Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
noviluni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 05 març 2020, 20:39

Sembla que el diumenge 8 de març tornen a no emtre episodis nous... una llàstima.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 05 març 2020, 20:43

Posen la peli "Ballerina" perquè diumenge és 8M.
 
Rajer2
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: ds. 18 nov. 2017, 02:51

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

ds. 07 març 2020, 13:46

Loco87 ha escrit:
Rajer2 ha escrit:
Segons un vídeo que ha pujat David Alfaras d'Alfa Pictures el Box 2 surt a la venda l'1 de maig. El que no se sap és si serà a través del diari Ara o com. El vídeo és el d'aquest tweet: https://twitter.com/DavidAlfaras/status ... 8078703619

Heu de pausar el vídeo quan es veu el costat del cotxe i ahí podeu veure la data que he esmentat.

Si t'hi fixes bé, diria que és 3 de Maig. Mirant-ho pel mòbil semblava 1 de Maig, però al mirar-ho per l'ordinador he vist que hi posa 3 de Maig.


Sembla que tenia jo raó sobre la data de sortida del Box 2 com es pot veure en aquest tweet que ha retwuiteat David Alfaras d'Alfa Pictures: https://twitter.com/espedesther/status/ ... 3575814144

Es posa a la venda el 1 de maig, encara no sabem si amb el diari Ara o com. Vindran totes les pel·lícules que queden, de la 16 a la 21, i l'especial de la desaparició de conan Edogawa.
 
noviluni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 17 març 2020, 14:50

Ningú ha dit res, però ja s'han emès tots els episodis que corresponen al 2016 al Japó (temporada 21)!! :D

Una llàstima que la setmana que ve només emetin 2 episodis nous enlloc de quatre, veurem si els episodis nous anunciats acabaran la següent setmana (cap de setmana 28-29 de març) o si haurem d'esperar encara una setmana més. També sorprèn que fa temps que no re-emeten episodis.

Tinc curiositat per saber què passarà per Setmana Santa.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 17 març 2020, 19:55

Exacte el proxim disabte els 2 capitols seran de la temporada 22.
Veurem nou opening i la presentacio den Conan al primer capitol osigui el 845 contanto amb numeracio japo.

Per setmana santa olora a que faran la resta de pelis.
Per part meva espero que no i que surti primer la box 2.
 
 
Avatar de l’usuari
Subaru Okiya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: ds. 10 març 2018, 15:13

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 març 2020, 11:54

Diumenge estrenaran la TV movie!

20:07 El detectiu Conan: Episodi 1. El detectiu que es va encongir
Quin és l'origen del Detectiu Conan? Com és que va passar de ser un adult a tenir el cos d'un nen petit? Aquests i altres misteris de la sèrie es desvelen en aquesta "TV movie", que ha esdevingut un veritable fenomen al Japó.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 març 2020, 12:10

Ostres, que bé :excl: Algú sap, però, fins quin episodi de l'anime s'ha d'haver vist per no menjar-te cap spoiler :pregunta: ^^u Que no apareguin personatges nous que no es coneguin, trames o informació...

Merci :excl:
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 març 2020, 12:20

Tenint en compte que es va emetre al Japó quan emetien els episodis que just ara estan emetent al Super3 (finals 2016), doncs fins on han emés al super3. Tot i que crec que així com a spoiler només hi ha que revela qui és en Bourbon, o sigui que com a mínim has d'haver vist fins la saga del Tren del Misteri, suposo.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 març 2020, 12:35

Ah, perfecte :excl: Encara no he arribat al ritme dels episodis actuals (vaig uns 70-80 episodis enrere encara). Ho deia en referència a algun personatge nou que sé que apareix més endavant
Spoiler: mostra
un inspector en cap, crec que és
perquè imagino que en aquest especial de TV serà
Spoiler: mostra
com l'episodi 1 amb molts més personatges (suposo que serà un Què feia tothom aleshores)
i no voldria que m'aixafessin alguna cosa...

Merci :excl: :excl: :excl:
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 març 2020, 12:52

dcop ha escrit:
Ah, perfecte :excl: Encara no he arribat al ritme dels episodis actuals (vaig uns 70-80 episodis enrere encara). Ho deia en referència a algun personatge nou que sé que apareix més endavant
Spoiler: mostra
un inspector en cap, crec que és
perquè imagino que en aquest especial de TV serà
Spoiler: mostra
com l'episodi 1 amb molts més personatges (suposo que serà un Què feia tothom aleshores)
i no voldria que m'aixafessin alguna cosa...

Merci :excl: :excl: :excl:

És bàsicament un remake dels 2 primers episodis amb algunes escenes extres i un parell de referències a coses més recents (hi ha una moment on en Gin i en Vodka mencionen en Bourbon i es veu una imatge estàtica d'ell (i si no saps qui és et menges l'spoiler)).
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 març 2020, 14:03

Ah, perfecte, merci per la informació, Loco87 :excl: :excl: :excl:
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 19 març 2020, 17:29

Ui doncs jo em vaig empassar aquest spoiler, sense ser-ne conscient... ja que, la gran majoria dels episodis no els he vist. En el meu cas no ho considero greu..... Ara bé, si un ha anat seguint la sèrie però no està al dia o el que sigui, llavors sí que es pot considera "spoiler". Ara això implica també que en moltes coses, estigui mig perdut, tot mirant la sèrie al CS3.
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

ds. 21 març 2020, 12:18

Algú em pot explicar aquesta cosa estranya? Avui emeten els següents episodis:
- En Conan atrapat a les fosques (1a part)
- En Conan atrapat a les fosques (2a part)

I el dissabte de la setmana que ve repeteixen la segona part i després la primera part del següent episodi:
- En Conan atrapat a les fosques (2a part)
- Un cas d'ovnis difícil per a l'inspector Chiba (1a part)

I el diumenge:
- Un cas d'ovnis difícil per a l'inspector Chiba (2a part)
- La contrasenya del formulari de matrimoni (1a part)

I ens quedem sense la segona part de l'episodi "La contrasenya del formulari de matrimoni" fins a la setmana següent. No ho entenc. Hauria de ser així:

Dissabte:
- Un cas d'ovnis difícil per a l'inspector Chiba (1a part)
- Un cas d'ovnis difícil per a l'inspector Chiba (2a part)

Diumenge:
- La contrasenya del formulari de matrimoni (1a part)
- La contrasenya del formulari de matrimoni (2a part)
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

ds. 21 març 2020, 12:36

Nallzeta ha escrit:
Algú em pot explicar aquesta cosa estranya? Avui emeten els següents episodis:
- En Conan atrapat a les fosques (1a part)
- En Conan atrapat a les fosques (2a part)

I el dissabte de la setmana que ve repeteixen la segona part i després la primera part del següent episodi:
- En Conan atrapat a les fosques (2a part)
- Un cas d'ovnis difícil per a l'inspector Chiba (1a part)

I el diumenge:
- Un cas d'ovnis difícil per a l'inspector Chiba (2a part)
- La contrasenya del formulari de matrimoni (1a part)

I ens quedem sense la segona part de l'episodi "La contrasenya del formulari de matrimoni" fins a la setmana següent. No ho entenc. Hauria de ser així:

Dissabte:
- Un cas d'ovnis difícil per a l'inspector Chiba (1a part)
- Un cas d'ovnis difícil per a l'inspector Chiba (2a part)

Diumenge:
- La contrasenya del formulari de matrimoni (1a part)
- La contrasenya del formulari de matrimoni (2a part)

Evidentment s'han equivocat amb la programació a la web. Tothom tranqui que s'emetran correctament. Ahir estava posat correctament.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 38 visitants