Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dimecres a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'ab

dv. 01 març 2019, 19:05

No recordo bé que va passar amb L'Eisuke Hondo?
El germà de la Rena Mizunashi.
Actualment estic al capítol 408.
En 2 mesos me arribat a la temporada 10.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dimecres a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'ab

dv. 01 març 2019, 19:15

xagasa ha escrit:
No recordo bé que va passar amb L'Eisuke Hondo?
El germà de la Rena Mizunashi.
Actualment estic al capítol 408.
En 2 mesos me arribat a la temporada 10.

En 100 capitols ho sabras.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dimecres a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'ab

dv. 01 març 2019, 19:31

fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:
No recordo bé que va passar amb L'Eisuke Hondo?
El germà de la Rena Mizunashi.
Actualment estic al capítol 408.
En 2 mesos me arribat a la temporada 10.

En 100 capitols ho sabras.

Si , si. Vaig arribant. :profident:
Recordava que sortia quasi sempre i va deixar de sortir.

En tema nous aquesta setmana només n'han emès 4.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dimecres a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'ab

dv. 01 març 2019, 19:53

xagasa ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:
No recordo bé que va passar amb L'Eisuke Hondo?
El germà de la Rena Mizunashi.
Actualment estic al capítol 408.
En 2 mesos me arribat a la temporada 10.

En 100 capitols ho sabras.

Si , si. Vaig arribant. :profident:
Recordava que sortia quasi sempre i va deixar de sortir.

En tema nous aquesta setmana només n'han emès 4.

A l'emissió del migdia ja estan a la temporada 11.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dimecres a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'ab

dv. 01 març 2019, 23:21

Loco87 ha escrit:
A l'emissió del migdia ja estan a la temporada 11.


No segueixo la del mitgdia però si van per la 11 en un parell de mesos arribaran a la temporada 13 osigui el 514.
Bueno que realment era incompleta fa 7 anys enrrera ja que es fins el 520.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dv. 01 març 2019, 23:42

La peli 22 ja es pot reservar en dvd i bluray a amazon, recordeu que surt el 4 d'abril i la versió bluray té un munt d'extres: https://www.amazon.es/gp/product/B07NRF ... UTF8&psc=1

I el 8 de novembre tindrem la peli 23 als cinemes en català! Esperem que recaudi més aquest cop perquè 15 mil espectadors comparats amb més de 250 mil de Dragon Ball Super Broly em sembla poc.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 02 març 2019, 00:00

conan_1989 ha escrit:
La peli 22 ja es pot reservar en dvd i bluray a amazon, recordeu que surt el 4 d'abril i la versió bluray té un munt d'extres: https://www.amazon.es/gp/product/B07NRF ... UTF8&psc=1

I el 8 de novembre tindrem la peli 23 als cinemes en català! Esperem que recaudi més aquest cop perquè 15 mil espectadors comparats amb més de 250 mil de Dragon Ball Super Broly em sembla poc.


Home si mirem que bola de drac ho emeten totes les autonomiques i detectiu conan per mala sort nomès tv3 ha arribat al 715.
En castella van arribar a doblar nomès els 350 primers imagino que els mes fans d'aquella epoca o qui es llegis el manga hauran vist la peli.
Aqui per sort els Catalans em pogut gaudir de 18 temporades i ha sigut mes boom.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 02 març 2019, 00:15

conan_1989 ha escrit:
La peli 22 ja es pot reservar en dvd i bluray a amazon, recordeu que surt el 4 d'abril i la versió bluray té un munt d'extres: https://www.amazon.es/gp/product/B07NRF ... UTF8&psc=1

I el 8 de novembre tindrem la peli 23 als cinemes en català! Esperem que recaudi més aquest cop perquè 15 mil espectadors comparats amb més de 250 mil de Dragon Ball Super Broly em sembla poc.

Jo no seria tan derrotista, hem de tenir en compte que si Alfa Pictures ha llicenciat la 23 fins i tot abans de treure l'edicio Home Video de la 22 es que per a ells els ha sortit be la jugada, per tant l'important no es competir amb quina peli d'anime te mes espectadors, sino que a les empreses els hi surti rentable, i per ara sembla que es aixi.

Dit aixo, la següent te molta mes probabilitat de tenir mes espectadors per, crec jo, 2 motius:
- Ja no sera una peli amb spoilers de la trama dels Homes de Negre, per tant els fans podran anar sense por i els que no son fans podran enterarse de tot si no han seguit la serie al ritme japones.

- Ara que sortira la peli 22 en DVD/BD els fans podran escoltar la feina que s'ha fet amb el doblatge castella (que qui el va escoltar ja ha parlat molt be d'ell en comparacio amb altres... Lupin III vs Detective Conan...) i aixo crec que fara que la gent es decideixi mes a anar per a la proxima ja que no tindran la por de "I si l'han cagat amb el doblatge castella?".
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 02 març 2019, 01:06

fabrebatalla18 ha escrit:
conan_1989 ha escrit:
La peli 22 ja es pot reservar en dvd i bluray a amazon, recordeu que surt el 4 d'abril i la versió bluray té un munt d'extres: https://www.amazon.es/gp/product/B07NRF ... UTF8&psc=1

I el 8 de novembre tindrem la peli 23 als cinemes en català! Esperem que recaudi més aquest cop perquè 15 mil espectadors comparats amb més de 250 mil de Dragon Ball Super Broly em sembla poc.

Jo no seria tan derrotista, hem de tenir en compte que si Alfa Pictures ha llicenciat la 23 fins i tot abans de treure l'edicio Home Video de la 22 es que per a ells els ha sortit be la jugada, per tant l'important no es competir amb quina peli d'anime te mes espectadors, sino que a les empreses els hi surti rentable, i per ara sembla que es aixi.

Dit aixo, la següent te molta mes probabilitat de tenir mes espectadors per, crec jo, 2 motius:
- Ja no sera una peli amb spoilers de la trama dels Homes de Negre, per tant els fans podran anar sense por i els que no son fans podran enterarse de tot si no han seguit la serie al ritme japones.

- Ara que sortira la peli 22 en DVD/BD els fans podran escoltar la feina que s'ha fet amb el doblatge castella (que qui el va escoltar ja ha parlat molt be d'ell en comparacio amb altres... Lupin III vs Detective Conan...) i aixo crec que fara que la gent es decideixi mes a anar per a la proxima ja que no tindran la por de "I si l'han cagat amb el doblatge castella?".

Tinc un dubte: val la pena comprar-se la peli en BD si no tinc un reproductor BD? (vull dir que per exemple, un DVD avui dia es veu millor reproduit a l'ordinador que en un reproductor DVD (més o menys)). El que vull dir és si el reproductor bluray aporta alguna cosa o no, i que per tant seria igual si reproduis la peli en BD amb l'ordinador.

I estic totalment d'acord, la peli 23 no farà, en principi, cap spoiler com feia la 22, que només amb el trailer de 30 segons ja et feia spoilers dels últims 6 anys de l'anime. I pels fans castellans, si realment es va fer un bon doblatge, i el DVD/BD ho pot demostrar a qui no l'hagués vist, això és certament un atractiu més per atraure més fans. I crec que en Kaito Kid també agrada a molta gent.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 02 març 2019, 01:11

Loco87 ha escrit:
Tinc un dubte: val la pena comprar-se la peli en BD si no tinc un reproductor BD? (vull dir que per exemple, un DVD avui dia es veu millor reproduit a l'ordinador que en un reproductor DVD (més o menys)). El que vull dir és si el reproductor bluray aporta alguna cosa o no, i que per tant seria igual si reproduis la peli en BD amb l'ordinador.

La millora es nota i molt, estem parlant d'una pelicula animada nativament en HD, per tant el 1080p front al 576p (DVD) es nota moltissim. A aixo se li hauria de sumar que la pelicula ha estat doblada a 24 fps per tant el DVD estara a 25 fps amb la qual cosa segurament anira l'audio accelerat amb les veus mes agudes del normal (tipo el que passa amb DB Super a Boing).

Pero clar, si no tens forma de reproduir el Bluray poca cosa pots fer xD Tot i que pensa que les videoconsoles com ara la PS3, PS4 i XBoxOne tenen reproductor de Bluray, sigui com sigui, si no tens cap forma de reproduirlo i no tens pensat comprarte un reproductor no pots fer molta mes cosa que comprar el DVD.

PD: Recorda que el DVD no te cap extra.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 02 març 2019, 10:36

fabrebatalla18 ha escrit:
Loco87 ha escrit:
Tinc un dubte: val la pena comprar-se la peli en BD si no tinc un reproductor BD? (vull dir que per exemple, un DVD avui dia es veu millor reproduit a l'ordinador que en un reproductor DVD (més o menys)). El que vull dir és si el reproductor bluray aporta alguna cosa o no, i que per tant seria igual si reproduis la peli en BD amb l'ordinador.

La millora es nota i molt, estem parlant d'una pelicula animada nativament en HD, per tant el 1080p front al 576p (DVD) es nota moltissim. A aixo se li hauria de sumar que la pelicula ha estat doblada a 24 fps per tant el DVD estara a 25 fps amb la qual cosa segurament anira l'audio accelerat amb les veus mes agudes del normal (tipo el que passa amb DB Super a Boing).

Pero clar, si no tens forma de reproduir el Bluray poca cosa pots fer xD Tot i que pensa que les videoconsoles com ara la PS3, PS4 i XBoxOne tenen reproductor de Bluray, sigui com sigui, si no tens cap forma de reproduirlo i no tens pensat comprarte un reproductor no pots fer molta mes cosa que comprar el DVD.

PD: Recorda que el DVD no te cap extra.

A mi els extres realment ni em van ni em venen... i per la peli, crec que m'esperaré a que la pugeu aquí ripejada del BD.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 02 març 2019, 11:32

Si vols col·laborar aportant diners o tens morbo a tenir-lo en físic, sempre pots comprar el BD o DVD i guardar-ho de record. Després, ja saps que la millor qualitat la trobaràs aquí :P
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 02 març 2019, 15:15

Jo fa poc me comprat un reproductor Sony bluray només per reproduir bluray y dvds amb sortida USB.
Inclou inclús Netflix.
Només 50e i es pot actualitzar per internet.
És una pasada.
 
Eragon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dg. 12 jul. 2009, 12:08
Ubicació: Mariejoa
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 02 març 2019, 15:15

Se pondrá a la venta el 4 de abril de 2019 y los extras vendrán en un DVD aparte que es exclusivo de esta edición:

El episodio 898.
2 clips de Tooru Amuro.
Tráiler de la película 23.


Aquests extres arribaran en VO subtitulats, no?
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dimecres a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'ab

ds. 02 març 2019, 18:26

No me parece bien que no lleguen a emitir nunca por el vespre los capítulos que dan al medio día, entiendo que no los pongan en internet porque si dan dos al medio día y dos al vespre los capítulos duran solamente 1 día en la web, pero en lugar de repetir varias veces las mismas tandas de capítulos o empezar desde el primero, podrían ir dando los que ponen al medio día ya que para muchos serían capítulos nuevos, yo por ejemplo no los veo al medio día.
Loco87 ha escrit:
A l'emissió del migdia ja estan a la temporada 11.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 24 visitants