Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dl. 07 gen. 2019, 12:57

Almenys al 3alacarta estaran complets.
Aquests dies me fet una marato i he arrivat fins el capitol 300.
Estic arreglan alguns per quan arribi i els que mes tinc de parxejar son la ultima tanda de fa 7 anys on el segon capitol era el mes retallat.
Minim 3 min contant l'opening.
En capitols com ''El xoc entre el vermell i el negre'' era una mica pal retallar part de la trama.
Aquests jo els estic arreglant. L'ultima vegada que els vaig veure va ser sense aquestes introduccions.
Tambe dir que els audios del 3alacarta d'ara son millors que els d'aquella epoca.
No se si m'ho sembla a mi pero el so era una mica enllaunat.

-I bueno dema el gran dia.
Ho he confirmat pel txt del 3alacarta i si sera fixa 2 capitols diaris de dilluns a dijous.
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dt. 08 gen. 2019, 21:59

Wooo,

Escomençen la nova tanda d'episodis del detectiu conan.

El segon capitol, es dels que m'agraden, perque per fi te possats els cartells dels personatjes. Ademes, si el mireu per TV3 a la carta, esta el kanji original de la serie....

A esperar a dema, i vore si tots els capitols continuen aixina.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dt. 08 gen. 2019, 22:01

Aqui he fet un resum del que ha passat avui amb el video, o almenys el que jo crec que ha passat:
https://twitter.com/fabrebatalla18/stat ... 2263649281
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dt. 08 gen. 2019, 23:55

Ostres jo acabo de mirar-los pel 3alacarta i he flipat al veure el master original Japonès del segon capitol.
Espero que hi hagui sort i continuin aixi.

-Com que no els he vist en directe per tv.
Com ha anat l'emisió. Han retallat algo al fer-ne 2 de seguits?
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dc. 09 gen. 2019, 00:03

xagasa ha escrit:
Ostres jo acabo de mirar-los pel 3alacarta i he flipat al veure el master original Japonès del segon capitol.
Espero que hi hagui sort i continuin aixi.

-Com que no els he vist en directe per tv.
Com ha anat l'emisió. Han retallat algo al fer-ne 2 de seguits?

Han retallat ending+avançament del 1r i opening del 2n. I el 2n també l'han emés amb el màster japonés.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dc. 09 gen. 2019, 00:23

Ok gràcies per la informació.
Lo de tornar a posar els noms i les edats m'agrada.
Detalla mes els personatges.
-Ja se que es demanar masa però continuan eliminant el ''Next conan hint''
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dc. 09 gen. 2019, 21:25

De moment avui encara estan emeten el màster Japonès.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dc. 09 gen. 2019, 22:31

Encara no he vist els nous episodis, però me n'alegro que hagin tornat els cartells de personatges (i curiós que usin el master japonès). Esperem que es mantinga! He buscat algun episodi en italià i sembla que usen el master internacional sense info dels personatges (era l'episodi INT764JP712, però no he trobat cap altre de més recent)

fabrebatalla18 ha escrit:
Aixo ha passat nomes a la segona parte, 670, la primera part tenia encara el master internacional.


La primera part es va comprar amb la tongada anterior d'episodis, però s'ha traduït/doblat ara junt amb la segona part (de fet, el títol en català que sortia a l'avanç de l'episodi anterior era diferent).

fabrebatalla18 ha escrit:
op6 inter. no existeix o te algun problema


El que sempre s'ha dit es que només tenien els drets d'ús per al Japó, d'aquí que sigui tan estrany que aparegués en el master d'Arait. En català, fins ara, varem tenir dos episodis amb el ending japonès ("El cas de l'assassinat d'en Yaïba l'emmascarat" i "El cas dels assassinats indiscriminats a l'estadi (1a part)"), tots dos de l'ending 6.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dc. 09 gen. 2019, 23:32

Crec que avui no han posat els cartells (no n'estic segur i fa res que he vist els episodis (molt bons, per cert), però han usat el master japonès (queda clar amb l'opening i ending).
 
ent18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dg. 25 des. 2011, 02:45

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dc. 09 gen. 2019, 23:55

Hola,
Algú està fent el pastebin amb els enllaços d'aquests nous episodis des del 721, igual que s'ha fet amb els anteriors?
Enllaç del capitol en MQ, HQ, subtituls en .vtt i .xml
Gràcies,
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dj. 10 gen. 2019, 11:00

Si us plau mirem o fem click als episodis a la web oficial del tv3 a la carta https://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/videos/ Si no donem audiència als nous episodis ja ens podem oblidar de que continuin la sèrie fins al final o tornin altres animes com One Piece (ara que ha tornat Doremi potser hi ha esperança si veuen que l'anime es veu). No costa res fer un click cada dia als dos episodis o als anuncis que surten a la web del super 3 i així podran amortitzar el doblatge (que el de Conan sembla ser força car per els actors que utilitza). A veure si els propers dies surt algun episodi entre els 10 més vistos de tv3 a la carta.

Gràcies per la col·laboració!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dj. 10 gen. 2019, 11:22

Crec que algu esta fent o va fer una fitxa dels dobladors de detectiu conan en català oi?
Me la podrieu pasar o dir quin fil es.
Me mare s'ha enganxat a mirar el detectiu conan i en alguna ocasio m'ha dit que la gran majoria d'actors de doblatge son les veus de la riera o de com si fos ahir.
 
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dj. 10 gen. 2019, 12:22

intervención ha escrit:


Moltes gràcies. :yeah:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: 8 gener 19 estrena nous episodis a la nit. Donem audiència! peli 22 en DVD el 6 de març

dj. 10 gen. 2019, 16:34

Quina il·lusió gaudir d'aquests nous episodis :excl: :excl: :excl: A veure'ls pel web del Super3 tots per donar bones dades d'audiència :excl:

ent18 ha escrit:
Hola,
Algú està fent el pastebin amb els enllaços d'aquests nous episodis des del 721, igual que s'ha fet amb els anteriors?
Enllaç del capitol en MQ, HQ, subtituls en .vtt i .xml
Gràcies,


Em sumo a la petició :profident: Mil gràcies :excl:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants