Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dl. 17 feb. 2020, 15:14

També falta l'episodi del diumenge 'El noi misteriós'.
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dl. 17 feb. 2020, 17:23

jo he trucat aquest mati a atenció a l'audiencia i m'an pres nota i m'han dit que em trucarian o algo, pero no he rebut cap trucada, tampoc se per que em deurien de trucar, jo vui que ho arreglin perque aquest cap de setmana no he pogut veure cap ni un.
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dl. 17 feb. 2020, 19:41

Jo he enviat un missatge al servei d'atenció a l'audiència. Els he dit, de forma simpàtica, que de cara al pròxim cap de setmana comprovin que els han pujat correctament, que porten massa caps de setmana seguits "cagant-la" (òbviament no he fet servir aquesta expressió).
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dl. 17 feb. 2020, 20:01

Tal com vaig dir ahir, vaig formalitzar una queixa (de manera doblada per error) i encara no he rebut resposta, ni han afegit la primera part dels Fideus i ni l'episodi del Noi misteriós.
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 18 feb. 2020, 12:20

han subido la primera parte que faltaba pero se han equivocado, el capitulo de la segunda parte esta repetido y no han puesto el del noi misterios. ^^u
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 18 feb. 2020, 12:42

cb18ana ha escrit:
han subido la primera parte que faltaba pero se han equivocado, el capitulo de la segunda parte esta repetido y no han puesto el del noi misterios. ^^u

Imatge
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 18 feb. 2020, 13:36

ya han puesto el del noi misterios :profident:
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
noviluni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 18 feb. 2020, 14:59

És curiós que s'hagin equivocat pujant dues vegades el mateix episodi i que amés d'equivocar-se amb els títols, doncs haurien de ser "Un fideus tan bons que maten 2 (1a part)" i "Un fideus tan bons que maten 2 (2a part)", ens trobem amb dues miniatures diferents i sobretot amb dos arxius diferents, doncs aquest https://www.ccma.cat/tv3/super3/detecti ... o/6030702/ dura 1 segon més que aquest: https://www.ccma.cat/tv3/super3/detecti ... o/6028859/ i els arxius no pesen el mateix.

No sé com deuen obtenir els episodis, però no deixa de ser curiós i a la vegada estrany que no durin exactament el mateix (pels curiosos, sembla que es tracta d'un tall al final de l'episodi).
 
Avatar de l’usuari
jksaom
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 12:59

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 18 feb. 2020, 15:17

Algu te els links dels episodis del 820 al 826? no el vaig poder veure i no menrecordi de descarregarlos de la web
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 18 feb. 2020, 15:37

Aquesta és la resposta que m'han donat avui:
Gràcies per haver contactat amb nosaltres.

Els vídeos dels capítols d’”El detectiu Conan” a què fas referència ja estan disponibles a la web de la sèrie. Sempre publiquem els vídeos tan bon punt és possible; quan no és així, es deu gairebé sempre a alguna incidència tècnica, com ha estat el cas. El nostre equip tècnic està mirant d'esbrinar-ne l'origen per tal de solucionar-ho i evitar que es torni a repetir.
Lamentem, una vegada més, els inconvenients i agraïm la teva confiança.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 18 feb. 2020, 15:46

Aqui olora a 2 opcions.
1- Volen comprobar si la serie segueix tenint interes i quantes queixes reven si no els posen.
2- Que el noi dels caps de setmana no en te ni idea i que busca el despido a crits.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dt. 18 feb. 2020, 18:09

Jo em decanto més aviat per pensar que és la 2a opció...
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dc. 19 feb. 2020, 00:00

xagasa ha escrit:
2- Que el noi dels caps de setmana no en te ni idea i que busca el despido a crits.


Això suposaria tenir un noi el cap de setmana, com a molt deu haver-hi una persona que deu rebre un missatge si la web cau (cosa que precisament va passar ahir a la tarda). La pujada d'episodis deu estar més que automatitzada, però més d'un cop hem vist que ha fallat i ho arreglen durant la setmana (algún cop va ser el dia abans que caduqués el vídeo)

xagasa ha escrit:
1- Volen comprobar si la serie segueix tenint interes i quantes queixes reven si no els posen.


Saben les reproduccions que ha tingut el vídeo i la audiència estimada de la tele, no els hi cal fer aquesta "jugada" per saber l'interès

noviluni ha escrit:
amés d'equivocar-se amb els títols
.
A la programació ja sortia malament el títol i no és el primer cop que passa. Amb els episodis 591/592 (540/541) ja sortia diferent ("El dia que el detectiu Kogoro tanca el negoci" a la web era "El dia que el detectiu Kogoro tanca la agència", afegint "Mouri" a la 2a part) i al 717 (665) (La sospitosa 'k' inicial, varen escriure "insospitosa", que és incorrecte). Anteriorment, el 530/531 (487) tenia un títol més curt a la web.

noviluni ha escrit:
(pels curiosos, sembla que es tracta d'un tall al final de l'episodi).
.

També passa amb la primera part, han repetit l'episodi quan han penjat el del noi sospitós (i sembla que el mateix, s'acaba un segon abans)
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Eragon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dg. 12 jul. 2009, 12:08
Ubicació: Mariejoa
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dc. 19 feb. 2020, 11:32

Per curiositat, algú sap quin és el tant per cent de visionament necessari perquè un capitol els hi consti com a reproduït?
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dc. 19 feb. 2020, 13:25

Lupus Sigarrensis ha escrit:
Aquesta és la resposta que m'han donat avui:
Gràcies per haver contactat amb nosaltres.

Els vídeos dels capítols d’”El detectiu Conan” a què fas referència ja estan disponibles a la web de la sèrie. Sempre publiquem els vídeos tan bon punt és possible; quan no és així, es deu gairebé sempre a alguna incidència tècnica, com ha estat el cas. El nostre equip tècnic està mirant d'esbrinar-ne l'origen per tal de solucionar-ho i evitar que es torni a repetir.
Lamentem, una vegada més, els inconvenients i agraïm la teva confiança.

A mi m'han respost el mateix. 100% copia-i-pega:
"Gràcies per haver contactat amb nosaltres.

Els vídeos dels capítols d’”El detectiu Conan” a què fas referència ja estan disponibles a la web de la sèrie. Sempre publiquem els vídeos tan bon punt és possible; quan no és així, es deu gairebé sempre a alguna incidència tècnica, com ha estat el cas. El nostre equip tècnic està mirant d'esbrinar-ne l'origen per tal de solucionar-ho i evitar que es torni a repetir.
Lamentem, una vegada més, els inconvenients i agraïm la teva confiança.
Cordialment,
Servei d'Atenció a l'Audiència
"

Com a curiositat, la resposta comença amb "Benvolgut <el meu nom>:". Fins ara sempre havien començat amb "Benvolgut Sr. <el meu cognom>". Això és que he enviat tants missatges els últims anys que ja hi ha confiança! xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 19 visitants