Digimon Frontier BDRip - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21230
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dj. 04 abr. 2019, 19:29

Perfecte. Moltes gràcies.

Edit:
Algu em podria pasar el paste del capitol d'ahir:
19x740= La Ran també es desmaia al lavabo (1a part)

Al 3alacarta ja ha volat.
Algun dia ja ni el posaran a aquest pas.

Salut i gràcies.
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dj. 04 abr. 2019, 23:23

Quina llàstima que els textos no estiguin en català, però bé :jaja:


xagasa ha escrit:
Perfecte. Moltes gràcies.

Edit:
Algu em podria pasar el paste del capitol d'ahir:
19x740= La Ran també es desmaia al lavabo (1a part)

Al 3alacarta ja ha volat.
Algun dia ja ni el posaran a aquest pas.

Salut i gràcies.


Aquí ho pots trobar: https://pastebin.com/MZDSZEF5
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dj. 04 abr. 2019, 23:34

Nallzeta ha escrit:

Aquí ho pots trobar: https://pastebin.com/MZDSZEF5


Moltes gràcies. :yeah:
Just l'anava a mirar ara que ahir no vaig poguer.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dv. 05 abr. 2019, 09:09

Doncs ja teniam disponible per comprar la peli 22 en dvd i bluray. Jo vaig comprar ahir la versió bluray y encantat en com es veu i amb l'edició en general, de 10. Espero que tingui bones ventes perquè puguin publicar la següent també i qui sap si les anteriors en home video si veuen que funciona...

Pregaria que no compartissim releases de la peli i que intentàrem comprar-la encara que sigui de rebaixes, hem trigat molts anys perquè torni la sèrie i les pelis i ara només falta que perquè no vegin suport no continuii una cosa o l'altra... però bé cadascú que faci el que vulgui.
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 74
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dv. 05 abr. 2019, 18:41

Missatge borrat
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dv. 05 abr. 2019, 18:46

albert_ ha escrit:
Algu em pot resoldre un dubte que ti c amb 2 personatges? Es tracta d en makoto okuda i en heiji hattori.

La sonoko diu que li agrada en makoto. Pero a cas la sonoko no te una parella ja? Que es en hattori si no m equivoco...

Llavors que hi pinta en makoto okuda en tot aixo?

Tens un lio....

Primer, Makoto Okuda es un personatge que nomes va sortir a una saga, la de "Shinichi Kudo, l'assassí", tu vols dir en Makoto Kyogoku.

Segon, en Heiji te de "parella" la Kazuha.

Tercer, a la Sonoko li agrada en Makoto Kyogoku no pas en Heiji. Tot i que la Sonoko sol voler lligar amb el primer noi que troba, desde que va coneixer a en Makoto que s'ha centrat una mica xD
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 74
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dv. 05 abr. 2019, 19:02

fabrebatalla18 ha escrit:
albert_ ha escrit:
Algu em pot resoldre un dubte que ti c amb 2 personatges? Es tracta d en makoto okuda i en heiji hattori.

La sonoko diu que li agrada en makoto. Pero a cas la sonoko no te una parella ja? Que es en hattori si no m equivoco...

Llavors que hi pinta en makoto okuda en tot aixo?

Tens un lio....

Primer, Makoto Okuda es un personatge que nomes va sortir a una saga, la de "Shinichi Kudo, l'assassí", tu vols dir en Makoto Kyogoku.

Segon, en Heiji te de "parella" la Kazuha.

Tercer, a la Sonoko li agrada en Makoto Kyogoku no pas en Heiji. Tot i que la Sonoko sol voler lligar amb el primer noi que troba, desde que va coneixer a en Makoto que s'ha centrat una mica xD

He buscat una mica a la wiki i ja m he aclarat.
No se perque te ia el concepte de que nomes tenia una amiga la ran i veig que hi ha la kazuha i la sonoko

Gracies

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 47 visitants