Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 02:23

Sempre hi ha hagut HD i SD a Rakuten (amb la 22 igual), sigui com sigui, Rakuten es la millor opcio, a Filmin o Movistar esta accelerada a 25 fps amb el to mal:
https://rakuten.tv/es/movies/detective- ... afiro-azul
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 02:30

A ok. Doncs sort de llogar-la a Rakuten.
48 horetes de lloguers està bastant be.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 05:42

Si, temps de sobres per a que la pirateigis i se la pasis a la gent de mecanoscrit. I després que per qué no ven el català!
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 11:37

intervención ha escrit:
Si, temps de sobres per a que la pirateigis i se la pasis a la gent de mecanoscrit. I després que per qué no ven el català!

Home si m'ho demanes així potser ho hauria de fer però no creus que perillaria les ventes. :lol: :profident: :bleh: :bleh:
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 12:34

intervención ha escrit:
Si, temps de sobres per a que la pirateigis i se la pasis a la gent de mecanoscrit. I després que per qué no ven el català!


O_O O_O O_O
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 13:52

intervención ha escrit:
Si, temps de sobres per a que la pirateigis i se la pasis a la gent de mecanoscrit.


BUM

Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 13:56

Mare meva bombardeig.
Amb rao la web esta tan morta i no parla ni deu.
Segiu aixi. :yeah:
 
noviluni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 15:37

La veritat es que sí, que alguns comentaris sobren una mica... Hi ha vegades que la gent comet errors, però crec que tampoc està bé crear el mal rollo perquè sí...
i si parla alguna persona que no et cau bé podeu fer com si no hi fos el comentari i ja està :) sobretot si no diu res dolent...
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 16:54

xagasa ha escrit:
Mare meva bombardeig.
Amb rao la web esta tan morta i no parla ni deu.
Segiu aixi. :yeah:


SI yo no he dixo naa mi arma. :plora: :plora:
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 16:58

Frydivx ha escrit:
xagasa ha escrit:
Mare meva bombardeig.
Amb rao la web esta tan morta i no parla ni deu.
Segiu aixi. :yeah:


SI yo no he dixo naa mi arma. :plora: :plora:

A no maco a tu no em referia.
Ellos ya lo saben.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 17:24

Mare meva, si t'ofens amb un zasca, no sé què faràs quan t'insultin (i espero que no et passi, de veritat, no vull em malinterpretis).

Ja he mirat la meitat de la peli. De moment, està bé. El vídeo a Rakuten és rotulat en català (segurament a Filmin també), la intro sense crèdits i el doblatge m'està agradant, com sempre.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 18:35

Sembla que com l'any passat, la peli en streaming no té el teaser. Segurament al BD si que hi sigui, igual que a la 22.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 maig 2020, 20:15

El cantant que canta la canço del ending de la peli 23.
https://www.youtube.com/watch?v=eaq_Rp9xE-E
 
pepevic
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: dv. 02 març 2012, 16:14

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dl. 18 maig 2020, 10:51

Hola, m'agradaria reprendre aquesta serie, fa molts anys q la vaig deixar.. (quan la saga de xoc vermell/negre). Esta pujada al forum? no la trobo.

he trobat una pagina on diu els capitols q son 100% de la trama i m'agradia tornar a veure-ho tot
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dl. 18 maig 2020, 20:01

intervención ha escrit:
Si, temps de sobres per a que la pirateigis i se la pasis a la gent de mecanoscrit. I després que per qué no ven el català!

home, algú potser em dirà que no sé què dic però jo crec que el problema no és la pirateria, és cert que no ajuda precisament però crec que el problema és que els preus dels dvds/blurays són desorbitats... potser ara ja no tant com abans, i és veritat que hi ha pelis o series a 5€ el DVD/bluray, però son les que ja tenen bastants anys o no coneixen ni a casa seva o que per completar la col·lecció necessites tenir una estanteria més gran que la biblioteca nacional xDD i un pressupost similar xDD io fa 22 anys que no em perdo un saló del manga ni del comic i als stands de jonu o selecta és que pràcticament ni m'hi acosto xDD vaig comprar els dvds de chobits quan van sortir perquè m'agradava molt i sempre recordaré la Elda, i perquè no eren 30 dvds precisament, però trobo una passada posar 24 o 25 capis (que a sobre faltaven 2 o 3 capis que van emetre al japó, tot i que eren refritos, però podrien posar-los com a extres, amb el que cobren...) en 8 dvds!! en serio!! per favor, per espai de dades t'hi caben en 1 DVD o 2 amb molts extres... i mira que m'he gastat fortunes en figures eh?, pro dvds? ni de conya XD a més avui en dia potser encara hi ha alguna cosa però abans tot era en castellà, encara que la sèrie només s'hagués emès al tv3/33 i a frança com a molt aprop d'aquí... cla dius, joder, amb els doblatges guapos catalans que hi ha passo de comprar una merda de doblatge castellà i a sobre per un paston... i diria que la majoria dels otakus no estem per llençar 100€ en 5 dvds que potser veuràs 1 o 2 vegades i a la estanteria, quan et pots baixar la serie o veure-la online sense arruinar-te... i això es pot extrapolar al món de la música o del cine, cantants i actors forrant-se a sac i tu, una persona que vas tirant, no pots anar-te gastant cada vegada 20 o 30€ en discs de música o dvds/blurays de pelis..
Per posar un exemple exagerat Los Sims4: te un fotimer d'expansions i packs d'accessoris i tal, si fas comptes ara mateix per tenir-lo complet se te'n va a uns 700€, és cert que van fent ofertes temporals cada 2x3 de rebaixes de 40% o 50% en la majoria de packs i tal, pro tot i així pagar 400 o 300 o 150€ per tenir-lo sencer em sembla una bogeria... perquè al final estas pagant el preu de 3 i 5 i 10 jocs sencers i no hi ha precisament el contingut de tants jocs sencers, fins i tot Los Sims 3 segueix valent el que solia valdre (i això que té un fotimer de bugs..), k ia podrien rebaixar regaladet el pack sencer igual que van regalar els sims2 complet fa uns mesos (llàstima que no ho vaig saber)... solució? pirateria, sino no el jugaria mai sencer i amb el joc base en tens per unes quantes tardes i para de comptar.. entenc que no està bé aconseguir-ho per aquests mètodes però és que tampoc deixen d'ingressar diners perquè tampoc pagaria per jugar-lo encara que no el trobés per internet, de fet quan el vaig trobar ia feia uns 3 anys de la sortida del joc base i evidentment no havia pagat per jugar-lo, simplement me'n vaig oblidar fins que un dia vaig veure de pura xamba que regalaven el base per incentivar les ventes d'expansions xD si treguéssin un pack completet a un preu normal potser faria el pensament de comprar-lo oficial, però centenars d'€? ni de conya XD
I per acabar, tornant al tema de l'anime en català, és lògic que tingui menys sortida perquè molts dvds ni el porten (per la mentalitat espanyolita que com que sabem castellà millor que ens ho facin empassar en castellà que l'entenem i així també arriben al públic castellà sense gastar un € en una traducció...) o vaja jo si no veig ben indicat que l'inclouen no me la jugo a llençar 20 o 30€... esk tant els hi fot perque som una llengua minoritària i a sobre va augmentant el % d'habitants de Catalunya que ni el saben ni el parlen... anem ben fumuts...
Orphen2005 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 18 maig 2020, 20:54, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants