Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
danielpc2013
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04
Ubicació: Galiza

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis el 14 d'octubre? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dv. 04 oct. 2019, 18:33

fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Jo fare com l'anterior peli.
1- Subtitulada
2- Al cinema.
3- DVD online o fisic.
4- Bluray.

De debo que la gaudiras igual si previament l'has vist amb uns subtitols mal traduits? De debo? Et perdras l'experiencia de veurela amb un bon doblatge i una bona traduccio el primer cop...


És veritat, millor m'espero.
 
Avatar de l’usuari
danielpc2013
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04
Ubicació: Galiza

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis el 14 d'octubre? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dv. 04 oct. 2019, 18:35

El que passa es que el cine que queda més a prop de casa meva és a 2 hores. Així que no la podré veure fins que no surti en físic o online.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis el 14 d'octubre? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dv. 04 oct. 2019, 19:54

xagasa ha escrit:
Jo fare com l'anterior peli.
1- Subtitulada
2- Al cinema.
3- DVD online o fisic.
4- Bluray.


T'has deixat el punt 3.5: Filtrar l'àudio per internet abans de temps per fotre el negoci d'Alfa.
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis el 14 d'octubre? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dv. 04 oct. 2019, 20:21

Jo tinc claríssim que m'espero a tindre-la doblada al cine. El que vaig disfrutar l'any passat amb Zero és indescriptible. És el primer cop (sense comptar quan era petit, és clar) que vaig poder veure material de Detectiu Conan doblat en cat sense saber-me ja la resolució del cas.

Per altra banda, demà finalment sabrem si dilluns 14 tenim nous episodis, que és altament probable.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis el 14 d'octubre? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dv. 04 oct. 2019, 20:23

Josep.v ha escrit:
Jo tinc claríssim que m'espero a tindre-la doblada al cine. El que vaig disfrutar l'any passat amb Zero és indescriptible. És el primer cop (sense comptar quan era petit, és clar) que vaig poder veure material de Detectiu Conan doblat en cat sense saber-me ja la resolució del cas.

Puc dir el mateix, va ser genial, un somni fet realitat.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis el 14 d'octubre? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dv. 04 oct. 2019, 20:52

Adrià ha escrit:

T'has deixat el punt 3.5: Filtrar l'àudio per internet abans de temps per fotre el negoci d'Alfa.

Jo vaig cedir l'àudio a una web per si volien fer el muntatge.
De totes maneres a la gran majoria de webs estava pujada en castellà.
Fins i tot en 2 webs tenien la ISO osigui el audio català ja s'havia filtrat.
 
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis el 14 d'octubre? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 05 oct. 2019, 09:09

Vaja. Al menys tindrem els avanços i les intros sense tallar.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 05 oct. 2019, 09:51

Mala noticia que tornin al 491... esperem que no repeteixin tots perquè sino tenim per més d'un any... potser arribaran al 514 que era dels últims dels antics que menys han repetit i quan passi aquest mes i poc fan els nous, haurem d'estar alerta.

Igualment per capturar els audios d'aquestes reemisions per alguna futura release pot anar bé.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 05 oct. 2019, 19:18

conan_1989 ha escrit:
Mala noticia que tornin al 491... esperem que no repeteixin tots perquè sino tenim per més d'un any... potser arribaran al 514 que era dels últims dels antics que menys han repetit i quan passi aquest mes i poc fan els nous, haurem d'estar alerta.

Igualment per capturar els audios d'aquestes reemisions per alguna futura release pot anar bé.

De fet l'ultim cop no van reemetrels tots, es van quedar al 511 o aixi, per tant potser volen emetrels fins al 514 i despres ja els nous o a saber xD
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 06 oct. 2019, 13:08

He estat fent números, si emeten només la saga del xoc, fins el 6/11 no hi haurien nous episodis i si emeten fins el 514 fins el 25/11. La mala notícia es que a un episodi per dia no dona temps a emetre tots els episodis abans de Nadal (que segurament faran una altra aturada) amb ho qual potser s'esperen a estrenar la resta dels nous episodis a gener (si encara tenen els drets de les pelis antigues, podrien anar emetent alhora les pelis 1 a 12, així també farien promoció als BD).
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis el 14 d'octubre? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 07 oct. 2019, 15:49

Josep.v ha escrit:
que és altament probable.

D'acord, em menjo les meves paraules xD. Però no acabo d'entendre que triguin tant a estrenar-los. Se n'hauran oblidat xD? Serà un error de la programació? En fi... encara trigarem a veure'ls sembla.
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dc. 09 oct. 2019, 12:53

CANVI DE PROGRAMACIÓ AL SUPER3: De nou, tornem a tenir episodi els divendres per la nit, començant pel primer episodi de la saga del Xoc, com ja estava previst, però en comptes de començar dilluns 14 ho farà divendres 11. A aquest ritme, s'acabarien els episodis de la tongada fins al 514 el dimecres 13 i, si continuessin a partir de dijous 14 amb els episodis nous, s'acabarien just el divendres 20, de manera que és força probable que tornar a fer episodis els divendres sigui la forma que han trobat d'ajustar els temps i acabar el nous episodis abans de Nadal. La programació del dijous 14 la sabrem el dia 5 de novembre.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dc. 09 oct. 2019, 13:12

Josep.v ha escrit:
CANVI DE PROGRAMACIÓ AL SUPER3: De nou, tornem a tenir episodi els divendres per la nit, començant pel primer episodi de la saga del Xoc, com ja estava previst, però en comptes de començar dilluns 14 ho farà divendres 11. A aquest ritme, s'acabarien els episodis de la tongada fins al 514 el dimecres 13 i, si continuessin a partir de dijous 14 amb els episodis nous, s'acabarien just el divendres 20, de manera que és força probable que tornar a fer episodis els divendres sigui la forma que han trobat d'ajustar els temps i acabar el nous episodis abans de Nadal. La programació del dijous 14 la sabrem el dia 5 de novembre.


T'estimo Josep
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dj. 10 oct. 2019, 20:18

Mirant la gravació d'avui de Doremi he vist la promo de la peli 23 i anuncien nous episodis molt aviat. Per si algú avui ha gravat Doremi i busca la promo, ho han emés entre els dos episodis de Doremi. Aquí us la deixo: https://mega.nz/#!qSowWQSA!U20vAnLUWf9C ... Ncu2Q6oxPA

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: seiyuubcn i 18 visitants