Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 26 oct. 2019, 17:48

Opino el mateix.... Ells sabran però no entenc a que juguen
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 26 oct. 2019, 18:18

Es podrien haver esperat 1 setmana que així no coincidiria amb la peli 23 als cines. I, tot i que la miraré en l'emissió del super3 i la gravaré (i em guardaré el link del 3alacarta si la pugen, que potser no) jo em compraré la peli 13 si Alfa la treu en DVD.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 26 oct. 2019, 18:19

intervención ha escrit:
condedooku ha escrit:
Que sàpiga no hi ha pas res confirmat, tema nom de la peli 25.

Ja, per això parlem de la 24


No, estàvem comentant el nom de la 25na i he dit que sembla falç. A part de mal traduït.
 
Avatar de l’usuari
Shinsengumi Fansub
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 107
Membre des de: dg. 21 maig 2017, 15:37
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 26 oct. 2019, 18:20

condedooku ha escrit:
intervención ha escrit:
condedooku ha escrit:
Que sàpiga no hi ha pas res confirmat, tema nom de la peli 25.

Ja, per això parlem de la 24


No, estàvem comentant el nom de la 25na i he dit que sembla falç. A part de mal traduït.


No, la 25 és la de l'any 2021, la 24, la de l'any que ve, i és la que ha dit, revisa-ho.
Shinsengumi Fansub - Lyswh

Gintama en Català (+ extres) - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21182
Digimon Frontier BDRip - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21230
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 26 oct. 2019, 19:07

Jo DVD no compro. Això ho tinc molt clar.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 26 oct. 2019, 19:52

intervención ha escrit:
Jo DVD no compro. Això ho tinc molt clar.

Jo és que no tinc reproductor BD. Però si en tingués, la compraria en BD. Si la treuen en DVD, la compraré. Doncs revisant la programació segons movistar, la setmana del 4 de novembre no hi haurà Conan als vespres. Bé, directament no hi haurà Conan aquella setmana. Se'ls ha acabat el contracte o algo?

Mira que no fer Conan la setmana prèvia a l'estrena en Cines de la peli 23, i a sobre emetre una peli nova al mateix cap de setmana, quan de pas perjudiquen futures ventes en format físic de la peli que emetran. No hi entenc de màrqueting, però no crec que sigui el millor que es pot fer, la veritat. Crec que perjudica tant al super3 com a Alfa.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 26 oct. 2019, 19:57

S'hauria de fer un enviament de consultes a l'atenció a l'Audiència...
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

ds. 26 oct. 2019, 21:32

Shinsengumi Fansub ha escrit:
condedooku ha escrit:
intervención ha escrit:
Ja, per això parlem de la 24


No, estàvem comentant el nom de la 25na i he dit que sembla falç. A part de mal traduït.


No, la 25 és la de l'any 2021, la 24, la de l'any que ve, i és la que ha dit, revisa-ho.


Totalment cert, m'he equivocat amb el número ^^' Però ve a ser el mateix, no hi ha cap informació.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 01:03

Em sembla un moviment estrany per part de TVC que just la setmana del 4 al 8 (la d'abans de la estrena al cine i del cicle de pelis) al súper3 decideixin no emetre res de Conan. Diria que l'any va estar pagant Alpha una promoció tota la setmana, així que es un moviment estrany treure Conan la setmana que tens assegurats uns ingressos extres.

Per una altre banda, esperem que el dia 11 (o a tot estirar el 13) comencin els episodis pendents. Si comencessin més tard alguns episodis saltarien cap al gener (entenent que fan aturada de Nadal). Per l'aturada de Nadal haurien d'haver emès fins la peli 18/19 (depèn si la programació nadalenca comença dissabte o dilluns i suposant que van en ordre, xD), així que tenim pelis fins febrer.

Adrià ha escrit:
Si això finalment es confirma serà un fiasco econòmic per Alfa. Veurem quanta gent se la compra havent-la gravat de la TV.


Normalment es negocia quan pot ser la estrena per TV si TV3 paga el doblatge abans (ja es va fer, per exemple, amb les pelis d'Evangelion, inclús la 3.33 està doblada per TV3 però no l'ha emès mai), així que entenc que Alpha haurà fet càlculs i li deu sortir rentable tot i que el primer passi serà en obert.

A veure si pel saló o per la peli diuen la data dels BD...
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 09:46

No crec que sigui per tant, els que l'hem volgut veure ja l'hem vist. I qui vulgui comprar-la la comprarà. Aquestes pelis les compra la gent que les vol tenir no pas perquè les vol veure una vegada.
Per altra banda, crec que hi han massa distribuïdores d'anime a Catalunya. I la única que em sembla que ho fa bé és Selecta Vision. De fet Vertigo la conec però Alpha no estava al cas.

Amb tot em sembla una mala jugada emetre la peli just el dia després, suposo que ho tenen parlat. Ara que sàpiguen el que es fan, em costa de creure amb lo malament que ho fan uns i altres.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 09:57

condedooku ha escrit:
No crec que sigui per tant, els que l'hem volgut veure ja l'hem vist. I qui vulgui comprar-la la comprarà. Aquestes pelis les compra la gent que les vol tenir no pas perquè les vol veure una vegada.
Per altra banda, crec que hi han massa distribuïdores d'anime a Catalunya. I la única que em sembla que ho fa bé és Selecta Vision. De fet Vertigo la conec però Alpha no estava al cas.

Amb tot em sembla una mala jugada emetre la peli just el dia després, suposo que ho tenen parlat. Ara que sàpiguen el que es fan, em costa de creure amb lo malament que ho fan uns i altres.


És sarcasme no?
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 13:29

intervención ha escrit:

És sarcasme no?


Quina part? ^^u que m'has fet quote de tot.
 
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 15:08

fabrebatalla18 ha escrit:
Es que no es Alpha es Alfa Pictures :v


Serà això :lol:
Perquè no he dit res sarcàstic.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 15:16

condedooku ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
Es que no es Alpha es Alfa Pictures :v


Serà això :lol:
Perquè no he dit res sarcàstic.

Està clar que no coneixes les xapuses de SelectaVisión.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants