Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 23:10

No si en cap moment he dit que la culpa fos de tv3. Si dic màster internacional ja es soposa que TV3 rep els capítols tallats.
En aquest cas els especials.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dj. 20 set. 2018, 23:17

xagasa ha escrit:
No si en cap moment he dit que la culpa fos de tv3. Si dic màster internacional ja es soposa que TV3 rep els capítols tallats.
En aquest cas els especials.

Insisteixo, nomes estaba aclarinte el dubte de qui talla els masters (cosa que fa uns missatges et preguntaves), no se perque t'ho has pres com un atac.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dv. 21 set. 2018, 21:51

Noín ha escrit:
ara en heiji acostuma a dir Shinichi i no Kudo, quan sempre l'anomena així


Suposo que deu ser pel canvi de traductor. Com en japonès normalment es diuen pel cognom i en català no es gaire comú, en moltes traduccions diuen el nom (en altres han fet poti-poti). De fet, el canvi del principi de dir-li Shinichi a Kudo era per que moltes vegades en Heiji s'equivocava i deia que enlloc de Kudo havia dit una paraula semblant, suposo que llavors la traductora ja va fer que sempre li dies Kudo.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

ds. 22 set. 2018, 00:03

A mi em passa el mateix amb els casos en que la resolució acaba sent un joc de paraules japonès... No els hi trobo cap gràcia. A més que a vegades ni entenc de què va la cosa per molt que ho expliquin. Fa poc vaig veure els capítols del castell d'Inubushi i el gos maleït i no em vaig enterar de res :/ El que passa és que no te remei això; perquè per molt que t'expliquin en català de que va el joc de paraules si no tens ni idea de japonès no ho entendràs.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

ds. 22 set. 2018, 09:45

Ahir en l'avenç del capítol següent vam poder sentir l'inspector Yamato amb la veu d'en Santi Loerez. Espero que només fos per l'avanç i tingui la seva veu habitual perquè seria començar amb mal peu canviar ja una veu d'un personatge nou. A més en Santi Lorenz posava un to de veu estrany (de fet a tots els capítols el fan parlar així i no m'agrada, una mica com en Roger Pera amb les seves veus "boges",tot i que ja sé quin paper tindrà aquest actor ben aviat..)
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

ds. 22 set. 2018, 14:49

Noín ha escrit:
Ahir en l'avenç del capítol següent vam poder sentir l'inspector Yamato amb la veu d'en Santi Loerez. Espero que només fos per l'avanç i tingui la seva veu habitual perquè seria començar amb mal peu canviar ja una veu d'un personatge nou. A més en Santi Lorenz posava un to de veu estrany (de fet a tots els capítols el fan parlar així i no m'agrada, una mica com en Roger Pera amb les seves veus "boges",tot i que ja sé quin paper tindrà aquest actor ben aviat..)

En els dos últims episodis, en Roger Pera ha fet 2 personatges (un en cada episodi). Potser és perquè ens anem acostumant a sentir aquesta veu...? ;)
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

ds. 22 set. 2018, 14:59

No oblidem veure els capítols o fer clic almenys als vídeos de la web del Súper 3, es la forma més eficaç de que tinguin audiència i recuperin diners del doblatge amb publicitat. Si tenen èxit segur que continua la sèrie però sinó pot passar que la deixin penjada... La web per veure els episodis és aquesta: http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/videos/

Últimament no veig cap capítol entre els més vistos del tv3 a la carta com si els veia l'any passat quan van estrenar nous. Esperem que estiguin tenint bona audiència però no ens costa res fer uns clics i avisar a més gent perquè ho faci. El futur de la sèrie i potser d'altres animes en el futur ben bé podria dependre de l'èxit d'aquesta nova tongada d'episodis.

Moltes gràcies a tots!
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

ds. 22 set. 2018, 18:13

Noín ha escrit:
Ahir en l'avenç del capítol següent vam poder sentir l'inspector Yamato amb la veu d'en Santi Loerez. Espero que només fos per l'avanç i tingui la seva veu habitual perquè seria començar amb mal peu canviar ja una veu d'un personatge nou. A més en Santi Lorenz posava un to de veu estrany (de fet a tots els capítols el fan parlar així i no m'agrada, una mica com en Roger Pera amb les seves veus "boges",tot i que ja sé quin paper tindrà aquest actor ben aviat..)

Sí... No entenc aquests canvis de veu que fan... I a sobre una veu tan diferent a la que havia tingut fins ara. Si fos el to natural del Santi Lorenz encara, però aquest to forçadíssim tan lleig li queda fatal al Yamato... Però per desgràcia dubto que sigui només per a l'avanç; molt em temo que és la veu que haurem de suportar com a mínim els dos episodis vinents. Tan de bo m'hagi de retractar.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

ds. 22 set. 2018, 18:24

Si, jo almenys espero que faci el seu to de veu normal. Francament quan vaig veure que el personatge tenia la veu de l'oriol Rafel vaig tenir sensacions contradictòries. Aquetes tongades estan tenint un nivell de veus de màxima categoria, els mes grans actors de doblatge catalans, que participen a les superproduccions Hoollywood, estan apareixent constantment, però clar si una d'aquestes veus es queda en un personatge fix pot ser una mica arriscat. Aquests actors i actores son gent que poca animació fan (molts s'han estrenat aquí), i són gent molt ocupada en doblatges americans, teatre i Tv, i clar, amb agendes així, poder mantenir-se fidels a un personatge d'¡una sèrie que arriba a tongades resulta més complicat que no pas si fos una veu habitual en animes. Segurament amb l'oriol doncs haurà passat alguna cosa que l'ha impedit continuar. I esperem que no, però pot passar amb en Roger Pera.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dg. 23 set. 2018, 11:04

Noín ha escrit:
Si, jo almenys espero que faci el seu to de veu normal. Francament quan vaig veure que el personatge tenia la veu de l'oriol Rafel vaig tenir sensacions contradictòries. Aquetes tongades estan tenint un nivell de veus de màxima categoria, els mes grans actors de doblatge catalans, que participen a les superproduccions Hoollywood, estan apareixent constantment, però clar si una d'aquestes veus es queda en un personatge fix pot ser una mica arriscat. Aquests actors i actores son gent que poca animació fan (molts s'han estrenat aquí), i són gent molt ocupada en doblatges americans, teatre i Tv, i clar, amb agendes així, poder mantenir-se fidels a un personatge d'¡una sèrie que arriba a tongades resulta més complicat que no pas si fos una veu habitual en animes. Segurament amb l'oriol doncs haurà passat alguna cosa que l'ha impedit continuar. I esperem que no, però pot passar amb en Roger Pera.


Amb en Roger Pera crec que no passarà, almenys no de seguida.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 25 set. 2018, 10:42

En tema capitols nous mes enlla dels 24 que queden es sap algu de posiblitat de que en doblin mes de nous?

-Estic buscant el capitol 705 subtitulat en català.
Algu el te per casualitat.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 25 set. 2018, 10:53

Però no se suposa que hi havia nous capítols? Ara no estan emetent els que quedaven de la darrera tongada d'abans l'estiu?
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 25 set. 2018, 12:00

Noín ha escrit:
Però no se suposa que hi havia nous capítols? Ara no estan emetent els que quedaven de la darrera tongada d'abans l'estiu?


Aveure per lo llegit per aqui sembla que es comentava la posiblitat de que ni hagues de nous.
Però tambe vaig llegir per aqui que al la guia ja no aparexien mes capitols apartir de la data que s'emetra l'ultim dels 24 que queden.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 25 set. 2018, 12:48

Esta ja mes que confirmat que doblaran capitols mes enlla del 668 i no se d'on han tret aixo de la guia de programacio, si la guia nomes arriba fins a 9 dies a futur i per tant no es pot veure encara que faran despres del 668, pero es que encara que facin repeticions sera nomes perque els estaran doblant i no haura donat temps de tenirne de llestos per a emetrels.

PD: Jo si fos tu deixaria de banda els subs en catala/castella durant un temps, no sigui que et posis a mirar la serie amb subs i en uns mesos vegis que doblaran aquells que has estat mirant amb subs...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis 12 septembre 2018 i peli 22 als cinemes el 9 de novembre. Donem audiènc

dt. 25 set. 2018, 14:05

fabrebatalla18 ha escrit:
Esta ja mes que confirmat que doblaran capitols mes enlla del 668 i no se d'on han tret aixo de la guia de programacio, si la guia nomes arriba fins a 9 dies a futur i per tant no es pot veure encara que faran despres del 668, pero es que encara que facin repeticions sera nomes perque els estaran doblant i no haura donat temps de tenirne de llestos per a emetrels.

PD: Jo si fos tu deixaria de banda els subs en catala/castella durant un temps, no sigui que et posis a mirar la serie amb subs i en uns mesos vegis que doblaran aquells que has estat mirant amb subs...


A la pagina 143 hi ha un comentari que diu que a la guia movistar no informa de nous capitols despres de que emetin els 24 que queden.

En tema capitols segur que tens rao i em pasara com fa 2 estius que faig fer una marato del 514 i just casualitat o no al Setembre d'aquell moment van emetre apartir del 515.
Bueno nomès havia mirat fins el capitol del Furinkazan.

-Ahir em va donar per mirar la web:
Spoiler: mostra
DC Extremo

I just van fer una traducio català de subtitols aproximadament on quedaran despres de 24 que queden.

-De moment els tinc en reserva les versións subtitulades i amb moltes ganes esclar de que continuin amb nous capitols doblats.

Per això comentava lo del 705 el tenen caigut en totes les versións.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants