Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 280
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

ds. 26 nov. 2011, 20:19

A més, divendres 09 de desembre s'emet la tercera pel·lícula (crec que es tracta de la pel·lícula més emesa). Per tant, dilluns, dimecres i divendres de la setmana del 5 de desembre s'emeten les pel·lícules 1, 2 i 3. Esperem que en vagin fent i n'hi hagi alguna de nova.

Rectifico: perdoneu, es tracta de la pel·lícula 8, no de la 3 (m'he confós; al tractar-se les dues d'en Kaito Kid...).
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dl. 28 nov. 2011, 19:13

Bé, avui m'ha arribat la resposta a un dels correus que vaig enviar a atenció a l'audiencia per saber notícies de Detectiu Conan però la resposta, de moment, es sempre igual. "Que no tenim els drets d'emissió, que tenim alguns passis i que volem recuperar temporades anteriors, ques pasaran les pelis el mes vinent..." O sigui que de moment toca esperar. A veure si pel gener hi ha sort, i ens tenim alguna sorpreseta! tot i que ho dubto...
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dl. 28 nov. 2011, 20:47

Vaja... Bé, ja he dit força cops que sembla que Arait amaga alguna cosa... Però amb les retallades a TVC no sé si hi haurà res de nou. Com dius tu, lostbrain, a esperar.
 
Avatar de l’usuari
Laurichi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: ds. 27 nov. 2004, 12:35
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dl. 05 des. 2011, 21:52

Crec que de moment ens tocarà esperar... i aquesta vegada una temporadeta ben llarga :(
 
dareon88
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: dt. 06 feb. 2007, 21:24

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dl. 05 des. 2011, 22:48

bueno si arait llincencia al menys en castella algu es algu que tot que detectiu conan es per veureho en catala no em desagrada en castella
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dv. 16 des. 2011, 17:05

Nova informació: a partir del 23 de desembre ja no fan el detectiu conan. Des de fa unes setmanes estaven repetint desde el principi i el dia 23 la treuen. No surt a cap altre horari ni rastre de més pel·licules y episodis nous.

Anem bé...això si, per fer vint mil capitols de tom i jerry si tenen temps ^^u esperem que ja que treun els vells aixo signifiqui que en pocs mesos en tenim de nous, podriem fer alguna cosa?
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dv. 16 des. 2011, 18:14

No sé si és una bona notícia o no. M'explico:

- No és bona notícia perquè, obviament, deixen d'emetre aquesta gran sèrie, i perquè el fet que no s'emeti aquests dies no cal que signifiqui que ja no el fan, sinó que es canvia la programació per les festivitats de Nadal.

- És bona notícia perquè pot significar el començament d'episodis nous en breu. No és massa lògic que tornin a emetre la sèrie des del començament sabent que només emetran uns 30 episodis i després la deixaran estar. O s'emetrà alguna cosa nova properament o al 9 de gener es continuarà l'emissió al ritme que anem.

En tot cas, però, vaig enviar un correu a TV3 preguntant pel episodis nous fa una o dues setmanes (quan em responguin us dic alguna cosa) i estic intentant saber alguna cosa a partir d'algú que m'ha dit que si sent res ja m'ho dirà.

Que vagi bé i si proposeu alguna iniciativa per dur a terme, compteu amb mi.
 
Avatar de l’usuari
yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dc. 21 des. 2011, 13:26

crec que ni per nadal ni reys res de res ens han donat ben per cul no hi ha dret hauria preferit que haguesin comprat els capitols nous de one piece o detectiu conan avans de kai quina decepcio per part del 3xl o de qui sigui em sentho molt decepcionat
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dc. 21 des. 2011, 13:59

Tens raó. Durant totes les vacances de Nadal treuen la sèrie. Justament els dies que més gent la podria veure... Esperem tenir bones notícies sobre episodis nous d'aquí poc.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dt. 27 des. 2011, 17:56

Jo crec que la treuen per que precissament aquests dies de nadal la mainada esta més per casa, i per curar-se en salut no ho emeten, ja que si us fixeu l'horari que tenia d'emissio el nens d'educacio primaria eren al cole i només ho podien veure els de 13 anys o mes (els que fan la e.s.o. o superior) ja que conan es una serie infantil pel 3xl pero te alguns capitols forts per segons quina mainada del super3, abans era diferent perque encara que fos al migdia tenien l'excusa que ho feien al contenidor juvenil 3xl pero ara no.

Edito

el dilluns 09 de gener torna la reposicio de detectiu conan pel super3 a les 15:00 amb doble capitol, suposo que continuen on ho van deixar abans de nadal. I despres de conan, a les 16h doble capitol desdel començament d'inuyasha (la primera serie no kanketsuhen). Esperem que la facin complerta, no com l'ultima vegada en un horari semblant on la van treure per vacances de setmana santa i ja no va tornar (encara que l'han repetit moltisimes vegades)
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dj. 29 des. 2011, 01:00

Males notícies per als aficionats de la serie. He rebut la resposta d'un correu que vaig enviar. A continuació l'escrit tal i com esta, treient les formalitats ( i sense poder posar accents oberts des d'on ho escric).

Benvolgut __________,

Gracies per contactar novament amb nosaltres.
Ara per ara, esta previst recuperar temporades anteriors d'"El detectiu Conan" i no es preveu la contractació de la llicencia de nous capítols a partir del 562.

Ha esperar una llarga temporada, pel que sembla. :plora: :plora: :plora:
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dj. 29 des. 2011, 12:46

Doncs si que anem bé.... ara tocarà esperar bastant. Que hi farem... :(
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dj. 29 des. 2011, 17:03

Buuuff, quin pal, ja ni diuen que tenen intenció de comprar-ne nous, això es mala senyal i sent el club super 3 no sé que passarà. Si esque aquesta serie hauria d'emetres cada dia a las 8 y mitja de la tarda per exemple! retallant una hora tom i jerry (q el fant 20 mil cops i està molt passada) i dins del 3xl (que comences el 3xl a les 8 i mitja i fessin conan i despres kai) pero el 3xl tampoc té interés en la sèrie com ha dit molts cops... ^^u

D'aqui a més d'un any, al febrer de 2013 si han continuat fent conan tot l'any tornarem a atrapar els episodis i si els ve de gust tindrem de nous. Abans ja no espero res :plora:
 
ConanGal
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: ds. 06 ago. 2011, 16:50

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dv. 30 des. 2011, 13:16

I si almenys els demanem que comprin noves pel · lícules?

Arait Multimèdia sempre les llicència de quatre en quatre, de manera que les següents serien de la novena a la dotzena.

Podem intentar enviar missatges. Almenys obtindríem alguna cosa. Què us sembla?
 
Avatar de l’usuari
yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dv. 30 des. 2011, 15:15

per probar no es pot perdre res
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 280

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 30 visitants