Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dv. 05 abr. 2019, 19:03

Fa dies que no em passo per aqui pero encara estic al cas dels capitola nous, i dels del migdia tambe, per mi es com si fossin nous tambe xd
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dv. 05 abr. 2019, 19:15

Ramon10 ha escrit:
Sembla que encara no coneixeu el blog que faig fer fa uns anys: https://eldetectiuconanencat.blogspot.com/

Gracies. No tardare a descarregarme tots els. Capitols!!!
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dg. 07 abr. 2019, 14:34

Cambian la programación a partir del lunes día 15, no hacen nuevos capítulos de dc por la noche, y los del mediodía empiezan antes.
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dg. 07 abr. 2019, 18:27

Programació especial de Semana Santa segurament
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
arnaumb
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 01 nov. 2018, 17:25

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dg. 07 abr. 2019, 19:35

Algú sap si els capítols emesos en À punt s'estan gravant? Jo acabe de descobrir que amb el VSO Downloader 5 es poden descarregar els que pengen a la web. I amb la de super3 també funciona
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dg. 07 abr. 2019, 19:37

arnaumb ha escrit:
Algú sap si els capítols emesos en À punt s'estan gravant? Jo acabe de descobrir que amb el VSO Downloader 5 es poden descarregar els que pengen a la web. I amb la de super3 també funciona


Sí, fabre els està guardant tots per quan continuem amb la Versió Definitiva.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dg. 07 abr. 2019, 21:38

cb18ana ha escrit:
Cambian la programación a partir del lunes día 15, no hacen nuevos capítulos de dc por la noche, y los del mediodía empiezan antes.


intervención ha escrit:
Programació especial de Semana Santa segurament


De fet, amb aquest petit canvi i si continuen emetent només episodis nous fins que s'acabin, la emissió acabaria el 18 de juny, a 5 episodis de l'inici de programació d'estiu. Amb ho qual potser tots aquests ajustos de repeticions que han anant fent els darrers mesos era per ajustar la repetició de la tongada anterior amb la fi de la temporada regular.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dl. 08 abr. 2019, 02:38

adriamichi ha escrit:
cb18ana ha escrit:
Cambian la programación a partir del lunes día 15, no hacen nuevos capítulos de dc por la noche, y los del mediodía empiezan antes.


intervención ha escrit:
Programació especial de Semana Santa segurament


De fet, amb aquest petit canvi i si continuen emetent només episodis nous fins que s'acabin, la emissió acabaria el 18 de juny, a 5 episodis de l'inici de programació d'estiu. Amb ho qual potser tots aquests ajustos de repeticions que han anant fent els darrers mesos era per ajustar la repetició de la tongada anterior amb la fi de la temporada regular.

Nah. Ho dubto perquè en tot cas haurien acabat l'emissió de la tanda actual abans del 18 de juny, i a partir del dia següent a acabar l'emissió de la tanda començarien tal qual amb la re-emissió.
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dt. 09 abr. 2019, 18:50

Posen pelis a les 2, a veure si ens en posen alguna de detectiu conan encara que sigui al vespre o al fi de semana
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dt. 09 abr. 2019, 19:26

Segur que posaran, per enèsima vegada, totes les que tenen començant pel Mag del cel platejat
 
Rajer2
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: ds. 18 nov. 2017, 02:51

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dc. 10 abr. 2019, 21:14

Han pujat malament el capítol "L'home trait pel mar" que han emès avui. Només han pujat la primera meitat del capítol. Li enviem algun correu a tv3 per veure si ho corregeixen?

PD: Si algú ho ha gravat de la televisió ho podria compartir per si no corregeixen aquest error?
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dc. 10 abr. 2019, 21:30

Jo he entrat per fer el mateix comentari.
Algú ho ha dit al servei al consumidor de TV3 si no els escric jo?

I per si no ho corregeixen si algú que l'hagi grabat de la TDT el pogués compartir
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 10 abr. 2019, 21:32, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Rajer2
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: ds. 18 nov. 2017, 02:51

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dc. 10 abr. 2019, 22:20

xagasa ha escrit:
Jo he entrat per fer el mateix comentari.
Algú ho ha dit al servei al consumidor de TV3 si no els escric jo?

I per si no ho corregeixen si algú que l'hagi grabat de la TDT el pogués compartir



Acabo de enviar-les un missatge però envia-li un tu també per si de cas no contesten al meu.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dc. 10 abr. 2019, 22:43

xagasa ha escrit:
Jo he entrat per fer el mateix comentari.
Algú ho ha dit al servei al consumidor de TV3 si no els escric jo?

I per si no ho corregeixen si algú que l'hagi grabat de la TDT el pogués compartir

Jo podria compartir-lo. Però potser millor esperar aviam si s'arregla, no? Vull dir pel tema de l'audiència i tal.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD ja a la venda i peli 23 als cines el nove

dc. 10 abr. 2019, 22:47

Ja els hi he escrit per informar que el capitol primer d'avui: Titolat: ''L'home trait pel mar'' es incomplet i que nomès hi ha 12 min.
El misatge com sempre remet que ja em donaran resposta.

Aveure si entre avui i demà ho arreglen.
Si no t'agrairia molt Loco87 si m'el pots pasar.
Jo nomès els miro del 3alacarta.
A l'hora que arribo ja quasi esta el segon capitol.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants