Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 18 nov. 2017, 14:18

AOCarallo ha escrit:
Según la numeración de tv3 van por el 610, con el de ayer.


Yo me referia en su numeracion original japonesa. Piensa que hay especiales de 2 capitulos que en japon se emitieron como uno.
Yo los tengo todos numerados con esa numeración.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dg. 19 nov. 2017, 12:17

Por eso especifiqué "numeración de tv3" porque sé que hay dos, la original (japonesa) y la de tv3, como no sabía exactamente a cual te referías.

Imagino que todos os habréis dado cuenta que cuando cortan un capítulo y lo hacen en dos o más partes, al inicio de la parte siguiente a la primera, el principio es repetido, y es más de un minuto a veces.

Imagino que lo harán para que así el capítulo tenga los 23 minutos (minuto arriba, minuto abajo) que suele durar la serie, si al cortalo en dos partes, la primera tiene 23 minutos y la segunda tiene 18, no queda bien, entonces añaden minutos repitiendo del corte anterior, en lugar de poner el capítulo entero sin cortar.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 20 nov. 2017, 12:05

AOCarallo ha escrit:
Por eso especifiqué "numeración de tv3" porque sé que hay dos, la original (japonesa) y la de tv3, como no sabía exactamente a cual te referías.

Imagino que todos os habréis dado cuenta que cuando cortan un capítulo y lo hacen en dos o más partes, al inicio de la parte siguiente a la primera, el principio es repetido, y es más de un minuto a veces.

Imagino que lo harán para que así el capítulo tenga los 23 minutos (minuto arriba, minuto abajo) que suele durar la serie, si al cortalo en dos partes, la primera tiene 23 minutos y la segunda tiene 18, no queda bien, entonces añaden minutos repitiendo del corte anterior, en lugar de poner el capítulo entero sin cortar.


Passa sobretot en els especials que a TV3 s'emeten dividits en vàries parts.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 20 nov. 2017, 12:13

Tinc un petit dubte: Ara que tv3 te els drets de detectiu conan si posem el cas que a3 o neox volgues emetre capitols nous.
Tindria de esperar a que acabi el contracte de tv3?O com que es una serie en doblatge català no te dret a exclusivitats?

-Que consti que no critico. Jo soc Català i el primer que em molesten les exclusivitats sent diferents idiomes.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 20 nov. 2017, 12:26

xagasa ha escrit:
Tinc un petit dubte: Ara que tv3 te els drets de detectiu conan si posem el cas que a3 o neox volgues emetre capitols nous.
Tindria de esperar a que acabi el contracte de tv3?O com que es una serie en doblatge català no te dret a exclusivitats?

-Que consti que no critico. Jo soc Català i el primer que em molesten les exclusivitats sent diferents idiomes.


Jo crec que a3 podria emetre DC encara que TV3 també en tingués els drets d'emissió. Per exemple, Shin Chan s'emet per Neox i pel Super3.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 20 nov. 2017, 12:31

Loco87 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Tinc un petit dubte: Ara que tv3 te els drets de detectiu conan si posem el cas que a3 o neox volgues emetre capitols nous.
Tindria de esperar a que acabi el contracte de tv3?O com que es una serie en doblatge català no te dret a exclusivitats?

-Que consti que no critico. Jo soc Català i el primer que em molesten les exclusivitats sent diferents idiomes.


Jo crec que a3 podria emetre DC encara que TV3 també en tingués els drets d'emissió. Per exemple, Shin Chan s'emet per Neox i pel Super3.

El tema de Shin Chan el va poder emetre tv3 quan neox va creure que ja havia pogut amortitzar la serie repetinla una pila de vegades.
Actualment ja estan posan la grapa amb dragon ball super amb exclusivitat.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 20 nov. 2017, 12:39

xagasa ha escrit:
Loco87 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Tinc un petit dubte: Ara que tv3 te els drets de detectiu conan si posem el cas que a3 o neox volgues emetre capitols nous.
Tindria de esperar a que acabi el contracte de tv3?O com que es una serie en doblatge català no te dret a exclusivitats?

-Que consti que no critico. Jo soc Català i el primer que em molesten les exclusivitats sent diferents idiomes.


Jo crec que a3 podria emetre DC encara que TV3 també en tingués els drets d'emissió. Per exemple, Shin Chan s'emet per Neox i pel Super3.

El tema de Shin Chan el va poder emetre tv3 quan neox va creure que ja havia pogut amortitzar la serie repetinla una pila de vegades.
Actualment ja estan posan la grapa amb dragon ball super amb exclusivitat.


La qüestió és: voldria A3 comprar drets d'emissió de DC en aquest moment? Jo crec que ni els ve ni els va, ara mateix.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 20 nov. 2017, 13:28

No se quin canal ho va emetre en castella però van emetre 320. I en aquell temps a3 va emetre un parell de temporades.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 20 nov. 2017, 14:17

Que DB Super sigui exclusiu de Boing es nomes un rumor, ningu ha aportat cap font fiable on es digui que TV3 no la pot emetre per exclusivitat de Boing.

Sobre Conan, molts cops s'ha estat emetent en diferents canals (autonòmics i estatals) en el passat, aixi que de exclusivitat res.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 20 nov. 2017, 22:25

Normalment, Detectiu Conan no s'ha venut amb exclusivitat (crec que Arait no sol fer-ho), però amb altres sèries, si que tv3 ha tingut la primícia (per exemple, MTV va haver d'esperar a que el 3xl acabés d'emetre Misfits per poder estrenar-la ells).

En obert, la va emetre Antena3 un cop mentre TVC encara tenia els drets (tot i que en aquell moment no s'estava emetent al K3, si que es va planificar una segona emissió per antena3 mentre es feia pel K3), però això era mentre ho distribuïa Manga Films.

Una altre vegada que va coincidir en drets, ja amb distribució d'Arait,va ser quan els va comprar la FORTA (les autonòmiques), que TV3 i Canal Sur ja tenien els drets comprats (per tant, en aquell moment tenia els drets de Conan per duplicat, xD) i després de perdre els drets la FORTA, TVG, Canal Sur, TV3 i canal 9 varen continuar amb ells al mateix temps.

Així que si que s'ha donat el fet de compartir drets, sobretot tenint en compte que mai dues cadenes d'àmbit estatal en obert han tingut els drets alhora.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 24 nov. 2017, 00:22

Per fi han tornat a parlar dels homes de negre i de l'FBI!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 24 nov. 2017, 00:36

Loco87 ha escrit:
Per fi han tornat a parlar dels homes de negre i de l'FBI!

Doncs si. Ja en tenia ganes que tornesin a tocar una mica el tema.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 24 nov. 2017, 00:45

:foto:


Imatge


:lol:
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 24 nov. 2017, 09:45

lizgon ha escrit:
:foto:


Imatge


:lol:



Meeoow
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 24 nov. 2017, 14:01

Aquesta imatge m'ha recordat a les intros de les pelis de viernes 13. (Jason Vorthees)
Spoiler: mostra
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants