Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena de nous episodis al 2019

dj. 20 des. 2018, 23:05

lizgon ha escrit:
Crec que no s'ha dit per aqui, Alfa Pictures ha confirmat que hi haurà DVD de la peli 22 amb doblatge en català i castellà a partir del 06 de març de 2019:
https://twitter.com/alfapictures/status/1075688121650556928?s=20

Són bones notícies per l'anime en català i en especial per El Detectiu Conan en català :juas:


Caram que bo.
Practicament dintre de 3 mesos.
Jo m'imaginava minim al Juny.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena de nous episodis al 2019

dv. 21 des. 2018, 08:34

lizgon ha escrit:
Crec que no s'ha dit per aqui, Alfa Pictures ha confirmat que hi haurà DVD de la peli 22 amb doblatge en català i castellà a partir del 06 de març de 2019:
https://twitter.com/alfapictures/status/1075688121650556928?s=20

Són bones notícies per l'anime en català i en especial per El Detectiu Conan en català :juas:

Sembla que només en DVD i que en BD no. Però almenys tindrem l'audio en català, que ja és molt!
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

dv. 21 des. 2018, 15:51

Que la peli 22 surti en dvd el 6 de març és molt bona noticia. Malgrat això, jo i molta gent estem demanant al twitter d'Alfa Pictures si la poden treure en Blu-ray. Seria bona idea comentar a Facebook i Twitter demanant una edició en Blu-ray a veure si fan cas. Igualment si finalment surt només en dvd jo la compraré igualment i espero que els que som per aquest fòrum en la mesura del possible la comprem encara que sigui de rebaixes. Si té èxit seria un bon senyal perque comprin la pel·li de l'any que ve i facin el mateix.

D'altra banda, segons la programació de tv3 avui és l'últim dia que fan capítol normal a la nit, durant aquestes vacances hi haurà alguna peli en dies puntuals i s'emetran episodis al migdia però no els de la nit. Després de reis per la nit suposo que continuaran amb la reemisió (quedaven 22 episodis per reemetre de l'última tongada) i així al febrer quan acabin aquests possiblement estrenin els nous. També hi ha la opció que els estrenin directament al gener després de reis però ho dubto.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

dv. 21 des. 2018, 19:12

conan_1989 ha escrit:
Que la peli 22 surti en dvd el 6 de març és molt bona noticia. Malgrat això, jo i molta gent estem demanant al twitter d'Alfa Pictures si la poden treure en Blu-ray. Seria bona idea comentar a Facebook i Twitter demanant una edició en Blu-ray a veure si fan cas. Igualment si finalment surt només en dvd jo la compraré igualment i espero que els que som per aquest fòrum en la mesura del possible la comprem encara que sigui de rebaixes. Si té èxit seria un bon senyal perque comprin la pel·li de l'any que ve i facin el mateix.

D'altra banda, segons la programació de tv3 avui és l'últim dia que fan capítol normal a la nit, durant aquestes vacances hi haurà alguna peli en dies puntuals i s'emetran episodis al migdia però no els de la nit. Després de reis per la nit suposo que continuaran amb la reemisió (quedaven 22 episodis per reemetre de l'última tongada) i així al febrer quan acabin aquests possiblement estrenin els nous. També hi ha la opció que els estrenin directament al gener després de reis però ho dubto.

És possible que estrenin directament (si ja els han començat a doblar, és clar) tal qual al gener. Han de confeccionar les graelles per temporades. Penseu que la 2a nova tanda la van estrenar a principis d'Abril, coincidint amb l'inici de la temporada/graella de primavera. Però bé, potser si que acaben d'emetre els que queden i després ja suposo que estrenaran. La peli 22(que també s'agareix molt) ha anat molt bé per calmar la síndrome d'abstinència, però volem Conan el més aviat possible...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

dg. 23 des. 2018, 12:56

Per curiositat.
Apartir de quin capitol van començar a emetre Detectiu Conan en qualitat HD?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

dg. 23 des. 2018, 13:17

xagasa ha escrit:
Per curiositat.
Apartir de quin capitol van començar a emetre Detectiu Conan en qualitat HD?

viewtopic.php?f=5&t=18034&p=355453&hilit=453#p355453
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

dg. 23 des. 2018, 14:41

Si ja ho vaig preguntar però em referia apart de la emisio de TV.
Si es va editar en bluray de venta directa?
Ja que només trobo upscale tipus Nezumi i Naoki-Raws.
 
noviluni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

ds. 29 des. 2018, 14:30

Sembla que el Cas Zero encara s'emet a alguns cinemes :O http://www.gencat.cat/llengua/cinema/se ... film=32014
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

dg. 30 des. 2018, 00:50

Algu em podria dir si la ova 9 es va doblar oficialment en Latino?
He trobat dos doblatges i un es veu clarament que es fandub pero l'altre esta bastant ben aconseguit.
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

dg. 30 des. 2018, 13:02

NOUS EPISODIS dimarts 8. S'emetran de dos en dos. Comencem pel 669 i 670.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

dg. 30 des. 2018, 13:26

Josep.v ha escrit:
NOUS EPISODIS dimarts 8. S'emetran de dos en dos. Comencem pel 669 i 670.

Sí!! Gran notícia!!! Surt a la programació a la web!! Sembla que no re-emetran la novela de la tarda els vespres al 33. (Almenys el dia 8 no encara)

Oh, si els fan de 2 en 2 acabaran d'emetre'ls tots molt més ràpid que d'1 en 1 (lògica aplastant). Ah, però n'havien comprat el doble, aquest cop. I també potser tallen trossos com avanç al final del 1r o intro del 2n, i pels que faran la release hauran d'utilitzar els audios del 3alacarta (bé, segurament en algun moment tornaran a emetre els episodis i potser en un ordre tal que permetrà la captura d'aquests àudios.

Ostres! Si tornaran a emetre "Avatar, l'ultim mestre de l'aire" i "La Màgica Doremi"!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

dg. 30 des. 2018, 14:14

Loco87 ha escrit:
Josep.v ha escrit:
I també potser tallen trossos com avanç al final del 1r o intro del 2n, i pels que faran la release hauran d'utilitzar els audios del 3alacarta (bé, segurament en algun moment tornaran a emetre els episodis i potser en un ordre tal que permetrà la captura d'aquests àudios.

Exacte, a mi de fet no m'agrada que s'emetin de 2 en 2, pero be... que hi farem, sobre el retorn d'Avatar i La magica doremi, increible, sobretot per aquesta segona serie, m'alegro molt de que apostin per mes series juvenils de nou.
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

dg. 30 des. 2018, 14:28

fabrebatalla18 ha escrit:
Loco87 ha escrit:
Josep.v ha escrit:
I també potser tallen trossos com avanç al final del 1r o intro del 2n, i pels que faran la release hauran d'utilitzar els audios del 3alacarta (bé, segurament en algun moment tornaran a emetre els episodis i potser en un ordre tal que permetrà la captura d'aquests àudios.

Exacte, a mi de fet no m'agrada que s'emetin de 2 en 2, pero be... que hi farem, sobre el retorn d'Avatar i La magica doremi, increible, sobretot per aquesta segona serie, m'alegro molt de que apostin per mes series juvenils de nou.

Si, no me n'havia adonat dels nous animes!!
La veritat és que a mi tampoc em sembla bé aquesta doble estrena d'episodis. S'acabaran massa aviat (a mitjans l'abril) i aviat atraparem l'original (ens quedaríem a uns 120) (i l'últim cop que vam estar a tocar de l'original -uns 50 episodis- vam estar 7 anys sense nous episodis...). Potser hauria estat millor estrenar 75 de gener a abril i els altres 75 de setembre a desembre, donant temps als japonesos a estrenar més episodis. Tot i que tampoc crec que deixin d'emetre la sèrie en un futur, més si tenim en compte que, com hem vist, estan apostant per l'anime.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

dg. 30 des. 2018, 15:08

Una pregunta: Si s'emeten de 2 en 2 eliminaran resums.
Si és així al 3alacarta ho emetran complet o també eliminen resums?
I molt bona noticia.
Arribaran molt bons capítols.
Jo ne vist 10 dels nous subtitulats i m'han agradat. Actualment estic veient els de l'inici. Ja que és festes faig marató de 7 capítols per dia. Vaig pel capítol 157. En pocs dies arribo al 668 :yeah:

-Recordo per si és necessari que tinc els capítols del 3alacarta del 526 al 668.
Osigui que per algun audio no dubteu a demanarlo.

Aprofito per demanar si algú té àudios del 3alacarta de la tongada de fa 7 anys enrrera.?
Alguns capítols no tenen la intro resum y m'agradaria afegir-lo per quan arribi a aquells capítols.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena nous episodis al 2019 i peli 22 a la venda en DVD el 6 de març

dg. 30 des. 2018, 19:37

xagasa ha escrit:
Una pregunta: Si s'emeten de 2 en 2 eliminaran resums.
Si és així al 3alacarta ho emetran complet o també eliminen resums?

Al 3alacarta complets, ja que pengen cada episodi per separat.

xagasa ha escrit:
Aprofito per demanar si algú té àudios del 3alacarta de la tongada de fa 7 anys enrrera.?
Alguns capítols no tenen la intro resum y m'agradaria afegir-lo per quan arribi a aquells capítols.

Els links als episodis d'aquella época encara són accessibles (bé només en la versió SD dels videos, que en aquella época era de molt més baixa qualitat que les SD que posen ara al 3alacarta). Només necessites el codi dels episodis:
El codi es treu del link: https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/programa/El-detectiu-Conan---Cap-549-El-xoc-entre-el-vermell-i-el-negre-La-innocencia-Dotzena-part/video/3811370/
I l'utilitzes aquí:
http://www.tv3.cat/pvideo/FLV_bbd_dadesItem_MP4.jsp?idint=3811370

En teoria t'ha de sortir almenys 1 url mp4 que seria el vídeo.
La pega és que has de recopilar els codis de tots els 100+ (crec) episodis d'aquella tongada...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 45 visitants