Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dl. 19 maig 2014, 14:46

Això no havia de dir però entre el comentaris i el gif em fa... :lol: :rodolar: :lol:
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 21 maig 2014, 15:09

El Super3 m'ha respost això:

Súper3 ha escrit:
Hola súper,

Aquesta sèrie ha tingut molt d’èxit gràcies a fans com tu. Des de fa temps no tenim els drets d’emissió de la sèrie, tot i així, prenem bona nota del teu suggeriment.
Et recomanem que visitis la nostra web: www.super3.cat on trobaràs les novetats pel que fa al canal Super3.

Fins aviat!


Suposo k us hauran enviat coses semblants.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 21 maig 2014, 15:31

Ja ho havieu enviat? la idea es enviar demà els màxims possibles, ja sabem que diuen més o menys el mateix sempre però així prenen nota del interés, jo l'enviaré aquesta nit o demà, a veure si en som bastants!
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 21 maig 2014, 15:42

Vau dir dimarts o dimecres :xiulant:

Els d,atencio a TV3 tardaran una mica i se,ls acumulara segur

Enviado desde mi Archos 50 Platinum mediante Tapatalk
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 21 maig 2014, 15:50

No sé si heu vist darrerament les notícies però, com ja han tancat diversos canals del tdt, ara perillava el mux1 que té TVC i podria desaparèixer el Super3/Canal 33, 324, tv3 normal i Esports3, per donar pas als 4G.

http://www.324.cat/video/5086391/Escenaris-per-als-canals-de-TV3-arran-de-la-nova-regulacio

Potser és per això que no s'arrisquen a adquirir nous episodis fins no saber com quedarà l'assumpte dels canals.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 21 maig 2014, 17:15

tato25 ha escrit:
No sé si heu vist darrerament les notícies però, com ja han tancat diversos canals del tdt, ara perillava el mux1 que té TVC i podria desaparèixer el Super3/Canal 33, 324, tv3 normal i Esports3, per donar pas als 4G.

http://www.324.cat/video/5086391/Escenaris-per-als-canals-de-TV3-arran-de-la-nova-regulacio

Potser és per això que no s'arrisquen a adquirir nous episodis fins no saber com quedarà l'assumpte dels canals.

Jo tenia entes que el que perillaba era el TV3HD al mux2
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 21 maig 2014, 19:52

El que he pogut llegir és que volen imposar un decret de Telecomunicació que dóna ha favor de la telefonia de 4G i segons sembla afecta tots els canals de TVC i podrien treure, almenys que no emetin en alta definició ni tampoc a Les Illes Balears i el País Valencià. :argh:

Aquest govern són uns... :malparlar: i tot per una i... :malparlar:
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 22 maig 2014, 11:13

Total, que tornem a lo mateix que al altre tema de "Per un super3 digne"; per quedar-se amb només TV3HD es volen complicar la vida amb els altres 4 canals...

No serà més senzill passar els 4 canals al MUX2 i buscar una solució per l'HD? No els hi sortiria més a compte?

Cada dia entenc menys el món...
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 22 maig 2014, 19:19

Resposta de TV3:

Benvolgut Sr. -------- :

GRàcies per posar-se en contacte amb nosaltres.En principi no està previst emetre aquesta sèrie . Potser més endavant.

Moltes gràcies .

Cordialment,

Servei d'Atenció a l'Audiència
www.tv3.cat/atencio
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 22 maig 2014, 19:20

Resposta del Súper3:

Hola súper,

 

Aquesta  sèrie ha tingut molt d’èxit gràcies a fans com tu. Des de fa temps no tenim els drets d’emissió de la sèrie, tot i així, prenem bona nota del teu suggeriment.

Et recomanem que visitis la nostra web: http://www.super3.cat on trobaràs les novetats pel que fa al canal Super3.

 

Fins aviat!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 22 maig 2014, 19:40

Em sembla a mi que l'haureu d'acabar de veure subtitulada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 22 maig 2014, 20:52

Es lo k faig. Pro nosaltres, DCExtremo Fansub no tenim molt temps per fer els episodis 516-465, els altres estan fets en sub. Cast i a partir d,un cert cap. ja esta en catala. I ens dediquem basicament als nous.

Pro jo prefereixo el doblatge.
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 22 maig 2014, 21:14

M'han enviat aquesta resposta

Benvolgut _________

Gràcies per la seva consulta. En principi no està previst tornar a emetre aquesta sèrie . No la tenim en disposició .Si més endavant és possible potser es tornarien a emetre els capítols que tinguessim.

Gràcies .

Cordialment,

Servei d'Atenció a l'Audiència
http://www.tv3.cat/atencio


Em fa l'efecte i amb els temps que corren l'haurem de veure-ho en subtitulat :no: com ho diu en @tato25.
 
genesi2010
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 90
Membre des de: dg. 24 gen. 2010, 14:09

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 22 maig 2014, 22:24

Este govern ja no sap que fer per put.encara més si pot :grrr: . Volen aillar-mos i fer lo que vulguen amb nosaltres. Aixi si es carreguen mes canals catalans i impedeixen que ho veigin els altres hi haurà menys gent que sapigue la veritat i no oblidem que la gent que treballe a estos canals es quedarà al atur. :malparlar:
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 22 maig 2014, 22:57

Be, intentem centrarnos amb el tema del post i cal recordar que el forum no es per a debatre temes politics.. ^^u

Sobre veure DC subtitulat doncs sinceramente, sent el doblatje catala tan bo com es prefereixo mil cops que segueixen doblantlos a veure'l substitulat i mes perque aquest anime pateix de molts "fansubs" que substitulen per substitular....

Jo la resposta no la veig tan negativa com altres cops, almenys es plantajen que "potser" en un futur la tornen a emtre, i jo sincerament em conformaria amb repeticio dels capitols vells perque els audios que hi ha per internet donen pena :plora: estan massa comprimits, quan apendran els que fan releases que l'audio es la part mes important, el video es pot veure mes o menys be pero l'audio es el mes important que hi ha ja que es el que realment fa especial a la release (de algun doblatje) al igual que als fansubs els hi hauria de donar mes importancia als subtitols que al propi video, de poc serveix tenir un video en 1080p si els subs son una caca :xiulant:

De debo val la pena comprimir un audio? estem parlant de com a molt pot pesar 30 mb un audio de bona qualitat del TDT, perque coi els habien de comprimir per a pesar 10 mb...? tant els dolen 20 mb per capitol?...

Perdoneu, pero algu ho habia de dir :lol: :lol:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants