Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
noviluni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

ds. 19 set. 2020, 23:03

m'imagin que no massa més que això: https://www.naciodigital.cat/noticia/20 ... /espai/3xl
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

ds. 19 set. 2020, 23:30

Ja vaig dir que no tinc molta fe en aquest "nou canal" que faràn el conan allà es mes que clar, pero espero que no posin Merlí o altres series juvenils d'estil similar, si hi ha d' haber-hi una serie d'acció real potser Inbetweeners o Dr. Who.

Pel que fa els animes; potser emeten alguns dels que Selecta té al seu cataleg, però no se si una reemisió antiga aniria bé com Inuyasha o alguna cosa per l'estil, ja que si han de portar material nou que es posin a doblar One Piece i així poder estar emetent-la durant temps, ja que tenen per a doblar gairebé la mateixa qüantitat que Conan (2017-2020)
Este es el camino
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dj. 24 set. 2020, 16:58

Bluepheasant ha escrit:
Ja vaig dir que no tinc molta fe en aquest "nou canal" que faràn el conan allà es mes que clar, pero espero que no posin Merlí o altres series juvenils d'estil similar, si hi ha d' haber-hi una serie d'acció real potser Inbetweeners o Dr. Who.

Pel que fa els animes; potser emeten alguns dels que Selecta té al seu cataleg, però no se si una reemisió antiga aniria bé com Inuyasha o alguna cosa per l'estil, ja que si han de portar material nou que es posin a doblar One Piece i així poder estar emetent-la durant temps, ja que tenen per a doblar gairebé la mateixa qüantitat que Conan (2017-2020)


Jo tampoc, pero espero que hi hagi esperança, i crec que tindrien que començar al menys amb nou material, emetre els de sempre es estar encallats al passat, i ja portém molts anys així... Te que ser un canal que Espanya no ho vol fer i atrau als joves i es l'anime, i si, espero que Merlí, Polseres vermelles, etc, siguin al canal TV3 i crec que será així (espero que tinguí raó). El que si es fix es que el Detectiu Conan pasará al nou canal, d'aixó no hi ha dubte. Ja se que es complica un poc perqué l'anime es un material "car" (pel que diuen sempre), i més en epoca del coronavirus dels.... pero preferixo aixó encara que sigui poc que moltes series barates i lletges com ho fa Boing i Clan, el Cartoon va a pitjor...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 04 oct. 2020, 13:31

per sorpresa meva, aquest proper dia 12 d'octubre el SUPER3 emet a les 15:15 El detectiu Conan: El puny de safir blau

no se jo si sera gaire bona opcio pels de alpha pictures, o be treuen molta pasta venent les pelis al SUPER3 o el home video no els funciona gens be, ja que fa mes o menys un mes que va sortir a la venta (encara que tenia que haver sortit al maig em sembla, potser ja ho havien signat abans del retras)
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 04 oct. 2020, 17:17

Ostres, doncs sí, quina sorpresa :excl: A gaudri-la els qui no l'hagin vist i regaudir-la la resta :profident:

Per cert, segons va dir el Sanchís a la Comissió de Control de la CCMA, la setmana que ve es presentarà alguna cosa del nou espai juvenil. A veure si comença a haver novetats al respecte...
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dv. 09 oct. 2020, 19:38

taketokun ha escrit:
per sorpresa meva, aquest proper dia 12 d'octubre el SUPER3 emet a les 15:15 El detectiu Conan: El puny de safir blau

no se jo si sera gaire bona opcio pels de alpha pictures, o be treuen molta pasta venent les pelis al SUPER3 o el home video no els funciona gens be, ja que fa mes o menys un mes que va sortir a la venta (encara que tenia que haver sortit al maig em sembla, potser ja ho havien signat abans del retras)


Buff, brutal merci per l'avís!

Amb aquesta ja estaran totes i sense pagar ni un duro! Yohoo
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dv. 09 oct. 2020, 19:50

dcop ha escrit:
Per cert, segons va dir el Sanchís a la Comissió de Control de la CCMA, la setmana que ve es presentarà alguna cosa del nou espai juvenil. A veure si comença a haver novetats al respecte...

DECEPCIÓ TOTAL. (de moment) però tranquil que durarà el mateix que rellotge de sorra del pictionary.
Bluepheasant l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 10 oct. 2020, 02:23, en total s’ha editat 1 vegada.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

ds. 10 oct. 2020, 01:40

Bluepheasant ha escrit:
dcop ha escrit:
Per cert, segons va dir el Sanchís a la Comissió de Control de la CCMA, la setmana que ve es presentarà alguna cosa del nou espai juvenil. A veure si comença a haver novetats al respecte...

DECEPCIÓ TOTAL. (de moment) però tranquil que durarà el mateix que rellotge de sorra del pictionary.


Llevamos años pidiendo la vuelta del 3xl, y nos ponen esta mierda... Y luego van quejandose de que no tienen dinero, pero tienen tanto como para comprar cosas solo para probar si tendra audiencia...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

ds. 10 oct. 2020, 02:31

terminator ha escrit:
Llevamos años pidiendo la vuelta del 3xl, y nos ponen esta mierda...

Lo mejor de todo es que se descojønan de ello: :censurat:
https://twitter.com/MoodZtv3/status/1313794881635188737
https://twitter.com/revolucionari99/sta ... 2128505856

quizá lo que se ha invertido en esta cosa tan cutre valía por 50 eps. de Conan o lo nuevo de InuYasha. Entiendo tu indignación y no estás solo colega...
Este es el camino
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

ds. 10 oct. 2020, 11:51

Bluepheasant ha escrit:
terminator ha escrit:
Llevamos años pidiendo la vuelta del 3xl, y nos ponen esta mierda...

Lo mejor de todo es que se descojønan de ello: :censurat:
https://twitter.com/MoodZtv3/status/1313794881635188737
https://twitter.com/revolucionari99/sta ... 2128505856

quizá lo que se ha invertido en esta cosa tan cutre valía por 50 eps. de Conan o lo nuevo de InuYasha. Entiendo tu indignación y no estás solo colega...


Fins i tot ells mateixos diuen que es pitjor que 3xL en comptes de defendre el seu "canal" :lol: , no se si es ironía o llibertat d'expressió o les dos coses.
En fi, els joves catalans com jo estem condemnats, en comptes de portar algo que Espanya no ho fa, portar bons animes. I pot ser que el català en la TV estigui en perill, i els petits també estan en perill, ja que l'audiencia del Club Super 3 cau en picat, la Familia del Supers no esta a la altura de la Generació Tomatic, tant els personatges com el contingut de les series i cambien a Boing o Clan... (tampoc tinc idea, perque el seu contingut es dels més penosos). Italia, França i Sud America posen animes interessants de tant en tant i mira que Sud America no es un païs que tingui una bona economia com aquí i tenen un canal d'anime i tot...
 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dv. 13 nov. 2020, 11:17

Bones! Jo també estic indignat amb les dues noves produccions de TV3 pels joves: "Mood Z" i "Covers" estan sent un fracàs absolut i donen una vergonya aliena horrorosa. Crec que tindrien més èxit amb les nenes pre-adolescents, però mai amb els joves.

Així que no tinc masses esperances per al nou canal juvenil. Tot i que estic segur que serà la nova casa de "Detectiu Conan" i que molt probablement s'hi estrenaran nous episodis després d'emetre els que ja estan doblats però encara no s'han estrenat, ja que és l'anime en català per excel·lència. Sobretot perquè té una cosa molt positiva, que els seus episodis tenen trames autoconclusives a part de la trama general, així que encara que els haguem vist en japonès, no ens fa res tornar-los a veure en català. En canvi amb One Piece, per exemple, com la seva trama és continuada, fa més mandra tornar a veure els episodis des d'on es va quedar el doblatge en català si vas al dia seguint la versió original. Tot i que estic segur que molta gent com jo tornaríem a veure els episodis que ja hem vist en japonès per veure'ls en català. I a més hi ha molta gent que segurament no l'ha seguit en japonès i ara ho faria en català o que no sap ni que existeix la sèrie i s'hi enganxaria. A part haurien d'emetre des del primer episodi i això els ompliria gran part de la programació sense costar-los pràcticament ni un duro.

Esperem que TV3 es posi les piles i aposti per anime i sèries juvenils bones. I si vol fer alguna producció pròpia, que la faci, però que sigui de qualitat, perquè el "Mood Z" és dels pitjors programes que he vist mai. Alguns dels temes que tracten són interessants, però el problema és com els tracten i qui els tracta.

Com dic, estic segur que "Detectiu Conan" tindrà nous episodis en català si els que s'estrenaran pròximament tenen èxit. Crec que serà una de les sèries claus per enganxar el públic al nou canal juvenil. I segurament també algun nou anime actual, si TV3 obre els ulls i veu que és el que demanem. Més complicat ho té "One Piece".

Vull recalcar la estupidesa de TV3 per haver fer aquests nous programes tan absurds sense adonar-se que no tindrien èxit i per no apostar per l'anime tenint en compte que el Manga Barcelona cada any té més visitants i es fa més gran, a part de totes les peticions que hem fet a través de les xarxes. No ho fan bé perquè no volen!

A banda d'això, m'agradaria saber si en els nous episodis doblats de "Detectiu Conan" en Jordi Royo fa de Kogoro Mouri o si ja s'havia retirat quan els van doblar. I si és així, m'agradaria saber si l'interpreta en Mark Ullod com en els primers 200 episodis, o si ho fa un altre actor, o si encara no se sap res.

Gràcies!
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dv. 13 nov. 2020, 14:55

AndyMugiwara ha escrit:
A banda d'això, m'agradaria saber si en els nous episodis doblats de "Detectiu Conan" en Jordi Royo fa de Kogoro Mouri o si ja s'havia retirat quan els van doblar. I si és així, m'agradaria saber si l'interpreta en Mark Ullod com en els primers 200 episodis, o si ho fa un altre actor, o si encara no se sap res.

En Jordi Royo s'ha retirat fa pocs mesos però els nous episodis fa temps que els tenen llestos per emetre'ls així que ho ha dobat tot. Segurament quan sentirem la nova veu serà per la pel·lícula 24 si és que al final ens arriba.
 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 17 nov. 2020, 20:14

Cortexian05 ha escrit:
En Jordi Royo s'ha retirat fa pocs mesos però els nous episodis fa temps que els tenen llestos per emetre'ls així que ho ha dobat tot. Segurament quan sentirem la nova veu serà per la pel·lícula 24 si és que al final ens arriba.


Gràcies! Així potser serà de les últimes coses que ha doblat abans de retirar-se. Em sembla molt emotiu pensar que en Kogoro Mouri és dels últims personatges que ha doblat, tenint en compte que porta doblant-lo molts anys.

Imagino que no se'n sap res de si en Mark Ullod tornarà a posar veu a en Mouri. Tu que en saps tant de doblatge, alguna preferència?
 
Avatar de l’usuari
Shinsengumi Fansub
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 107
Membre des de: dg. 21 maig 2017, 15:37
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 17 nov. 2020, 22:33

Cortexian05 ha escrit:
AndyMugiwara ha escrit:
A banda d'això, m'agradaria saber si en els nous episodis doblats de "Detectiu Conan" en Jordi Royo fa de Kogoro Mouri o si ja s'havia retirat quan els van doblar. I si és així, m'agradaria saber si l'interpreta en Mark Ullod com en els primers 200 episodis, o si ho fa un altre actor, o si encara no se sap res.

En Jordi Royo s'ha retirat fa pocs mesos però els nous episodis fa temps que els tenen llestos per emetre'ls així que ho ha dobat tot. Segurament quan sentirem la nova veu serà per la pel·lícula 24 si és que al final ens arriba.


Potser ara recordo malament, però no va dir que tornaria si era per doblar en Kogoro? O m'he tornat boig? XDD
Shinsengumi Fansub - Lyswh

Gintama en Català (+ extres) - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21182
Digimon Frontier BDRip - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21230
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dt. 17 nov. 2020, 23:22

Mark Ullod va confirmar que esta disposat a tornar sempre que el truquin, aixi que ara ja tot depen d'Alfa (si doblen mes pelis) o de TV3 (si doblen mes capitols) i quan vagin a doblar el nou material avisin a en Mark.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants