Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Gomb
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 25 abr. 2014, 16:59

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dv. 16 maig 2014, 22:38

M'apunto ^^ xD
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 17 maig 2014, 00:24

Fet però ja em sé la resposta que donaran :pluja: Algun dia ho hauran d'emetre :acops2:
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 17 maig 2014, 02:03

Accros ha escrit:
Fet però ja em sé la resposta que donaran :pluja: Algun dia ho hauran d'emetre :acops2:

Crec que millor esperar a fer-ho tots el mateix dia aixi sera mes "espectacular", els dies acordats son el dijous i divendres crec. ^^u
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 17 maig 2014, 15:34

ole pel meu cumple onada de missatges pro-conan XD
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 17 maig 2014, 17:55

Doncs fixem l'enviament de missatges per dijous i divendres, com a molt si algú se li pasa o no pot que l'envii el cap de setmana que ve, mentres més concentrem els missatges millor. I s'haurien d'enviar tan al servei d'atenció a l'audiència de tv3 com al club super3.

També podem recomenar a gent o coneguts que ho facin ja que no costa res per un minut, o enviar correus i missatges amb altres comptes que tingueu i un nom diferent, mentres més missatges millor.

Fa molts anys els missatges van tenir efecte quan tallaven els finals de capítols, em de fer una enviada de missatges sense precedents! Si més no, perquè tornin a tenir en compte la sèrie i encara que tornin un temps en portar capitols ja s'ho vagin plantejant.

Gràcies a tots per ajudar amb la iniciativa!
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 17 maig 2014, 18:39

Pos jo des de el correu del MegaPost i el meu... i tambe altres correus que tinc.

A tocarli els.... ajajaja

Jo ho enviare el dijous ;)

Enviado desde mi Archos 50 Platinum mediante Tapatalk
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 17 maig 2014, 20:46

Òbviament, jo també m'hi sumo :excl: Totes aquestes accions mai donaran mals resultats, així que s'm-hi tots els que puguem :excl: Bona iniciativa, conan_1989. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 17 maig 2014, 21:56

fabrebatalla18 ha escrit:
Crec que millor esperar a fer-ho tots el mateix dia aixi sera mes "espectacular", els dies acordats son el dijous i divendres crec. ^^u


El que volia dir que m'apunto a l'enviament :huh: i em sap molt greu per haver expressat tant malament :hosento:
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 17 maig 2014, 22:05

El que no sé es si es massa convenient que molta gent possi el mateix missatge model que vaig posar a la pàgina anterior, a veure si es pensaran que es la mateixa persona, que cadasqú ho posi com vulgui, l'important es demanar el retorn i apart nous episodis.

I sobretot tant a l'atenció a la audiencia de tv3 com al super 3. A la web d'atenció a l'audiencia s'ha d'emplenar un formulari i seleccionar el programa, però com que ja no emeten conan no surt per seleccionar, jo crec que el posaré a l'apartat club super 3 o bola de drac que almenys té relació al ser un anime, ja veurem, i seleccionar consulta o comentari, i posar que voleu que responguin al vostre correu.

El contacte amb el super 3 es per mail només, ja us vaig posar el correu, aquí podeu fer-ho com vulgueu.

Vinga que això es va animant :profident:
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 17 maig 2014, 22:26

Posem General, i a dalt de l,escrit posar: "Sobre la serie "El Detectiu Conan"", o algo per l,estil.

Enviado desde mi Archos 50 Platinum mediante Tapatalk
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dg. 18 maig 2014, 16:49

Uns consells...

- No crec que hagi cap problema en que envieu el mateix missatge tots plegats, tan sols assegureu-vos de redactar-lo en segona persona del plural (nosaltres) i llestos.
- Si feu el mateix missatge tots junts, feu un missatge com Déu mana, no com aquell que anàveu a enviar a 8TV.
- Jo no m'esperaria a un dijous o un divendres, que és quan la gent pot anar plegant certs serveis que es fan durant la setmana. Feu-ho dimarts (dilluns segur que es troben missatges acumulats del cap de setmana).
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dg. 18 maig 2014, 20:25

Gràcies pels consells, potser es millor fer-ho dimarts o dimecres, que en penseu? El missatge provisional que jo posaria es aíxi, si el voleu agafar de model o canviar alguna cosa s'accepten suggeriments:

Bon dia, m'agradaria saber si properament teniu intenció de tornar a emetre la serie de dibuixos manga "El Detectiu Conan" que vau emetre durant més de 10 anys a tv3 i al super 3. Ja fa 4 anys que no porteu nous episodis en català i és una llàstima que una sèrie com aquesta que ha estat emesa amb èxit durant molts anys no torni a la televisió.

Descarteu totalment la renovació dels seus drets? I l'adquisició de nous episodis?

Sabem que la cosa a nivell econòmic encara no està del tot bé però sí que s'han comprat i emès nous episodis d'altres series del mateix estil com "One Piece" i sembla ser que han funcionat bé. El Detectiu Conan va ser un dels pilars de l'animació japonesa a tv3 durant molts anys i crec que juntament amb bola de drac i one piece és una de les sèries que té més seguidors. A més, els dobladors van fer un paper excel·lent en el seu doblatge, en la meva opinió.

Espero que valoreu la recuperació a la graella de tv3 o del super 3 de la sèrie "El Detectiu Conan" i, sobretot, la compra de nous episodis.

Si podeu afegir les vostres opinions al respecte i confirmar si almenys hi ha possibilitats o interès en el retorn de la sèrie, els fans estarem molt agraïts.

Moltes gràcies per la resposta,
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dg. 18 maig 2014, 20:43

Miles_prower ha escrit:
... en segona persona del plural (nosaltres)...

"Nosaltres" no és primera persona del plural o ho entès malament aquest punt?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dl. 19 maig 2014, 02:38

tato25 ha escrit:
Miles_prower ha escrit:
... en segona persona del plural (nosaltres)...

"Nosaltres" no és primera persona del plural o ho entès malament aquest punt?


Me largo sigilosamente tras este embarazoso error...

Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dl. 19 maig 2014, 06:35

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Brutal el gif.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 63 visitants