Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dl. 20 maig 2019, 22:56

He flipat de debo en fabrebatalla18 ha escrit això.
Una cosa es demanar a tv3 que sisplau emeti nomès 1 capitol un altre es demanar que deixin de emetrela.
-LLavors ens queixerem que estan 7 anys sense emisio.
En fi no entrare al llistat de firmas em sembla absurd ja que encara queden quasi 4 temporades per enganxar els capitols de Japo.
Tambe afegeixò que amb aquesta peticio esteu tirant pedres perque doblin mes pelis tant de tv 13 endavant com de cinema.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dl. 20 maig 2019, 22:58

Si de debò creus que això ho ha escrit en Fabre es que més ruc no pots ser.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dl. 20 maig 2019, 22:59

intervención ha escrit:
Si de debò creus que això ho ha escrit en Fabre es que més ruc no pots ser.


No veig que es queixi i just esta conectat.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dl. 20 maig 2019, 23:01

xagasa ha escrit:
He flipat de debo en fabrebatalla18 ha escrit això.
Una cosa es demanar a tv3 que sisplau emeti nomès 1 capitol un altre es demanar que deixin de emetrela.
-LLavors ens queixerem que estan 7 anys sense emisio.
En fi no entrare al llistat de firmas em sembla absurd ja que encara queden quasi 4 temporades per enganxar els capitols de Japo.
Tambe afegeixò que amb aquesta peticio esteu tirant pedres perque doblin mes pelis tant de tv 13 endavant com de cinema.

Evidentment que no he estat jo, aquell forum es nou, tant nou que ni tenia usuari (a l'antic forum amb el mateix nom tenia un usuari que s'haura perdut al traslladarse al nou forum), el que han fet aquests malparits (ja sabeu, Dinosaure Denver i companyia) es crearse un usuari amb el meu nick i imatge per a "ferme dir" tot aixo, per no parlar de que es exactament el mateix missatge que Dinosaure Denver ja havia publicat a animelliure fa temps. Tot aixo ja esta en mans dels administradors del forum en qüestio i espero que els admins d'animelliure tambe actuin banejant a Dinosaure Denver i les seves multiples comptes que nomes fan que crear merda i mals rotllos.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dl. 20 maig 2019, 23:08

Ok disculpa. M'havia sofocat.
Ara que podiem disfrutar de detectiu conan m'extranyava aquesta decisio.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dl. 20 maig 2019, 23:09

Si. La veritat és que no sé què hi guanyen amb mentires i tirar merda als fans de Conan. El Twitter del tal Denver es un niu de insulta cap al Detectiu Conan i cap a en Fabre. I no ho entenc. Potser és pensen que si ataquen a la serie i a altres fans conseguirán que TV3 emeti DBS? Nidea.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dl. 20 maig 2019, 23:25

M'estic rient més amb el tonto de Denver que amb l'últim capítol de Padre de familia, i mira que és bo xd

Està clar que Conan és ara mateix el gran rival de DB a Catalunya i per és això, intervención, que crec que els hi tenen molt d'asco. Quan dic rival em refereixo a la programació, s'ha reduït DB per posar més Conan.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dl. 20 maig 2019, 23:33

Sí, pero si TV3 volgués emetre db ho farien. Tenen lloc a la graella de sobres per a emetre series tan cares com Conan i DB a la vegada.


I els fans de db em perdonaran però les sèries com shin Chan, conan, doraemon, funcionen molt millor que no pas series amb fil argumental continu. Una sèrie que pots saltarte 3 dies i disfrutarla igualment sempre tindrà millors ulls per televisió.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dt. 21 maig 2019, 00:39

fabrebatalla18 ha escrit:
i espero que els admins d'animelliure tambe actuin banejant a Dinosaure Denver i les seves multiples comptes que nomes fan que crear merda i mals rotllos.

El "Dinosaure Denver" porta temps banejat. Aquest missatge del tal "Jesus Pardo 21" el deixaré fins que algun dels admins el puga banejar per IP i correu electrònic, i després ja es borrarà :adeu:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dt. 21 maig 2019, 00:41

Steve Maister ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
i espero que els admins d'animelliure tambe actuin banejant a Dinosaure Denver i les seves multiples comptes que nomes fan que crear merda i mals rotllos.

El "Dinosaure Denver" porta temps banejat. Aquest missatge del tal "Jesus Pardo 21" el deixaré fins que algun dels admins el puga banejar per IP i correu electrònic, i després ja es borrarà :adeu:



Gràcies!
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dt. 21 maig 2019, 06:46

adriamichi ha escrit:
Noín ha escrit:
Mola això que s'estrena per primer cop fora d'Asia


Llàstima que no sigui així, aquests episodis ja es varen emetre en VO subtitulada a França, a través del canal de pagament j-one. Suposo que els de ramen para dos s'han recordat de la notícia que el súper3 estrenava episodis mai vistos a Europa, però j-one va començar a emetre en simulcast a partir de 2015, que són inclouen aquests episodis.

Jo no crec que aquesta emissió (o la dels EUA amb Crunchyroll o la que si no recordo malament tambe es publica a alguna web alemanya, subtitulada a ritme japones) s'hagi de tenir en compte, vull dir, son emissions de països/idiomes on oficialment han passat dels 100 i pocs capítols (com a molt 300 en el cas alemany) a de cop emetre a partir del 700 i algo i per a mi aixo no es massa normal, a mes, en el cas de l'anglès i francès no sembla que hi hagi plans per a seguir els respectius doblatges aixi que sempre tindran un enorme buit.

Sigui com sigui, si ens posem tant estrictes, tens raó, la noticia es un pel exagerada pero no deixa de ser un fet important que l'emissió catalana arribi fins tant lluny, i esperem que aixo no sigui una pausa molt llarga fins a les següents tandes, i tot i així tambe espero que altres series deixades a mitges tingui la mateixa sort, com ara One Piece, Bleach, la nova serie de Sakura, Sherlock (BBC), i per que no, tambe Bola de Drac Super.
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dt. 21 maig 2019, 20:02

intervención ha escrit:
Si de debò creus que això ho ha escrit en Fabre es que més ruc no pots ser.

Quin nou forum? El podeu posar per aqui l enllac?
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dt. 21 maig 2019, 20:33

Res, era una merda que ja han esborrat i banejat als responsables.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dc. 22 maig 2019, 09:29

intervención ha escrit:
Res, era una merda que ja han esborrat i banejat als responsables.

Jo tinc interes per el forum en general, no pel que hagin pogut escriure aquells xD
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dc. 22 maig 2019, 13:31

albert_ ha escrit:
intervención ha escrit:
Res, era una merda que ja han esborrat i banejat als responsables.

Jo tinc interes per el forum en general, no pel que hagin pogut escriure aquells xD

Ah. T'envio un missatge privat doncs
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 22 visitants