Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 20:23

fabrebatalla18 ha escrit:
Sobre el teaser de la peli 23, no us feu cap ilusio, ho dic pel vostre be, que estigui doblat no vol dir absolutament res, les pelis no es llicencien d'aquesta forma i molt menys 1 any abans de l'estrena, no ens flipem!

A mi em va fer gràcia que al cine hi havia gent poc "assabentada" que creia que el teaser anava de debó i que aquí hi hauria la peli 23 segur.

També he de destacar que vaig sentir a gent dient "ara quan arribi a casa em posaré a mirar Detectiu Conan" després de la peli, la qual cosa pot voler dir que els videos del 3alacarta de DC potser tindran una gran pujada d'audiència aquest cap de setmana.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 20:24

@Adriamichi
Bé, es que el doblatge és de la Generalitat, al igual que al Super 3.

@Loco87
Al meu cine també va passar, Loco87. Vols dir que no vem coincidir en sala dia i hora? xD
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 20:38

A Mallorca he anat a la darrera sessió que hi havia en català (Ocimax a les 15.45...) a les 18h hi havia la darrera en castellà... Unes 50 persones a la sala, però francament, no crec que sigui una molt bona hora per anar al cinema en diumenge, a mi és que o anava a aquesta sessió o me la perdia xD

M'ha agradat molt la pel·li, el doblatge de 10, com ja comentàveu... i bé, algun espòiler important relacionat amb el nou personatge aparegut en els darrers capítols emesos a TV3, però bé, fet i fet tampoc s'ha explicitat gaire informació, però en fi, ha valgut la pena i seguesc intrigat per moltes coses que em queden pendents d'aclarir.

Qualcú ha comentat que la trama era prou adulta, hi estic d'acord, malgrat la dosi d'acció que sol caracteritzar les pel·lis de Conan, molt de llenguatge judicial, fiscals i històries que no són fàcils d'entendre ni per a mi... Com a anècdota, una nina ben menuda que hi havia al cinema a prop meu quan ha acabat la pel·li no ha pogut contenir un "ha estat una merda!" i els pares s'han descollonat xD
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 22:23

intervención ha escrit:
@Loco87
Al meu cine també va passar, Loco87. Vols dir que no vem coincidir en sala dia i hora? xD

Si eres ahir al Parc Vallès (a Terrassa), potser.
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 23:16

La he anat a veure aquest mati i estaba la sala bastant plena.
Ha estat be Pero potser la dosi d' accio del final hi sobraba. Ja se sap que es ficcio pero queda massa ... wtf?
Quan vaig a veure detectiu conan prefereixo veure una bona deduccio enrebassada que no una dosis d' accio, no se...
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dg. 11 nov. 2018, 23:20

albert_ ha escrit:
Ha estat be Pero potser la dosi d' accio del final hi sobraba. Ja se sap que es ficcio pero queda massa ... wtf?
Quan vaig a veure detectiu conan prefereixo veure una bona deduccio enrebassada que no una dosis d' accio, no se...

Potser sí. La part aquella amb el cotxe i el tren és molt WTF. Però la part de deducció també està força ben feta.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dl. 12 nov. 2018, 12:14

Adriamichi, tot doblatge en català és finançat exclusivament per al departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, les distribuïdores no posen ni un sol euro en aquesta traducció.
Quan una distribuïdora comunica que hi haurà una versió en català és per què el departament de cultura està al darrere i ha donat l'ok.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dl. 12 nov. 2018, 17:24

Segons la programació (a la web) de tv3, a partir del dimarts 20 de Novembre comencen a re-emetre a partir del 515(la 1a tanda de les 2 més recents) al migdia.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dl. 12 nov. 2018, 18:00

Això sembla. Jo imagino que la tanda nova la tindrem per a després de Reis
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dl. 12 nov. 2018, 18:52

Sí, a TV3 solen funcionar per temporades (tardor, hivern, primavera, estiu). Vam tenir nous eps a Tardor 2017 i Primavera 18, i a l'hivern 18 reposicions. Suposo que podria ser que comencin amb nous episodis al gener, amb la temporada d'hivern 19. I potser emeten la peli 22 durant Nadal... qui sap.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dl. 12 nov. 2018, 19:34

Jo crec que la peli 22 l'emetran minim dintre de 2 anys, com ja va passar amb les pelis de Bola de Drac, per no dir que la peli de One Piece encara ni l'han emes i ja han passat 3 anys o aixi... El que espero de debo es que la venguin en format fisic per a poder gaudir del doblatge amb la maxima qualitat i ja de passada que els companys de la resta d'Espanya puguin tenir tambe el seu doblatge editat, ja que ells no tenen la posibilitat de que algun canal emeti la pelicula, per desgracia.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dl. 12 nov. 2018, 22:33

fabrebatalla18 ha escrit:
Jo crec que la peli 22 l'emetran minim dintre de 2 anys, com ja va passar amb les pelis de Bola de Drac, per no dir que la peli de One Piece encara ni l'han emes i ja han passat 3 anys o aixi... El que espero de debo es que la venguin en format fisic per a poder gaudir del doblatge amb la maxima qualitat i ja de passada que els companys de la resta d'Espanya puguin tenir tambe el seu doblatge editat, ja que ells no tenen la posibilitat de que algun canal emeti la pelicula, per desgracia.

No ho sé. Ara mateix DC està en un molt bon moment al S3, i no crec que deixin passar massa temps. Cal tenir en compte que els hàbits de consum han canviat molt, i en poc temps. Si per Nadal o al 2019 emeten la peli, serà un 'puntazo' per al S3. De fet, el mateix podria dir sobre una possible edició en DVD/BR, tot i que això crec que depén també de si la peli 22 ha tingut èxit (a nivell estatal), cosa que ara mateix desconec.

Ah, i per cert, potser caldria canviar el nom d'aquest tema, no? Ara ja està una mica desfasat.
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dl. 12 nov. 2018, 23:01

"Detectiu Conan. El cas Zero d'@alfapictures ha estat la pel·lícula més vista en català aquest cap de setmana, amb 6.170 espectadors". Aquesta informació l'ha publicat Cinema en català en un tweet a Twitter: https://twitter.com/cat_cine/status/1062013564305752064
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dl. 12 nov. 2018, 23:27

Com diu en fabre, jo fins d'aquí dos anys tampoc la esperaria a la tele, és el que sol trigar una estrena normal. A no ser que s'estreni abans a Movistar Movistar CineDoc&Roll, quan era Movistar Xtra algun cop ha emès pelis i series d'anime que s'han estrenat al cine (però segurament només en castellà).

Pel que fa a One Piece, si ja fa temps que no emeten la sèrie jo m'aniria oblidant que facin la peli. De fet, ja va passar amb Evangelion 3.0.

Frydivx ha escrit:
Adriamichi, tot doblatge en català és finançat exclusivament per al departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, les distribuïdores no posen ni un sol euro en aquesta traducció.


Si, però la distribuïdora pot decidir a qui li encomana la feina. Recordo una peli de Bola de drac doblada per Manga Films que en Goku adult no era en Marc Zanni (tot i que només era una línia i no sé si va ser deixadesa de la distribuïdora o problemes d'agenda). Aquí sembla que li han donat la direcció a l'actual director.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: estrena peli 22 als cinemes en català del 9 al 11 de novembre. Entrades ja a la venda!

dl. 12 nov. 2018, 23:35

http://www.gencat.cat/llengua/cinema/se ... film=32014
Sembla que, almenys en català, la peli es queda uns quants dies més als cines!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: shinichikudo i 21 visitants