Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dt. 19 nov. 2019, 14:13

Yo no ho trobo pas malament que es puguin.
Qui la volgui comprar la comprara igual.
Ara si lo que voleu es que la peña d'aquesta web no la descarregui lo mes normal es no
dir on l'han compartit per descarregar.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dt. 19 nov. 2019, 14:50

xagasa ha escrit:
Yo no ho trobo pas malament que es puguin.


Llavors trobararies bé que Alfa no llicenciés res més perquè el negoci no seria rentable, no?
 
Botan
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 10 nov. 2019, 08:44
Ubicació: tarragona

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dt. 19 nov. 2019, 14:52

Doncs si ens posem així, ningú hauria de piratejar res no?
Alfa/tv3 ja sabia al que s'enfrontava si la s'estrenava a tv. Que la gent la gravaria i la penjaria.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dt. 19 nov. 2019, 14:58

Botan ha escrit:
Doncs si ens posem així, ningú hauria de piratejar res no?
Alfa/tv3 ja sabia al que s'enfrontava si la s'estrenava a tv. Que la gent la gravaria i la penjaria.


No si jo directament no ho trobo pas malament.
Ara que potser ens trovarem amb la sorpresa que de la 17 a la 21 nomès seran de venta directa
i n'han emes 4 per enganxar al public.


Adrià ha escrit:
xagasa ha escrit:
Yo no ho trobo pas malament que es puguin.


Llavors trobararies bé que Alfa no llicenciés res més perquè el negoci no seria rentable, no?


No entenc tantes queixes si la serie te un exit que iguala bola de drac actualment.
I ja que parlo de bola de drac.
Per aqui quan va sortir a la venta la peli de super broly el mateix dia ja hi havia per aqui 2 pelis compartides i en una setmana 3.
Si mirem aixi mai tindrem bola de drac super i ningu es va queixar de que es publicava.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dt. 19 nov. 2019, 15:18

Botan ha escrit:
Doncs si ens posem així, ningú hauria de piratejar res no?
Alfa/tv3 ja sabia al que s'enfrontava si la s'estrenava a tv. Que la gent la gravaria i la penjaria.


No em comparis SV o pelis de Hollywood que tenen un munt de beneficis amb una sèrie que es veu relativament poc al conjunt d'Espanya.

A veure, sigueu una mica llestos, TV3 ha tardat més de 10 anys en tornar a portar Conan. Si ara els hi xafeu el negoci, ens veiem dintre de 10 anys.


xagasa ha escrit:
No entenc tantes queixes si la serie te un exit que iguala bola de drac actualment.
I ja que parlo de bola de drac.
Per aqui quan va sortir a la venta la peli de super broly el mateix dia ja hi havia per aqui 2 pelis compartides i en una setmana 3.
Si mirem aixi mai tindrem bola de drac super i ningu es va queixar de que es publicava.


Doncs si no ho entens comences a tenir un problema. No pots comparar-ho, DB té molt més èxit arreu d'Espanya i ho llicencia SV que fent merdes low cost obté un munt de benefici. Alfa en anime és quasi residual.
 
Botan
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 10 nov. 2019, 08:44
Ubicació: tarragona

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dt. 19 nov. 2019, 15:31

Ningú ha dit que estiguem d'acord amb què es pugin les pel·lícules. ”Al menys jo.” Només he comentat que és normal que les pugin si les han transmès per TV. Res més.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dt. 19 nov. 2019, 18:38

Al final Mecanoscrit farà el que el seu públic vol, encara que sigui en qualitat d'àudio no tan bona, tant de bo els compri la gent que realment ho valora i si surt bé no entendria més col·laboracions com aquesta.

Salut.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dt. 19 nov. 2019, 18:43

Es lamentable, i millor no segueixo o m'haurien de banejar del fòrum.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dt. 19 nov. 2019, 21:40

fabrebatalla18 ha escrit:
Es lamentable, i millor no segueixo o m'haurien de banejar del fòrum.

A mi no em miris ja et vaig comentar per mp.
Bueno no sé si el vas rebre.
L'únic que puc compartir són les caràtules dels blurays.
Si algú les vol demaneu-les per mp.
Salut. :yeah:
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dt. 19 nov. 2019, 22:57

Em sembla lamentable que ja es pugin les pelis a internet sense donar res de marge a que les editin en físic. A sobre que la recaudació en cinemes ha baixat amb la peli d'aquest any (o això semblava amb les dades de la primera setmana), crec que les pelis no vendran gaire no sé perquè...
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dc. 20 nov. 2019, 03:59

Amb el pocs animes que emeten i que facin això.
Una cosa és agafar un anime que saps que no l'emeten o no el comercialitzen, li poses subtítols i el puges per compartir.
Però d'aquesta forma no, cal esperar un temps perquè les companyies confiïn i portin més animes.
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dc. 20 nov. 2019, 08:34

Quina llàstima...
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dc. 20 nov. 2019, 20:39

Fa molt que no entrava al forum però ara que tornat i he vist aquest tema la veritat és que personalment crec que primer haurien d'esperar a l'editora i donar lis l'oportunitat de què treguin la seva versió. Si la versió que treuen és un desastre com les que treu SELECTA llavors trobo que es podria pujar directament un rip millorat al moment. Ara si la versió que treuen té qualitat trobo que no s'haurien de pujar almenys fins a haver-hi passat uns 2 anys.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: Peli 23 encara als cinemes! Estrena nous episodis i pelis al Súper3 el 16 novembre!

dv. 22 nov. 2019, 18:43

Doncs si... Després plorarem quan no portin més anime.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges al Súper3! Peli 15 i 16 a TV el 23 i el 30 de novembre!

dv. 22 nov. 2019, 22:33

Tinc curiositat per saber la recaudació de dues setmanes i no només dels primers dies de la peli 23 als cinemes... em fa la impressió que ja no la faran a gaires llocs els propers dies perquè no han tret un nou llistat de cines. Igualmente consulteu si la voleu veure al vostre cinema més proper, em sembla que a alguns com el del Splau a Bcn potser la faran.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 70 visitants