Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 09 nov. 2019, 00:27

fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Sabeu si es fiable un tdt grabador amb usb resolucio hd 1080?
Ne vist un a una botiga de la meva poblacio.
Apa que tenia un samsung de 1t i el vaig vendre perque no li donava cap us.
Vaya mai es sap quan pot fer falta.

Ho dire directament i sense embuts, podries, aquest cop, no publicar la pelicula a internet? Ja ho vas fer amb la 22 quan ni havia sortit el BD/DVD (estava per a llogar), i tenint en compte que aquest cop l'emissio no te el castella casi seguro que no es piratejara si no es pels d'aquest forum o similars (totsrucs), aixi que espero que ningu ho faci, que estem parlant de que per primer cop les pelis de Conan es venen en fisic, aixo mai havia passat fins la 22, donemlos un poc de marge, tampoc dic que no es comparteixin mai, pero no se... almenys fins unes setmanes depres de sortir en fisic, que encara ni te data...

Totalment d'acord. Jo la gravaré, però no la compartiré almenys fins que hagi passat un temps des que surti en físic, que serà aviat (suposo).
(De fet, la gravaré perquè demà (avui) a aquella hora vaig al cine a veure la 23 (ja feia molts dies que tenia l'entrada) i diumenge no sé si arribaré a temps a veure-la per altres motius personals.)
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 09 nov. 2019, 00:38

Sí, jo ja gravo tot de Conan ja per habit XD Però publicar... això sí que no.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
leyon77
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 abr. 2018, 12:23

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 09 nov. 2019, 11:21

Buenas!
Alguien que haya visto la nueva peli en el cine, me sabe decir si tiene spoilers? Voy al día con la emisión del canal super3.
El año pasado no vi la que sacaron por lo mismo... La compré en bluray y aún la tengo por ver por miedo a tragarme un spoiler... vv"
Si alguien me lo puede confirmar...
Gracias!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 09 nov. 2019, 11:28

leyon77 ha escrit:
Buenas!
Alguien que haya visto la nueva peli en el cine, me sabe decir si tiene spoilers? Voy al día con la emisión del canal super3.
El año pasado no vi la que sacaron por lo mismo... La compré en bluray y aún la tengo por ver por miedo a tragarme un spoiler... vv"
Si alguien me lo puede confirmar...
Gracias!

Si estás al dia con el Super3 ya puedes ver la 22 sin mucha preocupación, sobre la 23, hay un pequeño spoiler pero no considero que sea muy "importante", es sobre la relación entre ciertos personajes, y hasta aquí puedo leer.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 09 nov. 2019, 13:53

CCMA ha escrit:
Volem destacar que són pel·lícules d'estrena que no s'han emès mai abans per TV3 i que són estrena mundial fora del Japó.


Estrena mundial? Els dos especials i fins la peli 20 s'han emès per la tele alemanya (la peli 21 està en BD i la 22 al cine), la 16 s'ha emès (i publicat) a Itàlia, la 18 s'ha emès a Veneçuela i va sortir sota demanda a Brasil. A França està pendent que es publiquin les pelis 1-22 i els especials en VO. A Àsia no sé com estarà la cosa, però quasi segur que a Corea, Xina o Vietnam s'han emès.

Em pregunto qui els haurà venut això, però espero no hagi fet pujar el preu dels drets quan no és ni primícia a Europa...
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 09 nov. 2019, 15:06

leyon77 ha escrit:
Buenas!
Alguien que haya visto la nueva peli en el cine, me sabe decir si tiene spoilers? Voy al día con la emisión del canal super3.
El año pasado no vi la que sacaron por lo mismo... La compré en bluray y aún la tengo por ver por miedo a tragarme un spoiler... vv"
Si alguien me lo puede confirmar...
Gracias!


No té cap spoiler realment important.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
leyon77
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 abr. 2018, 12:23

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 09 nov. 2019, 15:22

Perfecto! Muchas gracias a los dos!
 
Avatar de l’usuari
Subaru Okiya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: ds. 10 març 2018, 15:13

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 09 nov. 2019, 15:36

Loco87 ha escrit:
Acabo de enviar un sms a tv3 preguntant just per aJuraria que han dit que serà un emissió exclusivament de televisió. No crec que el posin al directe del 3alacarta.

Doncs finalment sí que es pot veure al directe :yeah:
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 09 nov. 2019, 17:27

Woooowww

Impressionant. No tinc paraules, per a descriure l'emoció en menys de 24 hores.

Ahir molt emocionat per la peli numero 23, i per la sorpresa final, amb l'anunciament de la peli 24, que posava estrena en l'àmbit mundial, ames de poder veure-la en català.
I avui, amb la peli 13, el perseguidor negre, una de les pelis que vaig subtitular amb ajuda del fòrum, i que tinc un gran record. Avui és un dia per a plorar d'emoció, i sobretot donar les gràcies a tots els que estan fent possible que tinga'm mes conan.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 09 nov. 2019, 20:35

La peli 13 s'ha emes accelerada a 25 fps amb el to incorrecte (agut), s'ha doblat a 23,976, per tant si treuen el BD estara perfecta, el problema es que per la tele les escoltarem regular xD
 
Avatar de l’usuari
Aryma
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dt. 20 gen. 2015, 16:40

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 09 nov. 2019, 22:36

Imatge
photo hosting
Avui l'he anat a veure i m'ha agradat bastant! Al sortir de la sala m'he agafat el poster! Demà intentare veure la peli 13 al super3, ja que avui m'ha sigut impossible!
Aryma l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 11 nov. 2019, 06:40, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 09 nov. 2019, 23:57

Gran peli! Acabo de tornar de veure-la! Quina pena que aquest any no hagin doblat el teaser i només l'hagin substitulat. Però a banda d'això, tot genial!
 
Botan
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 10 nov. 2019, 08:44
Ubicació: tarragona

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 08:53

Bones, fa molt de temps que miro aquest fòrum, però mai he parlat.
I ahir vaig anar a veure l'última pel·lícula de Detectiu Conan a Reus i encara que la pel·lícula es va projectar en català el cartell de la pel·lícula penjat al cinema estava en castellà. Pel que no vaig entendre perquè el pòster estava en castellà i després la projecten en català. I sort que vaig preguntar, perquè en castellà no la volia veure, ni jo ni gairebé ningú que estava esperant a veure-la. I a sobre quan quedaven 5 o 6 minuts per acabar la pel·lícula, van encendre els llums ... Vaig posar una queixa, perquè això no es fa. Però en definitiva la pel·lícula és realment increïble. Una pena que no pugui veure les pel·lícules que projecten els caps de setmana, perquè l'hora que surto de treballar ja s'han emès. I dubto que algú les vulgui compartir si les grava, encara que estaria molt agraït. Una salutació a tots.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 10:24

Jo aniré aquesta tarda al cinema a veure la peli 23. No us oblideu que avui reemeten la peli 13 al súper 3. I com ja han dit alguns, espero que ningú la comparteixi per aquí fins d'aqui a molt de temps. De no ser així, Alfa Pictures vendrà menys copies quan tregui les pel·lis en Home Video i qui sap si podria deixar la col·lecció a mitges si veun que no surt rentable o deixin de portar les properes pel·lis. Hem de donar suport a la companyia que ha arriscat a portar les pelis, si us plau.
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 11:17

Hola! Per celebrar l'estrena de la pel·lícula 23 us porto una entrevista amb l'actor de doblatge Jordi Nogueras. La podeu llegir clicant al següent enllaç: http://bit.ly/2pLqxIw

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants