Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 16 oct. 2018, 00:40

Jo sóc optimista de mena i si que crec que sortirà en fisic, però no hi ha res (gens ni gota) confirmat.

I bé, el geoblock és per temes de llicencia ^^"
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 16 oct. 2018, 00:57

Loco87 ha escrit:
On se suposa que s'han de comprar les entrades? He mirat les webs dels cines mencionats al tuit i no he sabut veure-ho.


Dona-lis temps, tot i que no ho vegis a futures estrenes i ja hagin altres per el dia 9, pensa que aquestes van apareixen segons confirmen. A més, que al emetre's només durant un cap de setmana (o al mateix cine potser només fan una sessió) es possible que aparegui a esdeveniments.

intervención ha escrit:
Jo sóc optimista de mena i si que crec que sortirà en fisic, però no hi ha res (gens ni gota) confirmat.


Jo espero que si i si no es així no trigarà gaire en emetre's al super3. Pensant en números, amb l'èxit que ha tingut al Japó i ho proper que s'ha fet l'estrena la llicència els hi deu haver costat un ull de la cara. No crec que amb 3 dies a 4 cinemes els hi doni per recuperar la inversió, per tant o la venen a TV3 i/o la treuen en DVD/BD.

Clar que si després resulta que ningú va al cinema potser no s'atreveixen a editar-la. I pel que fa a la tele, de fet, el pòster oficial no fa cap referència al súper3 i em sembla recordar que a Bola de drac algún pòster feia referència al super 3 i al diari Sport com sponsors de l'acte. Caldria veure si fan un altre cartell per als cinemes.

fabrebatalla18 ha escrit:
Res a veure, ho han traduit persones diferents (el traductor del castella va fer alguns tuits al respecte, es el mateix que tradueix actualment el manga per a Planeta), i que les traduccions siguin semblants no veig que tingui que implicar que hi hagi errors. Sobre la veu de Hattori, on l'escoltes?


Entenc que la preocupació es per que la traducció de Conan per Planeta, fins que no li varen donar a Jesús Espí (l'actual) va tindre uns traductors que deixaven molt de desitjar, recordo llegir una vinyeta en castellà i quan la vaig cercar en altres idiomes qualsevol semblança era pura casualitat, a més que la "traducció" al castellà li donava el sentit contrari.

Se sap qui ha fet la traducció al català? El que actualment tradueix la sèrie també li he sentit algunes faltes.

Shinsengumi Fansub ha escrit:
He editat el poster oficial de Alfa Pictures,


Bravo, millor feina que la versió oficial! No entenc per que al original han deixat el títol en anglès si tampoc s'assembla al català...
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 16 oct. 2018, 09:50

Encara que a partir d'avui no hi ha nous episodis no oblidem fer clic als episodis a la web per donar audiència i que tinguin beneficis per continuar doblant més a llarg termini, si us plau. L'enllaç és aquest: http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/videos/

També podem preguntar al servei d'atenció a l'audiència de tv3 si aquest any faran nous episodis o pelis.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 16 oct. 2018, 10:14

Sorprenent el capítol d'ahir, ja tocaven casos atípics,s'agareix

Spoiler: mostra
Primer cas de suïcidi de la història?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 16 oct. 2018, 14:54

Noín ha escrit:
Sorprenent el capítol d'ahir, ja tocaven casos atípics,s'agareix

Spoiler: mostra
Primer cas de suïcidi de la història?

Spoiler: mostra
El primer va ser el 3...
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 16 oct. 2018, 23:02

adriamichi ha escrit:
Loco87 ha escrit:
On se suposa que s'han de comprar les entrades? He mirat les webs dels cines mencionats al tuit i no he sabut veure-ho.


Dona-lis temps, tot i que no ho vegis a futures estrenes i ja hagin altres per el dia 9, pensa que aquestes van apareixen segons confirmen. A més, que al emetre's només durant un cap de setmana (o al mateix cine potser només fan una sessió) es possible que aparegui a esdeveniments.


Jo ho dic perquè al tuit diu "compra ja les teves entrades" i menciona alguns cines. He mirat a les webs de tots i encara no hi ha res. És que si només serà durant un cap de setmana, penso que les entrades potser s'esgoten a tot arreu molt ràpid! I jo soc el típic que s'assabenta tard que ja es pot comprar entrades i quan ho intenta ja no en queden! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 17 oct. 2018, 00:31

Nois, al cine de l'Splau ja tenen les entrades a la venta: http://www.elsmillorscines.com/index.ph ... 96&lang=es La posaran 11 vegades durant el cap de setmana. 3 divendres, 4 dissabte i 4 diumenge. A la resta de cinemes no ho he mirat.

La veritat és que jo tampoc no entenc això de passar-la només un cap de setmana... Em sento força decebuda i a part que no entenc perquè ho fan. Segur que no els hi surt rentable haver comprat i doblat aquesta peli si només poden passar-la un cap de setmana.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 17 oct. 2018, 01:47

Que l'emetin tants pocs dies dona més força a la meva teoria de que sortirà en bluray d'aquí poc. Han de recuperar els €€
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 17 oct. 2018, 14:06

intervención ha escrit:
Que l'emetin tants pocs dies dona més força a la meva teoria de que sortirà en bluray d'aquí poc. Han de recuperar els €€

I suposo que tampoc passarà gaire temps fins que l'emetin al super3.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 17 oct. 2018, 16:04

Loco87 ha escrit:
I suposo que tampoc passarà gaire temps fins que l'emetin al super3.

Jo no soc tant optimista, les pelis de Bola de Drac estrenades als cinemes van tenir una estrena molt semblant i van trigar uns 2 anys a emetres per la tele...
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 17 oct. 2018, 17:45

Ja s'han acabat els nous capítols doblats?

Ahir no vaig poder veure el capítol per la tele i avui he anat al web per veure'l i no hi ha cap capítol nou.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 17 oct. 2018, 17:51

AOCarallo ha escrit:
Ja s'han acabat els nous capítols doblats?

Ahir no vaig poder veure el capítol per la tele i avui he anat al web per veure'l i no hi ha cap capítol nou.

Si, TV3 ja va dir fa mesos que tenien doblats fins al 668 (be, ells ho van dir en numeracio internacional), ara be, tambe han dit que han comprat mes i els doblaran proximament.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 17 oct. 2018, 19:06

fabrebatalla18 ha escrit:
Loco87 ha escrit:
I suposo que tampoc passarà gaire temps fins que l'emetin al super3.

Jo no soc tant optimista, les pelis de Bola de Drac estrenades als cinemes van tenir una estrena molt semblant i van trigar uns 2 anys a emetres per la tele...


Però quan es van estrenar aquestes pelis al cine, s'estaven emetent episodis nous? Vull dir que ara mateix DC està en un bon moment al super3, i segur que voldran emetre la peli nova aviat. Per exemple, podrien fer cicle de pelis DC per nadal i incloure-hi la peli nova. O fins i tot durant aquest pseudo-cicle que fan ara als caps de setmana.
 
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dc. 17 oct. 2018, 22:16

Aryma ha escrit:

Nomes el dia 10 i 11 (ni el dia de l'estrena) i nomes 1 sessio al dia a les 23h? No ho posen gens facil per als de Vic... a veure si a la provincia de Tarragona ens posen mes cinemes perque jo no crec que em desplaci 2 hores i algo entre anar i tornar per a veure una peli de 2 hores... Pero be, no perdo l'esperança fins a l'ultim dia, tinc moltes ganes de veuerla....

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants