Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 21:41

xagasa ha escrit:
Doncs això vol dir que n'han comprat un altre pack si han dit que encara estan doblant.

No cantem victoria encara, podria ser que simplement no saben ni que tenen, es millor esperar a la confirmacio dels actors de doblatge o d'un missatge on explicitament diguin que estan doblant nous capitols mes enlla de la tanda que ja van doblar (720 en numeracio internacional), que es el que realment hauria de ferse, una pregunta clara i directa preguntantlos si amb nous capitols volen dir a partir d'on s'han quedat ara en l'emissio o mes enlla del 720 en numeracio internacional.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 22:27

Tinc un dubte. La emisio dels mitgdia s'emet en qualitat estandar o hd 720p?
Edit: Jo no la veig a aquella hora però m'agradaria molt millorar la qualitat dels que tinc.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 22:31

xagasa ha escrit:
Tinc un dubte. La emisio dels mitgdia s'emet en qualitat estandar o hd 720p?
Edit: Jo no la veig a aquella hora però m'agradaria molt millorar la qualitat dels que tinc.

El TDT en SD emet a 576i, per no parlar que la qualitat del Super3 es horrible, molt poc bitrate.

Sigui com sigui fins al 453 Conan no es va començar a animar en HD i 16:9, i fins i tot aixi fins al 515 a Catalunya no ens ha arribat un master HD per tant fins i tot encara que el canal fos HD no ho emetrien en HD real, seria un reescalat fins a arribar al 515.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 23:02

fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Sigui com sigui fins al 453 Conan no es va començar a animar en HD i 16:9, i fins i tot aixi fins al 515 a Catalunya no ens ha arribat un master HD per tant fins i tot encara que el canal fos HD no ho emetrien en HD real, seria un reescalat fins a arribar al 515.

Ok moltes gràcies per la informacio. Jo just els que tinc en hd 720 son els del 3alacarta del 515 al 645.
Anteriorment al 515 dius que no es pot trovar res oi?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 23:06

xagasa ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Sigui com sigui fins al 453 Conan no es va començar a animar en HD i 16:9, i fins i tot aixi fins al 515 a Catalunya no ens ha arribat un master HD per tant fins i tot encara que el canal fos HD no ho emetrien en HD real, seria un reescalat fins a arribar al 515.

Ok moltes gràcies per la informacio. Jo just els que tinc en hd 720 son els del 3alacarta del 515 al 645.
Anteriorment al 515 dius que no es pot trovar res oi?

Pero tu preguntes del 3alacarta o del TDT? I be, del 3alacarta hi ha casi tots menys del 279 al 421 aprox (ho dic de memoria), pero del 422 al 514 nomes estan pujats en qualitat baixa (576p pero amb molt mala qualitat, a mes que molts dels links en high estan perduts, s'haurien de buscar i costa força temps buscar cada link en high, en medium es veu encara pitjor, en 360p o aixi....)
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 23:09

fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
Pero tu preguntes del 3alacarta o del TDT? I be, del 3alacarta hi ha casi tots menys del 279 al 421 aprox (ho dic de memoria), pero del 422 al 514 nomes estan pujats en qualitat baixa (576p pero amb molt mala qualitat, a mes que molts dels links en high estan perduts, s'haurien de buscar i costa força temps buscar cada link en high, en medium es veu encara pitjor, en 360p o aixi....)

En principi mes igualt si es tdt o 3alacarta o un dvdrip 8bits de una qualitat mitg decent.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 23:12

fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Doncs això vol dir que n'han comprat un altre pack si han dit que encara estan doblant.

No cantem victoria encara, podria ser que simplement no saben ni que tenen, es millor esperar a la confirmacio dels actors de doblatge o d'un missatge on explicitament diguin que estan doblant nous capitols mes enlla de la tanda que ja van doblar (720 en numeracio internacional), que es el que realment hauria de ferse, una pregunta clara i directa preguntantlos si amb nous capitols volen dir a partir d'on s'han quedat ara en l'emissio o mes enlla del 720 en numeracio internacional.

Potser aprofiten per seguir doblant i poder tenir nous episodis almenys durant la tardor i hivern, seguits.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 22 juny 2018, 00:12

Ramon10 ha escrit:
adriamichi ha escrit:
Compte que es poden referir fins al 670 (numeració japonesa) que ja sabíem que anaven a emetre

Torno a repetir la tanda del 591 al 668 ja esta doblada!


Si, tal i com diu en fabrebatalla18 després, donat que el doblatge d'aquests episodis se suposa que no fa gaire que va acabar, es probable que al servei d'atenció encara no estiguin al cas.

hvicente ha escrit:
El més estrany de tot és que les imatges del detectiu Conan que es veuen per l'anunci d'estiu són d'un episodi encara no emes, no? Tot i que segurament ja doblat.


Exacte, és un episodi de la tanda del 591 al 668, concretament

Spoiler: mostra
el 656, la pàgina web del professor
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 22 juny 2018, 12:00

Hola, si han posat de nous, podrieu posar el paste? Que jo segueixo sense poder veurels al 3 a la carta....
Imatge
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 22 juny 2018, 13:46

fabrebatalla18 ha escrit:
No cantem victoria encara


Doncs sí, millor no cantar-ne encara, a mi tampoc m'estranyaria que sigui un comentari confús i poc precís i que es refereixin al material que encara no han emès. Seria fantàstic, però :jaja: . Si confirmen una 3a nova tongada en només 2 anys ja seria brutal :o
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 22 juny 2018, 15:09

victorpvadell ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
No cantem victoria encara


Doncs sí, millor no cantar-ne encara, a mi tampoc m'estranyaria que sigui un comentari confús i poc precís i que es refereixin al material que encara no han emès. Seria fantàstic, però :jaja: . Si confirmen una 3a nova tongada en només 2 anys ja seria brutal :o

Jo crec que tal com van les coses, sembla que seguiran portant nous episodis. I potser més anime!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dv. 22 juny 2018, 23:39

Es nota que els fan saltajats.
Com a minim avui s'han fumat el resum que hi ha despres del ending.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 23 juny 2018, 00:12

xagasa ha escrit:
Es nota que els fan saltajats.
Com a minim avui s'han fumat el resum que hi ha despres del ending.


Tant és. Dilluns tornen a començar amb el 515, o sigui que tant li fa.
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 23 juny 2018, 10:43

Ahir vaig fer la pregunta el més directe que vaig saber al SERVEI D'ATENCIÓ A L'AUDIÈNCIA (no aconsegueixo saber com adjuntar la captura):

"Fa uns tres mesos em vau confirmar que havíeu adquirit fins a l'episodi 720 de Detectiu Conan, tot i que dimarts passat es van aturar al 696. Entenc que és degut a les vacances d'estiu, i que al setembre s'emetran. Tot i això, només són 24 episodis, que s'esgotaran en un sol més d'emissió. Teniu pensat d'adquirir i doblar més nous episodis de cara a la tardor, per emetre'ls conjuntament amb aquests 24 que falten? Perquè són massa pocs episodis."

I la resposta:
"Respecte de la seva consulta que ens fa hem de dir-li que, efectivament, la repetició dels capítols és deguda a la pausa estival i que ja estem doblant alguns capítols que tenim previst estrenar a la tardor".

La resposta és un "copia-enganxa" de l'anterior. Però bé, la meva pregunta ha estat força més directa, de manera que crec que podem, amb prudència, començar a somriure, però la resposta continua sent una mica ambigua.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

ds. 23 juny 2018, 11:57

Aveure si hi ha sort. Esperem que sigui cert que actualment encara n'estan doblant ja que realment ja estan doblats tots els ultims nous osigui els 24 que queden.

-Com a curiositat ahir van tornar a emetre un dels capitols amb l'opening ''Caos caos caos teardrops''
Mirant per youtube vaig trobar un videoclip on surt la cantant fent les poses del l'opening.
https://www.youtube.com/watch?v=7nSnuwqUbBs

S'ha de dir que sap fer els moviments a la perfeccio com l'opening.


I aqui el videoclip del cantant de ''Miss Mystery''
https://www.youtube.com/watch?v=QCTz2ie6uUg

Ostres qui recorda aquest opening?
https://www.youtube.com/watch?v=ZeLXrbbHQko

Que bo. Em va fer molta gràcia al seu moment.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 32 visitants