Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dc. 13 set. 2017, 22:38

hvicente ha escrit:
Si? Doncs jo no en tenia ni idea! No se com va això de la compra de nou material! Gràcies!
De moment l'audiència és bona, el primer episodi nou esta a la posició 8 del top10 de les ultimes 24h. El share on es mira?

Les dades de share les podem mirar nomes de forma setmanal, fins la setmana que ve no podrem veure les d'aquesta setmana.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dj. 14 set. 2017, 19:56

hvicente ha escrit:
Si? Doncs jo no en tenia ni idea! No se com va això de la compra de nou material! Gràcies!
De moment l'audiència és bona, el primer episodi nou esta a la posició 8 del top10 de les ultimes 24h. El share on es mira?

I tant bona, que és l'única animació que surt al rànking. Sembla que funciona l'estratagema! a veure si el podem posar al top dels últims 7 dies!
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 15 set. 2017, 00:51

Sí, al 3alacarta sembla que marxa! Estic molt content amb l'arribada dels nous capítols ^^ (vaja viciada de mes que m'he pegat posant-me al dia xD). I això que entrar en el top 10 aquests dies no deu ser fàcil, ha estat la Diada, tot l'enrenou de l'1O, que si el Barça no sé què... i encara així, el Detectiu Conan hi és present!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 15 set. 2017, 03:18

victorpvadell ha escrit:
Sí, al 3alacarta sembla que marxa! Estic molt content amb l'arribada dels nous capítols ^^ (vaja viciada de mes que m'he pegat posant-me al dia xD). I això que entrar en el top 10 aquests dies no deu ser fàcil, ha estat la Diada, tot l'enrenou de l'1O, que si el Barça no sé què... i encara així, el Detectiu Conan hi és present!

Ha marxat despres d'estar gairebe 3 dies al ranquing, a mes que ara estan els altres capitols nous tambe al ranquing jeje
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 15 set. 2017, 10:50

Aquí la llengua m'ha jugat una mala passada :juas: a Mallorca quan una cosa "marxa" vol dir que "funciona"!! Ara me n'he adonat que sovint per a vosaltres vol dir "partir" :jaja:

El capítol d'ahir ja està top13, a veure si arriba al top10 també
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 set. 2017, 10:15

Dura competència té el detectiu Conan en visualitzacions.. Els nous programes de TV3 com "Està passant" i la nova serie "Com si fos ahir" han començat amb força, en tot cas els capítols de Conan solen estar en el top20.

Alguns comentaris sobre els capítols pel que fa al doblatge..7 anys són molts i en aquesta tongada es nota ja la nova generació d'actors i actrius de doblatge que cada cop escoltem més, com hem vist en aquests capítols on trobem moles veus joves.Np obstant s'intercalen amb veus clàssiques(un plaer sentir lAlbert Trifol) que donen molta vida als episodis.Fins i tot ahir vam escoltar el MITE Alfonso Vallés.
Després em té força capficat l'actor de doblatge que fa del nou inspector. La seva veu en molts casos em recorda a un altre clàssic actor, l'Oriol Raffel (va aparèixer en una de les noves pelis, aquell home cec que controlava l'enèsim parc d'atraccions) però juraria que no ho és. En tot cas és sorprenent la semblança.

I pel que fa als capítols, com sempre he dit la serie molt repetitiva, abusant fins a l'infinit de casos especials on surt en Heiji.(sempre m'ha cansat els especials quan els fan tan seguits).Fins i tot els d'en Kaito Kid, personatge de qui sóc fan des de la seva primera aparició (enamorat d'en Claudi Domingo). En el cas d'en Kid sempre és el mateix, vol robar algo, el Conan el descobreix, un truc de magia espectacular i al final fuig perquè no era la joia que buscava, però així serà sempre perquè en Conan i en Kid son els bons i evidentment no pot guanyar cap.Abans sortia cada molt temps en KID, però ara cap vegada més sovint.

En fi, tinc ganes de veure els capitóls "normals", en la darrera tongada recordo que em van sorprendre per la seva originalitat.
 
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 set. 2017, 19:19

Al final es confirma, és que el to de veu a vegades sona diferent, com més afònic o implement fa un to de veu especial pel personatge, en qualsevol cas una veu així a la serie li dona categoria
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 set. 2017, 21:51

Noín ha escrit:
Al final es confirma, és que el to de veu a vegades sona diferent, com més afònic o implement fa un to de veu especial pel personatge, en qualsevol cas una veu així a la serie li dona categoria

La veu de la Ran de vegades sona estranya, com més aguda o algo així, però està clar que segueix sent la Núria Trífol.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dg. 17 set. 2017, 10:01

Correcete, i també ho escolto amb en Kogoro (ja ho vaig notar a les pelis)
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dg. 17 set. 2017, 10:44

Llàstima que des d'alemanya no pugui veure-ho pel 3alacarta sense usar vpn o trucs estranyas que no sé utilitzar. Tocarà esperar el vostre release.. ara que, si ja hem esperat aquest temps, no costarà res aguantar una mica més :)
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dg. 17 set. 2017, 12:56

jordi.sansa ha escrit:
Llàstima que des d'alemanya no pugui veure-ho pel 3alacarta sense usar vpn o trucs estranyas que no sé utilitzar. Tocarà esperar el vostre release.. ara que, si ja hem esperat aquest temps, no costarà res aguantar una mica més :)


Fent servir http://videostv3.herokuapp.com/ no pots accedir al video? Només has d'introduir l'adreça de video del 3alacarta i et dona el link del video en si (el video .mp4).
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dg. 17 set. 2017, 14:00

bueno, més que res es per donar audiència. Això comptaria? sinò espero a tenir-ho amb més qualitat..
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dg. 17 set. 2017, 15:33

Loco87 ha escrit:
jordi.sansa ha escrit:
Llàstima que des d'alemanya no pugui veure-ho pel 3alacarta sense usar vpn o trucs estranyas que no sé utilitzar. Tocarà esperar el vostre release.. ara que, si ja hem esperat aquest temps, no costarà res aguantar una mica més :)


Fent servir http://videostv3.herokuapp.com/ no pots accedir al video? Només has d'introduir l'adreça de video del 3alacarta i et dona el link del video en si (el video .mp4).

No li funcionara, el servidor de videos de tv3 li seguira denegant l'acces desde l'estranger, i aixo tampoc contaria com a visita, per cert.

El millor es esperar a que caduquin del 3alacarta i ja llavors proporcionarem una forma de veure-ho per a tothom.
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 17 set. 2017, 15:40, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dg. 17 set. 2017, 15:35

És cert, per donar audiència no serviria.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants