Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

ds. 16 gen. 2021, 23:22

GypsyTheHedgehog ha escrit:
No recordo on em vaig quedar ja xD Però en una d'aquestes olejades de capis nous que vam rebre ultimament a.C.(sembla que digui abans de crist, però vull dir abans del covid xD)

La saga del 521-523 (570-574 en numeració internacional, la que usa el Super3).
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 gen. 2021, 00:48

L'últim episodi emès en catala ha sigut el de el Shinichi, la Ran i la Sonoko de petits. No afirmo res però potser aquests episodis doblats que s'han d'emetre segur amb l'amenaça d'un nou confinament els volen reservar per si de cas...
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
danielpc2013
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04
Ubicació: Galiza

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 17 gen. 2021, 17:29

kelgar2 ha escrit:
cb18ana ha escrit:
zweicht ha escrit:
Algú em pot passar els enllaços dels episodis alacarta, siusplau?


https://pastebin.com/MZDSZEF5

Moltes gràcies.

danielpc2013 ha escrit:

Comencen a emetre els nous capítols el 22 de janer. (Si vaig calcular bé)
Em van dir que tenen doblats 50 episodis nous, però això vol dir que acabarien a la primera part d'"El cavall vermell en flames", així que potser tenen pensat doblar-ne més aviat.


Esto son grandes noticias! Llevo años sin ver Detectiu Conan, me quedé aproximadamente en el que Shinichi regresa vestido del caballero oscuro y he ido viendo especiales, y películas subtituladas y fue gracias a ir a ver la peli 23 en el cine que me di cuenta de que se han seguido doblando un montón de capítulo, casi hasta alcanzar la emisión en japonés, ahora estoy poniéndome al día. He visto que están todos los capítulos en el enlace del compañero, y las películas dobladas, tendré que volver a verlas. ¿Están todas en catalán?


No, jo dic en gallec. En català encara no es sap.
Ja ho sé que segurament per a vosaltres no és molt relevant, però em feia il·lusió compartir-ho.
 
zeromax147
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 08 nov. 2020, 09:53

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dl. 18 gen. 2021, 05:47

Veient el panorama de la historia a mi no em sembla malament.Porten una animalada de capitols i lluny d'aclarar les trames encara es compliquen.Es que la serie no té final a la vista!!

Per mi la historia en si ja no te sentit quan la Haibara crea un antidot provisional que fa tornar en Conan al seu estat normal (no crec que sigui tan dificil trobar la peça que falta per a que sigui permanent)
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 346
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dl. 18 gen. 2021, 12:39

zeromax147 ha escrit:
Per mi la historia en si ja no te sentit quan la Haibara crea un antidot provisional que fa tornar en Conan al seu estat normal (no crec que sigui tan dificil trobar la peça que falta per a que sigui permanent)


Sí, és clar, però no oblidem que des que la Haibara va fugir dels Homes de Negre fins que crea el primer "antidot provisional" només han passat uns mesos amb prou feines... plot device a banda, més ràpid seria dificil... però bé, és el que tenen les floating timeline. No sé, crec que molts voleu coses d'aquesta sèrie que no obtindreu mai, així que no us hauríeu de frustrar. Conan funciona com els Simpsons o com Shin-chan, però dintre del que cap/lògica interna hi ha un progrés i un final a la vista.

A més, al contrari que aquestes últimes, la fòrmula de la sèrie funciona capítol rere capítol i mai deixa de ser un bon entreteniment (bé, a banda de la major part de fillers a partir del cap.300 o així). Jo veig la sèrie a diari des de fa 6 anys***, he vist cada capítol vàries vegades i encara se'm posen els pels de punta en segons quina escena - ídem amb el manga.

Ah, i no oblidem que la sèrie ven i te uns ratings brutals cada setmana, o sigui que no te gaire sentit finiquitarla si la gent la gaudeix, li pesi a qui li pesi!

***no, no sóc adicte: la veig per practicar l'idioma. Hi ha pocs animes amb un llenguatge relativament natural, o sigui que no tinc gaires alternatives jeje
 
Derechitop
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 11:30

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 19 gen. 2021, 23:27

Hola, hace mucho tiempo que leo el foro, desde que estrenaron nuevos capítulos del Detective Conan, después del parón de los 7 años en el Super 3.

Después de Bola de Drac creo que es la serie más influyente de anime en Cataluña y espero que le quedé cuerda durante algunos años mas antes de que la terminen, por cierto, ¿sabéis cuando se estrenarán nuevos capítulos?

Se que es es muy difícil, pero espero que la puedan editar en formato físico algún día, en box con muchos capítulos.

Que viva el formato físico!!!
 
kelgar2
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: ds. 16 gen. 2021, 10:29

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 19 gen. 2021, 23:32

Ojalá se edite una edición física de la serie con las películas, sería espectacular.
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dl. 25 gen. 2021, 21:15

thegarfel ha escrit:
hi ha un progrés i un final a la vista.

I tant, al japó al manga acaben d'haver uns capítols trepidants d'homes de negre vs fbi i s'ha revelat la identitat del rum xD dóna la sensació que ja es van revelant coses i va quedant poc per descobrir ja el líder i la trama final xD fins i tot veient el capítol que revelen la identitat del rum vaig pensar una teoria de qui pot ser el líder XD

Però per altra banda és cert que aquesta sèrie es 99% farciment i francament és massa, el gosho ja es podria posar més temps a l'argument principal i no tant a fer casos de farciment que no aporten res o quasi res... podria haver fet la plantilla dels homes de negre mes extensa i amb més històries i coses, però si treus el farciment gairebé et quedes amb res (relativament, tenint en compte que es una sèrie de més de 1000 capítols ja...), vaja que al final si agafes els capítols realment interessants i principals et quedaria una sèrie habitual de 30 o 50 capítols (i, repeteixo, partint d'una sèrie de +1000 capítols...); se m'acut que es podria fer mes interessant fent que el kid agafi un paper més rellevant i els ajudi vs homes de negre (i si m'apures fer un crossover final que els malvats de magic kaito siguin els homes de negre xD), que els pares del shinichi ajudin més activament, que la ran i el kogoro s'assabentin de tot i també ajudin, i la shiho i el shinichi recuperin per fi la mida i comenci una nova fase (com els salts que acostumen a haver en les grans sèries: db -> dbz, naruto -> shippuuden, one piece -> +2anys, que hi ha un canvi de qualitat i serietat molt interessant i bo) de la sèrie més en plan detectius espia, infiltracions i tal; la peli que mes em va agradar es la de la ajudant del rum, tot i que el final em va decepcionar perquè es nota que esta fet amb presses i malament...
Imatge
 
dgonzalez46
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 26 gen. 2021, 15:35

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 26 gen. 2021, 16:55

Bon dia,
Gràcies a que el meu fill, que s'aquesta aficionant a aquesta sèrie he tornat a veure-la, algú em pot indicar fins que capítol aquesta traduïda a català?

Gràcies i molt bona feina recuperant tantes sèries en català
 
Avatar de l’usuari
danielpc2013
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 03 gen. 2017, 02:04
Ubicació: Galiza

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 26 gen. 2021, 19:35

Orphen2005 ha escrit:
thegarfel ha escrit:
vaig pensar una teoria de qui pot ser el líder XD


Ja es sap qui és el líder.
No et faré el spoiler però, mira't l'episodi 942 (JAP) o el capítol 1008 del Manga i ho veuràs.
 
ent18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dg. 25 des. 2011, 02:45

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 26 gen. 2021, 20:27

Hola,

llegint pàgines enrere, no em queda clar si TV3 té nous episodis pendents d'emetre continuant des del 909 (emès a l'Abril de 2020) o si parleu de una nova reemisió d'aquesta darrera tongada.

Si son nous episodis des del 910, sabeu quants episodis tenen comprats llavors?

Gràcies.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dc. 27 gen. 2021, 20:59

ent18 ha escrit:
Hola,

llegint pàgines enrere, no em queda clar si TV3 té nous episodis pendents d'emetre continuant des del 909 (emès a l'Abril de 2020) o si parleu de una nova reemisió d'aquesta darrera tongada.

Si son nous episodis des del 910, sabeu quants episodis tenen comprats llavors?

Gràcies.

Un consell, no usis la numeració internacional (la que usa TV3), usa la japonesa, sobre la pregunta que fas, s'han doblat molts més episodis, però encara no s'han emes, per tant el darrer emes va ser el 854 (num jap), o el que es el mateix, el 909 segons la numeració internacional.

PD: Podeu evitar fer qualsevol menció a spoilers? Ja hi ha fils per a comentar teories o coses que encara no s'han vist en català.
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

ds. 30 gen. 2021, 14:13

danielpc2013 ha escrit:
Ja es sap qui és el líder.
No et faré el spoiler però, mira't l'episodi 942 (JAP) o el capítol 1008 del Manga i ho veuràs.

si, es diu un nom i cognom, però en aquesta sèrie això no vol dir res xD sino recorda el cacau que ens van muntar amb les vinyard (mare i filla) xD encara que tinguem un nom, pot perfectament ser que estigui camuflat com un altre personatge (i no seria el primer) xD (i tanquem el tema per si de cas, tot i que no estem revelant res, total per un comentari..)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

ds. 30 gen. 2021, 15:24

De debo, tant poc respecte teniu per la gent? He hagut de silenciar-te, mira que és facil comentar spoilers i teories al fil corresponent.
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 02 feb. 2021, 21:11

fabrebatalla18 ha escrit:
De debo, tant poc respecte teniu per la gent? He hagut de silenciar-te, mira que és facil comentar spoilers i teories al fil corresponent.

a qui? perque jo no he fet cap spoiler home xDD qui va dir fins i tot el capítol va ser algú altre xD ni que hagués dit el nom xDD no n'hi ha per tant i ia vai dir que deixava el tema per si de cas.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants