Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 427
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 09 juny 2020, 21:43

fabrebatalla18 ha escrit:
fadrellcs ha escrit:
Pos jo m'ha arribat tambe avui... I ja vista la primera de les pelis....
I aixo que dire, creec que es propossio, pero no ho fare, perque aquest segon box, es per a que ho comprem TOTS . Aconseguir la versio subtitulada per fer els cartellets dels personatjes/parts no traduides com els movils, per a tindrela en la nomes versio DVD.

No t'entenc, aixo tambe esta als subtitols de les pelis, de fet, en aquest segon box fins i tot han traduit els endings, cosa que ni el Super3 ha fet.

Be, de fet es que no t'he entes el missatge, perdo xD

No he dit res.

Imatge

Si posse els subs durant tota la peli, si que surt. Com a la serie estan forçats... Aixo em passa per no mirar be. XD

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 591
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

dt. 09 juny 2020, 23:29

Els que us heu comprat els dvds, us han arribat bé? perquè l'altre dia quan vaig veure el link del web per aquí li vaig passar immediatament a ma cosina i es va comprar les 2 box, doncs li han arribat aquest matí i la caixa del box 1 tenia una santa hòstia a la part inferior que flipes... tota la punta trencada... com a mínim han jugat a futbol amb el paquet o l'han fotut a sota d'una pila de caixes d'almenys 100kgs... perquè vaia tela...
Imatge

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3415
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

dt. 09 juny 2020, 23:37

Orphen2005 ha escrit:
Els que us heu comprat els dvds, us han arribat bé? perquè l'altre dia quan vaig veure el link del web per aquí li vaig passar immediatament a ma cosina i es va comprar les 2 box, doncs li han arribat aquest matí i la caixa del box 1 tenia una santa hòstia a la part inferior que flipes... tota la punta trencada... com a mínim han jugat a futbol amb el paquet o l'han fotut a sota d'una pila de caixes d'almenys 100kgs... perquè vaia tela...

Pots reclamar i segurament tel canviaran sense cap tipus de cost extra.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dc. 10 juny 2020, 00:40

Hoy en Ramen para dos han hecho una entrevista a Alfa Pictures, estoy recopilando las preguntas con las respuestas más interesantes aqui:
https://twitter.com/fabrebatalla18/status/1270471945763553281

PD: Ha confirmado el estreno de la peli 24 en España para 2021.

adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 159
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

dc. 10 juny 2020, 01:23

Un altre a qui li han arribat avui els box. Tot en el seu lloc i sense danys (com molt un toc mínim a la caixa de cartró que s'hagués fet igualment amb el temps).

Algunes coses que no s'han comentat és que han millorat la caixa del box 2, la del 1 la part que aguanta el DVD sembla que sigui de mira'm i no em toquis mentre que la 2 et dona total confiança. A la peli 18 a part que surt el títol en japonès (però les lletres de crèdit en anglès), al super3 hi ha una escena que varen emetre malament i que al DVD està bé:

Spoiler: mostra
En un moment, es sent gent que parla sobre el franctirador. Al DVD apareixen tot de missatges de xats, SMS i fòrums a la pantalla mentre que al super3 no va aparèixer res de res. De fet, el text del SMS en el super3 va aparèixer buit i sense traducció i al DVD mostra el text en japonès i amb subtítol en català.

Sense haver vist la entrevista, quina llàstima que no hagin pogut arribar a un acord amb Arait per treure totes les pelis, així haguéssim tingut tot en ordre i empacat (i Arait hagués guanyat alguna coseta amb la venta i el VOD). Per altre banda, em fa llàstima que la TVG ni reaccioni a la petició de doblatges quan pels digipacks de la sèrie al 2007 els va cedir sense problemes (cosa que va fer endarrerir la data de venda). Almenys l'ETB aquest cop ha reaccionat quasi a temps.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1924
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dc. 10 juny 2020, 10:09

He estata mirant una estona l'entrevista i la veritat, l'esforç i la dedicació d'Alfa pictures per portar Conan en català és admirable i d'agrair molt.

Si aquesta empresa tingués drets d'altres series segur que ho tindriem en català tot(ara penso les maleides pelis dels 90 de bola de drac). Tantdebó continuí creixent i apostant per l'anime en català com ho fa, llàstima que té un mercat molt dur pel que fa a la competència(per això només tenen conan)

Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 675
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

dc. 10 juny 2020, 11:59

M'acaba d'arribar el box2!! Quines ganes en tenia!!

Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 591
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

dc. 10 juny 2020, 12:09

fabrebatalla18 ha escrit:
Pots reclamar i segurament tel canviaran sense cap tipus de cost extra.

Si, a veure en un primer moment per tal com m'ho va explicar ma cosina vaig pensar que era una cosa sense gaire importància, tot i que em va dir que son germà li estava dient que reclamés, però quan vaig veure les fotos que em va passar al whats... vaig al·lucinar, tota la punta feta caldo, això no és seriós, i li vaig dir això mateix, que n'hi ha per queixar-se i a veure si no s'han esgotat les unitats i li n'envien una nova, i sino com a molt mínim li tornin part dels calers (tot i que ja sabem que això ja és mes difícil que una empresa ho faci...)
Imatge

xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

dc. 10 juny 2020, 14:03

A wallapop algu ja ha pujat la box 2.
Tela la penya s'han mirat 7 pelis en 24 hores.
https://es.wallapop.com/item/detectiu-c ... -510028554

dani98
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 142
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

dc. 10 juny 2020, 14:48

xagasa ha escrit:

Posa que l'han comprat doble. Suposo que serà per això.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dc. 10 juny 2020, 15:02

A ok no havia llegit la info.

fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 427
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

dc. 10 juny 2020, 22:10

Jo sempre prefereixo les pelis en la versio original japonesa. La que ve per part de la versio anglesa, eliminan els cartells en japones, i n'hi ha ha moments que possen els seus en angles, i d'altres que on apareix per primera vegada el personatge l'han llevat.
Ademes les pelis com la 23, o la 18 la del franctirador, hi han escenes que tindrien que parlar en Angles, pero aixo ja son detalls petits. Pero aquets DVDBox2, creec que es el millor de tots!!

L'entrevista, ni ho sabia i la estic mirant indiferida. Pero llastima per la peli 24, que tindrem que esperar fins el 2021...

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dc. 10 juny 2020, 22:20

fadrellcs ha escrit:
Jo sempre prefereixo les pelis en la versio original japonesa. La que ve per part de la versio anglesa, eliminan els cartells en japones, i n'hi ha ha moments que possen els seus en angles, i d'altres que on apareix per primera vegada el personatge l'han llevat.

Compte, s'ha de parlar amb propietat, a nosaltres MAI ens ha arribat cap master angles per a El detectiu Conan, sempre ens ha arribat el master internacional de TMS, que distribueix a tot el mon, amb algunes diferencies depenent del pais, per exemple a alemanya editaven el logo per a que poses Detektiv en lloc de Detective, curiosament ja no ho fan, ara els nous capitols en alemany tenen el logo internacional de Detective Conan, i un altre exemple son els EUA, on tenien un logo diferent i un nom de serie diferent: Case Closed, per tant, mentre aqui no ens arribi un logo amb Case Closed deixem de parlar de master angles, per favor.

En quant al que comentes, les pelis que ha editat Alfa son totes amb el titol en japones (on surt l'escena del titol), i amb els endings amb els credits en japones en la gran majoria (hi ha un parell amb l'ending amb els credits en angles), tret d'aixo, com es evident, hi ha diferencies pel sol fet de ser una edicio per a poderse doblar i traduir, no tindria cap sentit que a nosaltres ens arribes el master japones per a la peli 18 tal qual, per exemple, ja que no te cap sentit que el nostre video tingui subtitols pegats en japones quan a la VO parlen en angles, nosaltres no necessitem els subtitols pegats en japones, i ja depen de l'estudi de doblatge adaptar aquelles escenes com vegin convenient, com que el fet de que parlin en angles, ni a la 18 ni a la 23 es important per a la trama han decidit doblar-ho tot al catala, i per tant era absurd tambe posar subtitols forçats en catala a aquelles escenes ja que no parlaven en un idioma estranger.

Sigui com sigui, tot aixo es cosa de TMS, Alfa ha treballat amb el material que li han donat, i ja de fet es molt tenir els titols en japones, que fins ara amb Arait sempre havien tingut els titols internacionals (en angles) a les pelis.

xagasa
Chishinchu
Chishinchu

dj. 11 juny 2020, 14:45

xagasa ha escrit:

Que bo li han tombat la conte de wallapop per compartir el enllaç a animelliure.
Algu odia detectiu conan hi ha denunciat el producte.

fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu

dj. 11 juny 2020, 14:51

xagasa ha escrit:
xagasa ha escrit:

Que bo li han tombat la conte de wallapop per compartir el enllaç a animelliure.
Algu odia detectiu conan hi ha denunciat el producte.

No he usat mai Wallapop pero no deu ser que l'ha venut? Igualment jo no veia cap mal en aquell anunci, el problema serà quan passada l'oferta oficial i no es pugui comprar oficialment aquestes webs de segona mà ho vendran al doble o més de preu perque hi haurà gent que n'ha comprat varios packs per a especular.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants