Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 17 des. 2019, 16:51

detectiu conan, lo pone en catalan en todo, menos los titulos de las pelis, eso ya se ve xd y lo he dicho antes.
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 17 des. 2019, 19:20

]Un altre k la rebut.

Tot ok, he probat El principi de la peli 13 en un moment i sembla el to correcte. (Això sí, m'ha semblat veure en els subs un SHINHISHI i després un SHINICHI). Intel màster sembla força bo peronsuposonk és el mateix k a super4. El títol de la peli es veu en kanjis.

Sobre l'edició, pel preu k té no es pot demanar més. Que alguns hauríem pagat més per el bd i Digipack, segur. Les caràtules són molt simples i la part interior surten en megure i l'agasa

Deixo una foto rapida d'una de les postals (un pèl petites)

https://ibb.co/QdQY2gJ
https://ibb.co/3NRpqbn
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 17 des. 2019, 19:34

taketokun ha escrit:
]Un altre k la rebut.

Tot ok, he probat El principi de la peli 13 en un moment i sembla el to correcte. (Això sí, m'ha semblat veure en els subs un SHINHISHI i després un SHINICHI). Intel màster sembla força bo peronsuposonk és el mateix k a super4. El títol de la peli es veu en kanjis.

Sobre l'edició, pel preu k té no es pot demanar més. Que alguns hauríem pagat més per el bd i Digipack, segur. Les caràtules són molt simples i la part interior surten en megure i l'agasa

Deixo una foto rapida d'una de les postals (un pèl petites)

https://ibb.co/QdQY2gJ
https://ibb.co/3NRpqbn

Podries mirar com es l'audio de la 5 i 6 i de les 13-15? En teoria les primeres haurien de ser 2.0 i la resta? I l'Episode ONE? I sobre el to, podries escoltar l'ending per exemple i despres buscar l'ending a algun BDrip per a comprar i asegurarte que sigui el to correcte ja que aquestes pelis s'han doblat totes a 23,976 amb el to de la OST i les veus be, la pregunta es si s'ha respectat el to als DVD...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 17 des. 2019, 21:08

Les pelis 5 i 6 en japo indica 6 canals i en catala 2 amb el dvdaudioextractor i 5.1 en japones y 2.0 en catala amb el dvdshrink. Sent un 140 mb pel catala i 340 pel japones
La resta, tant el dvdshrink com el dvdaudioextractor hem diu AC3 2.0. 6500-6700mb (150+- per audio)

per si de cas he agafat una altre peli que tenia per aqui, i aquest si indca 5.1 o 6 canals depenen el programa.

es extrany perque a la caraula ho marca com 5.1
 
franmedia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dj. 22 set. 2011, 03:17

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dc. 18 des. 2019, 03:07

Hola, quan te la envien, et donan número de seguiment?, Y quine empresa fa la entrega?, ya que estic amoinat, y tambe si et avisan per mail o sms donant el numero de seguiment.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dc. 18 des. 2019, 08:53

en el meu cas en varen enviar un mail dilluns al migdia (la comanda es de disabte al vespre) desde informaticaidril, on m'informaven que ho entregaria GLS, el nº d'albara, el nº d'expedicio, l'enllaç per consultar l'estat del enviament, un telefon de contacte i la data prevista d'entrega (que era el 20, pero ho vaig rebre ahir 17)
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dc. 18 des. 2019, 11:40

Realment amb 5e l'envio és en 48hores.
Ho dic jo que faig enivos i l'envio 3,60e és ordinari i 5,20e certificat. 48h en zones Catalunya.
 
franmedia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dj. 22 set. 2011, 03:17

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dc. 18 des. 2019, 13:02

Gracies taketokun per la info, peró lo dels audios en 2.0 en sembla una marranada lletge, que tampoc sabem si només s'ha doblat en estereo o en 5.1, potser que sol en estèreo, perquè s'han pres aquesta edició, com una edició molt senzilla per al quiosc, i més endavant treguin una altra versió en botigues en bd i dvd amb els àudios 5.1
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dc. 18 des. 2019, 15:46

xagasa ha escrit:
Realment amb 5e l'envio és en 48hores.
Ho dic jo que faig enivos i l'envio 3,60e és ordinari i 5,20e certificat. 48h en zones Catalunya.



Ells no paguen el que pagues tu.. tenen convenis i preus d'empresa especials
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 des. 2019, 12:42

Per fi m'ha arribat. Cap dany a la caixa ni res per l'estil, en el meu cas. Com que he de marxar d'aquí a poca estona només he pogut fer una ullada. Més tard ho miraré més a fons. He de dir que per ser DVD es veu molt bé (evidentment, en bluray es veuria encara millor, ja ho sé). Crec que la veu d'en Vodka torna a estar canviada a l'Episode One, però no n'estic segur. Tot correcte. Gràcies, Alfapictures!

Afegeixo: En algun lloc he vist que algú deia que a la sinopsi hi havia errates com que a l'organització se l'anomenava sindicat i que hi havia escrit "Sinichi". Respecte això. diu "es veu convertit en un nen a causa d'un verí que un perillós sindicat el van fer prendre". No és una errata (de fet, només em fa dubtar el "el van fer prendre", que crec que potser hauria de ser "li va fer prendre".) ja que es refereix a una organització mafiosa, i a una màfia sovint se l'anomena "sindicat del crim", o sigui que entenc que és això, ja que més avall diu explícitament "Organització Negra". Pel que fa a "Sinichi", és una errata però a la mateixa sinopsi surt dos cops escrit correctament com "Shinichi", o sigui que tampoc n'hi ha per a tant.
Loco87 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 19 des. 2019, 12:49, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 des. 2019, 12:45

Sí, té la veu de la 13 en Vodka
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 des. 2019, 13:30

Loco87 ha escrit:
Afegeixo: En algun lloc he vist que algú deia que a la sinopsi hi havia errates com que a l'organització se l'anomenava sindicat i que hi havia escrit "Sinichi". Respecte això. diu "es veu convertit en un nen a causa d'un verí que un perillós sindicat el van fer prendre". No és una errata (de fet, només em fa dubtar el "el van fer prendre", que crec que potser hauria de ser "li va fer prendre".) ja que es refereix a una organització mafiosa, i a una màfia sovint se l'anomena "sindicat del crim", o sigui que entenc que és això, ja que més avall diu explícitament "Organització Negra". Pel que fa a "Sinichi", és una errata però a la mateixa sinopsi surt dos cops escrit correctament com "Shinichi", o sigui que tampoc n'hi ha per a tant.

La cosa és que si que és una errada per la falta de coherència amb una traducció/adaptació de 800 i pico capitols i 23 pelis on sempre sels hi ha dit "Organització" i "Organització dels homes de negre", no pots saltar-te una forma de dir-ho durant 20 anys i canviar-ho perque si.

Que potser no es per a tant? Be, el producte es MOLT barat, aixi que si, no es per a tant pel que pagues, tot i aixi fot una mica i mes si es una serie que t'estimes tant, tant de bo algun dia treguin una edicio com toca, i en Bluray...
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 des. 2019, 13:47

fabrebatalla18 ha escrit:
Loco87 ha escrit:
Afegeixo: En algun lloc he vist que algú deia que a la sinopsi hi havia errates com que a l'organització se l'anomenava sindicat i que hi havia escrit "Sinichi". Respecte això. diu "es veu convertit en un nen a causa d'un verí que un perillós sindicat el van fer prendre". No és una errata (de fet, només em fa dubtar el "el van fer prendre", que crec que potser hauria de ser "li va fer prendre".) ja que es refereix a una organització mafiosa, i a una màfia sovint se l'anomena "sindicat del crim", o sigui que entenc que és això, ja que més avall diu explícitament "Organització Negra". Pel que fa a "Sinichi", és una errata però a la mateixa sinopsi surt dos cops escrit correctament com "Shinichi", o sigui que tampoc n'hi ha per a tant.

La cosa és que si que és una errada per la falta de coherència amb una traducció/adaptació de 800 i pico capitols i 23 pelis on sempre sels hi ha dit "Organització" i "Organització dels homes de negre", no pots saltar-te una forma de dir-ho durant 20 anys i canviar-ho perque si.

Cert. En aquest sentit sí que és una errata.

fabrebatalla18 ha escrit:
Que potser no es per a tant? Be, el producte es MOLT barat, aixi que si, no es per a tant pel que pagues, tot i aixi fot una mica i mes si es una serie que t'estimes tant, tant de bo algun dia treguin una edicio com toca, i en Bluray...

Volia dir que per dos petites errates en la sinopsi de la capsa no cal llençar-lo a les escombraries, per dir-ho d'alguna manera. Aquests tipus d'errors passen molt sovint. Que hi siguin bàsicament vol dir que no s'han matat massa a revisar el text, potser.

Si per exemple haguessin canviat totes les veus seria un motiu que sí que seria per a tant. No dic que no calgui destacar les petites errates, és clar que cal. En tot cas, pel que era i valia està prou bé. I sí, esperem que algun dia facin edició en Bluray. Tot i que no tinc reproductor bluray, sé que molta gent agrairia que es fes, o sigui que ho recolzo la petició igualment.
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 des. 2019, 21:56

Pues jo segurament tambe me la comprare, i tindrala com a record, encara que hi haje alguna errata. Tambe saben que l'audio no va a 25fps, millor.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 des. 2019, 22:55

fadrellcs ha escrit:
Pues jo segurament tambe me la comprare, i tindrala com a record, encara que hi haje alguna errata. Tambe saben que l'audio no va a 25fps, millor.

L'audio si va a 25 fps, i de fet el video esta accelerat (dura menys que el video japones), el que passa es que han mantingut el to de les veus i ost, aixi que tot i sonar accelerat no sona "apitufat".

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants