Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 12:16

Doncs a mi no m'ha agradat massa la peli. Mira que les últimes m'havien agradat bastant. Però aquesta en algun moment no sabia si estava mirant One Piece o el Detectiu Conan. I tota la part del final no té cap sentit. No comento res per no fer spoilers als que no l'hagin vist.
Per mi de les pitjors i mira que n'hi han de molt dolentes, perquè us feu una idea de lo poc que m'ha agradat.
 
kogoro mouri
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 21:39

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 17:16

hola algu te L' enllaç de la pelicula 13 el perseguidor negre de tv3 a la carta.no la trobo i aixo que solen penjar per tv3 a la carta.i va sortir el dia 9 .
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 17:36

Ja varem comentar que aquestes no les pujarien
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 19:46

Subaru Okiya ha escrit:
Loco87 ha escrit:
Acabo de enviar un sms a tv3 preguntant just per aJuraria que han dit que serà un emissió exclusivament de televisió. No crec que el posin al directe del 3alacarta.

Doncs finalment sí que es pot veure al directe :yeah:


intervención ha escrit:
Ja varem comentar que aquestes no les pujarien


Suposo que ho diu per això. Però efectivament, no està penjada.
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 74
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 20:17

fabrebatalla18 ha escrit:
La peli 13 s'ha emes accelerada a 25 fps amb el to incorrecte (agut), s'ha doblat a 23,976, per tant si treuen el BD estara perfecta, el problema es que per la tele les escoltarem regular xD

A mi sem tallen algunes paraules.. Es per el tema dels fps? L estic veient amb un tdt vell amb usb per gravarla, nose si tindra a veure...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 21:16

jo he vist pocs minuts, pero al heiji al principi no li reconeixia la veu.

mare meva, a veure que fa alfa, ja que si la idea es la de editar amb el diari ara, com s'havia comentat, aquests sempre que han editat anime ha sigut sols en dvd (cert que ni bola de drac ni dr slump tenien bluray, pero si slam dunk, i igualment varen vendre solament els dvd)
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 21:18

taketokun ha escrit:
jo he vist pocs minuts, pero al heiji al principi no li reconeixia la veu.

mare meva, a veure que fa alfa, ja que si la idea es la de editar amb el diari ara, com s'havia comentat, aquests sempre que han editat anime ha sigut sols en dvd (cert que ni bola de drac ni dr slump tenien bluray, pero si slam dunk, i igualment varen vendre solament els dvd)

Val a dir que Alfa Pictures ja ha editat coses en DVD i si mirem la peli 22 en DVD (i tambe els extres en DVD de la mateixa peli) tenien tots dos DVD el to correcte tot i esta accelerat, aixi que podriem suposar que l'emissio amb el to incorrectees mes culpa de TV3 que d'Alfa Pictures, tot i aixi, jo espero que hi hagi Bluray...
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 74
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 21:29

M ha encantat la peli 13. El gin diu que mai sen recorda de les seves victimes, pero em sembla que partir d ara si sen recordara per la cara que ha posat... XD
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 21:55

fabrebatalla18 ha escrit:
taketokun ha escrit:
jo he vist pocs minuts, pero al heiji al principi no li reconeixia la veu.

mare meva, a veure que fa alfa, ja que si la idea es la de editar amb el diari ara, com s'havia comentat, aquests sempre que han editat anime ha sigut sols en dvd (cert que ni bola de drac ni dr slump tenien bluray, pero si slam dunk, i igualment varen vendre solament els dvd)

Val a dir que Alfa Pictures ja ha editat coses en DVD i si mirem la peli 22 en DVD (i tambe els extres en DVD de la mateixa peli) tenien tots dos DVD el to correcte tot i esta accelerat, aixi que podriem suposar que l'emissio amb el to incorrectees mes culpa de TV3 que d'Alfa Pictures, tot i aixi, jo espero que hi hagi Bluray...

Suposo que es podran comprar en botigues a part de amb el diari. I suposo que corregiran el tema aquest del to.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 23:04

fabrebatalla18 ha escrit:
taketokun ha escrit:
jo he vist pocs minuts, pero al heiji al principi no li reconeixia la veu.

mare meva, a veure que fa alfa, ja que si la idea es la de editar amb el diari ara, com s'havia comentat, aquests sempre que han editat anime ha sigut sols en dvd (cert que ni bola de drac ni dr slump tenien bluray, pero si slam dunk, i igualment varen vendre solament els dvd)

Val a dir que Alfa Pictures ja ha editat coses en DVD i si mirem la peli 22 en DVD (i tambe els extres en DVD de la mateixa peli) tenien tots dos DVD el to correcte tot i esta accelerat, aixi que podriem suposar que l'emissio amb el to incorrectees mes culpa de TV3 que d'Alfa Pictures, tot i aixi, jo espero que hi hagi Bluray...


per si de cas se els hi hauria de fer saber, que super3 l'ha emes amb el to equivocat, i que ells s'hi fixin a l'hora d'editar, i de pas preguntar pel tema de les dates, hem sembla increible que deixin passar el nadal.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 10 nov. 2019, 23:20

Però serà que no hi entenc gens però jo a part de alguna veu canviada no he notat pas res.
 
 
Avatar de l’usuari
danielpc2013
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04
Ubicació: Galiza

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 11 nov. 2019, 01:13

fabrebatalla18 ha escrit:
La peli 13 s'ha emes accelerada a 25 fps amb el to incorrecte (agut), s'ha doblat a 23,976, per tant si treuen el BD estara perfecta, el problema es que per la tele les escoltarem regular xD


Moltes gràcies! :profident:
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 11 nov. 2019, 04:09

He programat una gravació automàtica perquè no podia veure la pel·lícula a aquella hora i resulta que no ha gravat res de res. :plora:

Quina mala sort que tinc :furios: . Hauré d'esperar al DVD... ¬¬ I jo que volia veure les pel·lícules en ordre... :(
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis a partir del 16 de novembre! Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 11 nov. 2019, 21:40

mmm. panic en dona hara mateix la seguent peli.
Espere que la veu d'en conan no siga una altra....

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants