Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 346
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 26 maig 2020, 23:16

Shinsengumi Fansub ha escrit:
Adrià ha escrit:
Només passo per defensar a Pepe. És un dibuix tret d'un còmic. Que se l'hagin apropiat uns feixistes no vol dir que Pepe sigui feixista.


Exacte, és com la bandera Espanyola, que algú la veu i ja és "facha" però de per si, és la bandera nacional i ningú se l'hauria d'apropiar.

Ah, i si vas a algun temple budista al Japó amb l'esvàstica, els hi diràs nazis? Oi que no?
Adrià ha escrit:
Només passo per defensar a Pepe. És un dibuix tret d'un còmic. Que se l'hagin apropiat uns feixistes no vol dir que Pepe sigui feixista.


Per favor, que aquests arguments estan molt suats. Siguem seriosos.

L'origen de la granota pepe o de l'esvastica son independents de la connotació que tenen avui en dia, que son pel que es condemnen. Quan aquests simbols son utilitzats en el seu contexte original, no hi ha cap problema en ferlos servir:

- El comic original de pepe no te res a veure amb l'alt right, amb trump, amb incels, etc. Es un comic.
- L'esvastica en el seu origin budista enganxada dins d'un temple budista, no representa el nazime. Es més que evident.
- Tintin en el congo es un comic racista avui en dia, pero no ho era en el seu moment.


- La bandera d'espanya es una mica més complicada, no hi ha consens en si es facha o no. Però bé, si parlem de consens llavors també em d'incloure que per a un monge japones nazi i budista, l'esvastica invertida significa les dues coses...

Si jo hagués estat alemany durant els anys 30 i m'hagués escoltat hitler, molt abans de la segona guerra mundial, molt segurament m'hagues afiliat al partit nazi i hauria fet servir l'esvastica, durant el nazime era un simbol d'unitat molt ben rebut pels alemanys. De la mateixa manera que l'estelada per molts es un simbol de llibertat ara mateix, que fins i tot els nens petits porten a coll, pero també podria ser un simbol d'opressio si algun dia (que no dic que passi, que os veo venir), catalunya forma el seu imperi a mart o alfa centauri.

Per aquesta regla de tres, puc acceptar que ignoris completament la simbologia darrere la granota pepe i a tu et sembli una granota normal. En aquest, ja no estic pas ofes, tot i que et recomano que t'informis una mica. Només m'ha molestat perque sumat al to agressiu amb el que has començat era 1+1=2. Les meves disculpes si no tenies intenció de ser arrogant/condescendent dient-me que em faries un dibuix i després fent-lo, potser només em volies educar?
thegarfel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 26 maig 2020, 23:27, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 26 maig 2020, 23:27

thegarfel ha escrit:
Que si, que me dirás que hoy en día nos ofendemos por cualquier cosa, que no lo habías hecho con ánimo de ofender o que desconocias el significado... pero verdad que te ofenderias si vieras a un niño con una camiseta con una esvastica dibujada, por mucho que el niño no sea consciente de lo que significa?


Again: Si desconozco que una cosa esta mal, como evito hacer eso mal? think about it.
El pepe lo saqué, porque en un grupo que estoy usan mucho a los pepes, y te aseguro que no son lo que dices.
Tranqui, que nunca dije a nadie que sea ofendidito ni nada por el estilo.
Sobre la esvastica paso del tema ya.. xD que me estas comparando unos memes con Nazis :v

A mi la ideologia original de los memes me la sudan basto xD uso los memes a mi forma para reírme.. sean izquierda, derecha, arriba, abajo, o marte xD Y los uso con gente de todas las ideologias en grupos y nos reímos todos. porque son MEMES no estamos apuñalando gatitos :V
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 346
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 26 maig 2020, 23:31

HoT.FuN ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Que si, que me dirás que hoy en día nos ofendemos por cualquier cosa, que no lo habías hecho con ánimo de ofender o que desconocias el significado... pero verdad que te ofenderias si vieras a un niño con una camiseta con una esvastica dibujada, por mucho que el niño no sea consciente de lo que significa?


Again: Si desconozco que una cosa esta mal, como evito hacer eso mal? think about it.
El pepe lo saqué, porque en un grupo que estoy usan mucho a los pepes, y te aseguro que no son lo que dices.
Tranqui, que nunca dije a nadie que sea ofendidito ni nada por el estilo.
Sobre la esvastica paso del tema ya.. xD que me estas comparando unos memes con Nazis :v


Llegeix-te el meu comentari anterior on precisament faig un debunk del tema nazisme. S'han publicat alhora i no el deus haver vist.

Y lo que dices pues tienes razón y es una gran putada, pero se resume en esta frase tan bonita usadas en cualquier foro: "el hecho de no conocer las normas, no exhime de su complimiento". Con esto te vienen a decir que cada uno es responsable de sus acciones, de saber si lo que hacen esta bien o mal... cosa que no es excusa hoy en dia cuando google esta a la vuelta de la esquina.

Ojo, quizás también me estoy precipitando yo que no vivo en catalunya/españa y no se si este meme anglosajón se lleva por aquí. Si realmente se esta compartiendo sin que la gent sepa el background, pues entonces quien esta fuera de contexto soy yo, así que perdón, no habia caído en ello.
 
Avatar de l’usuari
HoT.FuN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 487
Membre des de: ds. 28 set. 2013, 01:08
Ubicació: Institut Shohoku

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 26 maig 2020, 23:47

thegarfel ha escrit:
Llegeix-te el meu comentari anterior on precisament faig un debunk del tema nazisme.

No había visto el edit.

thegarfel ha escrit:
pero se resume en esta frase tan bonita usadas en cualquier foro: "el hecho de no conocer las normas, no exhime de su complimiento". Con esto te vienen a decir que cada uno es responsable de sus acciones, de saber si lo que hacen esta bien o mal...

Y hombre, no me compares las normas de un foro, que no conocerlas es porque te saltas el leertelas, con no saber cosas globales. Que un foro te diga eso. Es porque se presupone que YA sabes las reglas porque deberías leerlas, no por cosas externas al foro. no mezles cosas de forma random :V

Y 4Chan lo conozco de nombre.. pero no entré en mi vida. ni ganas xD igual que Reddit.
ImatgeImatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 346
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 26 maig 2020, 23:54

HoT.FuN ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Llegeix-te el meu comentari anterior on precisament faig un debunk del tema nazisme.

No había visto el edit.

thegarfel ha escrit:
pero se resume en esta frase tan bonita usadas en cualquier foro: "el hecho de no conocer las normas, no exhime de su complimiento". Con esto te vienen a decir que cada uno es responsable de sus acciones, de saber si lo que hacen esta bien o mal...

Y hombre, no me compares las normas de un foro, que no conocerlas es porque te saltas el leertelas, con no saber cosas globales. Que un foro te diga eso. Es porque se presupone que YA sabes las reglas porque deberías leerlas, no por cosas externas al foro. no mezles cosas de forma random :V

Y 4Chan lo conozco de nombre.. pero no entré en mi vida. ni ganas xD igual que Reddit.


No lo mezclo. Ten en cuenta que un foro es a la vez homogeneo, por un tema epecifico que nos une a todos, como heterogeneo, porque aqui cada uno tiene sus visiones de vida particulares y por esa razón, las normas de un foro te piden que no seas racista, troll o ofensivo, porque lo que para unos es una broma, para otros es un insulto.

Como ya he dicho, la rana tiene unas connotaciones divertidas para ti, pero hay un consenso por encima tuyo que se decanta por clasificar la rana como un insulto (que, otra vez, quizás quien ha metido la pata soy yo, porque Pepe quizás no tiene esa connotación en España - por lo cual el consenso es de "broma" hasta que nos pongamos de acuerdo en lo contrario). Si yo estuviera en un foro de alt-right, que alaban a Pepe como su dios, en ese caso el consenso sería que el troll soy yo.

Animelliure no es un foro de derechas ni de izquierdas, por eso en mi primer comentario he dicho que la rana estaba fuera de lugar, independientemente del consenso.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dc. 27 maig 2020, 02:02

-Tambe podriem dir que netflix o amazon podrien tancar.
Alguns en 5 min piratejen totes les series.

-Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra.

SISPLAU NO PIRATEJEU SERIES DE NETFLIX I AMAZON.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dc. 27 maig 2020, 04:12

Ei nois, hi han unes normes al fòrum, respecte insults, política i tot això. Podeu discutir fins que us sagnin els dits, però si us plau compliu les normes, no insults ni política.

viewtopic.php?f=7&t=19991
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dc. 27 maig 2020, 10:46

xagasa ha escrit:
-Tambe podriem dir que netflix o amazon podrien tancar.
Alguns en 5 min piratejen totes les series.

-Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra.

SISPLAU NO PIRATEJEU SERIES DE NETFLIX I AMAZON.

Un altre que no entèn res. No comparis plataformes que estan forrades o televisions subvencionades per l'IBEX-35 (amb idiomes que els parlen molta gent) amb una televisió pública curta de pasta, amb diners públics, i una distribuidora que és "residual" en anime (amb un idioma com el català que en res passarà a ser residual si no el cuidem).
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 346
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dc. 27 maig 2020, 12:28

Adrià ha escrit:
xagasa ha escrit:
-Tambe podriem dir que netflix o amazon podrien tancar.
Alguns en 5 min piratejen totes les series.

-Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra.

SISPLAU NO PIRATEJEU SERIES DE NETFLIX I AMAZON.

Un altre que no entèn res. No comparis plataformes que estan forrades o televisions subvencionades per l'IBEX-35 (amb idiomes que els parlen molta gent) amb una televisió pública curta de pasta, amb diners públics, i una distribuidora que és "residual" en anime (amb un idioma com el català que en res passarà a ser residual si no el cuidem).


No tornem a començar amb lo de "que els altres no entenem res".

Aqui ni tu ni jo realment entenem res, només estem especulant.

Ni el teu punt de vista ni el meu son gospel, para de creure't que el teu argument és el que es vàlid, i el dels altres el que no ho és.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dc. 27 maig 2020, 12:45

Doncs sí, no em sembla gaire vàlid, i de fet bastant absurd, l'argument de comparar una televisió i un idioma que en prou feines veuen i parlen 4 milions de persones amb una plataforma multimillonària líder en continguts mundialment

Que tu li pirategis algo a Netflix no suposa res. Que li facis a TV3 pot suposar la cancel·lació o no renovació dels drets.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dc. 27 maig 2020, 17:08

Guai ara existeix la Ley Adrià.
Vaja de mal en pitjor.
Ja hi va haver la Ley sinde.
Lo bo lo de ser un piratejador i demostrar-ho amb exemple. Pregunta a Netflix i a Amazon si els agrada que els piratejis el contingut.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dc. 27 maig 2020, 17:19

No cal preguntar res, directament se'ls hi sua. Veuen cada dia com la gent baixa d'ells i no fan res. L'única cosa que fan és apujar el nivell d'encriptació quan algun (censurat) filtra el mètode.

Com he dit, no els hi suposa res. És com robar-li 1000€ a un ric. Per ell això equival a un cèntim, però a mi m'arruines. Una altra comparació entre Netflix-TV3.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 346
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dc. 27 maig 2020, 19:39

Adrià ha escrit:
Doncs sí, no em sembla gaire vàlid


Només això forma part d'un debat.

Tot lo demés en relació a que "els altres no entenen res" es el que sobra, i va per tots els que us heu pujat al hate bandwagon

Si et fixes, jo en cap moment t'he dit que t'equivoques i que la meva versió de l'argument es la correcta. Regles bàsiques d'un debat i d'un fòrum.

Passo d'aquest fil ja perquè mare meva, sembla que molts tingueu 12 anys quan voleu imposar les vostres visions per damunt dels altres.
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 02 juny 2020, 03:56

ShinishiDetectiu ha escrit:
kikazu ha escrit:
Algu em pot dir on puc descarregar les peliculas de la 4 a la 8 en 720p? y si despres de la pelicula 12 es poden descarregar ja en catala o encara no?

Aquí les pel·lícules 17 i 18: viewtopic.php?f=11&t=22951 :yeah:


Em sembla molt fort que per dir que es borri pel·lícules que han sortit fa poc et censurin l'accés ¿per dir la puta veritat? així es com recolcem l'anime en català
Aquesta web va de mal en pitjor....
Premia els oportunistes en fí..
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 02 juny 2020, 10:36

carlos25 ha escrit:
ShinishiDetectiu ha escrit:
kikazu ha escrit:
Algu em pot dir on puc descarregar les peliculas de la 4 a la 8 en 720p? y si despres de la pelicula 12 es poden descarregar ja en catala o encara no?

Aquí les pel·lícules 17 i 18: viewtopic.php?f=11&t=22951 :yeah:


Em sembla molt fort que per dir que es borri pel·lícules que han sortit fa poc et censurin l'accés ¿per dir la puta veritat? així es com recolcem l'anime en català
Aquesta web va de mal en pitjor....
Premia els oportunistes en fí..

Més fort em sembla a mi la gent que es posa a difamar sense preguntar abans. Quan tens un problema tens 2 opcions:

a) Preguntar i informar-te per aconseguir una explicació i/o una solució.
b) Inventar la teva pròpia explicació i posar-te a criticar des de la ignorància.

Ets lliure de triar la segona opció i fer el ridícul, però així no sabrem si tens un problema real o donar-te una explicació oportuna. Perquè no, no hem censurat cap fil, i no, tampoc hem denegat l'accés a cap usuari pels seus comentaris.

Si aquesta web està anant de mal en pitjor com dius, és precisament pels usuaris que no són capaços de mantenir un debat i salten a la jugular a la mínima, comentaris com el teu no aporten ni ajuden a res, precisament ;)
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants