Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dj. 20 feb. 2020, 15:54

Últimament tenen una liada amb els episodis...
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dv. 21 feb. 2020, 21:00

Hola a tots, no sé si el dubte que tinc el puc preguntar per aquí. És sobre les pel·lícules de Detectiu Conan. He vist que a partir de la pel·lícula 13, estan subtitulades en català. He buscat i el novembre de l'any passat van emetre aquesta pel·lícula (la 13), fins la 16 pel Super3. Hi ha algun projecte en marxa d'això? O simplement no vau poder agafar els vídeos i àudios?
Gràcies.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dv. 21 feb. 2020, 21:39

dani98 ha escrit:
Hola a tots, no sé si el dubte que tinc el puc preguntar per aquí. És sobre les pel·lícules de Detectiu Conan. He vist que a partir de la pel·lícula 13, estan subtitulades en català. He buscat i el novembre de l'any passat van emetre aquesta pel·lícula (la 13), fins la 16 pel Super3. Hi ha algun projecte en marxa d'això? O simplement no vau poder agafar els vídeos i àudios?
Gràcies.

Durant l'època de Nadal 2019 van sortir a la venta en un pack de DVDs editat per Alfapictures i que es podia comprar a través de la web del diari Ara fins a principis de Gener. Sí que les vam gravar (almenys jo sí), però estem deixant que passi un cert temps per si els DVDs tornen a sortir a la venta o algo així.
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dv. 21 feb. 2020, 21:45

Loco87 ha escrit:
dani98 ha escrit:
Hola a tots, no sé si el dubte que tinc el puc preguntar per aquí. És sobre les pel·lícules de Detectiu Conan. He vist que a partir de la pel·lícula 13, estan subtitulades en català. He buscat i el novembre de l'any passat van emetre aquesta pel·lícula (la 13), fins la 16 pel Super3. Hi ha algun projecte en marxa d'això? O simplement no vau poder agafar els vídeos i àudios?
Gràcies.

Durant l'època de Nadal 2019 van sortir a la venta en un pack de DVDs editat per Alfapictures i que es podia comprar a través de la web del diari Ara fins a principis de Gener. Sí que les vam gravar (almenys jo sí), però estem deixant que passi un cert temps per si els DVDs tornen a sortir a la venta o algo així.

D'acord, no ho sabia. Gràcies!! ^^u
 
dareon88
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: dt. 06 feb. 2007, 21:24

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

ds. 22 feb. 2020, 00:55

Un petit dubte. No se sap si els DVDs tornaran a sortir a la venda o el Diari Ara respondrà el pack? No el podia agafar quan va sortir i ara ja no està a la venda, l'he vist a eBay però un preu massa especualador. Gràcies per endavant
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

ds. 22 feb. 2020, 20:43

Alfapictures ha dit que la proxima setmana dira com es podra comprar el Box 1 de les pelis i donara la data per a l'estrena de la peli 23 en Home Video.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dg. 23 feb. 2020, 08:31

Bones! Sembla que aquest cap de setmana (almenys, pel que fa als capítols d'ahir), ho han fet bé i els han penjat com correspon! Se'ls haurà de felicitar i tot, eh!
Jo, per si de cas, ahir que podia, els vaig veure en directe a través de la web -cosa que no havia fet mai abans- i em va sorprendre descobrir que la qualitat d'imatge és bastant inferior respecte als capítols penjats a posteriori. Algú sap per què passa això?
 
dareon88
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: dt. 06 feb. 2007, 21:24

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dg. 23 feb. 2020, 20:37

fabrebatalla18 ha escrit:
Alfapictures ha dit que la proxima setmana dira com es podra comprar el Box 1 de les pelis i donara la data per a l'estrena de la peli 23 en Home Video.


Gràcies, estaré al cas
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dg. 23 feb. 2020, 20:51

seiyuubcn ha escrit:
Bones! Sembla que aquest cap de setmana (almenys, pel que fa als capítols d'ahir), ho han fet bé i els han penjat com correspon! Se'ls haurà de felicitar i tot, eh!
Jo, per si de cas, ahir que podia, els vaig veure en directe a través de la web -cosa que no havia fet mai abans- i em va sorprendre descobrir que la qualitat d'imatge és bastant inferior respecte als capítols penjats a posteriori. Algú sap per què passa això?


Acabo de veure els dos darrers de la mansió de zombies, i jo no he notat res de diferent amb els altres, però clar tampoc no sap cap expert en temes de resolució.
Quines històries....hahaha
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dl. 24 feb. 2020, 00:04

seiyuubcn ha escrit:
Bones! Sembla que aquest cap de setmana (almenys, pel que fa als capítols d'ahir), ho han fet bé i els han penjat com correspon! Se'ls haurà de felicitar i tot, eh!
Jo, per si de cas, ahir que podia, els vaig veure en directe a través de la web -cosa que no havia fet mai abans- i em va sorprendre descobrir que la qualitat d'imatge és bastant inferior respecte als capítols penjats a posteriori. Algú sap per què passa això?

El directe de la web de TV3/Super3 es horrible, 360p i a sobre l'audio s'escolta fatal, un consell, si vols deixa el directe en segon pla per a donar audiencia, pero no el miris ni l'escoltis, t'estalviaras una mala passada, la qualitat del 3alacarta es mil cops millor, tant de video com de l'audio.
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dl. 24 feb. 2020, 19:38

Parleu dels directes..... això ja no ho sé.

Vistos els del diumenge.
 
Rajer2
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: ds. 18 nov. 2017, 02:51

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dl. 02 març 2020, 00:25

Segons un vídeo que ha pujat David Alfaras d'Alfa Pictures el Box 2 surt a la venda l'1 de maig. El que no se sap és si serà a través del diari Ara o com. El vídeo és el d'aquest tweet: https://twitter.com/DavidAlfaras/status ... 8078703619

Heu de pausar el vídeo quan es veu el costat del cotxe i ahí podeu veure la data que he esmentat.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dl. 02 març 2020, 00:44

Rajer2 ha escrit:
Segons un vídeo que ha pujat David Alfaras d'Alfa Pictures el Box 2 surt a la venda l'1 de maig. El que no se sap és si serà a través del diari Ara o com. El vídeo és el d'aquest tweet: https://twitter.com/DavidAlfaras/status ... 8078703619

Heu de pausar el vídeo quan es veu el costat del cotxe i ahí podeu veure la data que he esmentat.

Si t'hi fixes bé, diria que és 3 de Maig. Mirant-ho pel mòbil semblava 1 de Maig, però al mirar-ho per l'ordinador he vist que hi posa 3 de Maig.
 
noviluni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dl. 02 març 2020, 08:23

Quin ull! I quina bona notícia! Si l'estrena es fa en condicions similars a l'anterior cobra sentit que a l'abril, per setmana Santa, facin alguna pel•lícula nova pel club súper 3 (coincidint amb la finalització dels episodis que tenen doblats).

Veurem què ens espera!
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dl. 02 març 2020, 14:46

Per altra banda el 5 de juny surten les edicions DVD i BR Disc d'El puny de safir blau.
https://ramenparados.com/detective-cona ... -de-junio/

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants