Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 15:17

condedooku ha escrit:
intervención ha escrit:

És sarcasme no?


Quina part? ^^u que m'has fet quote de tot.


Per altra banda, crec que hi han massa distribuïdores d'anime a Catalunya. I la única que em sembla que ho fa bé és Selecta Vision. De fet Vertigo la conec però Alpha no estava al cas.


Si per moltes vols dir 2 distribuïdores.... i SV ho fa bé en quin sentit? xd Si el tots els seus productes tenen problemes...
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 15:58

També hi ha vertigo eh! Que té les de Ghibli. No sé de quins problemes parles. Jo tinc alguns BD de selecta i genials, a part que treuen edicions coleccionista guais a part de la normal i la de dvd.
Selecta veig que treu mil coses i que les anuncia bé i que les porta a moltes sales de cinema, cosa que no sempre pasa.
Ja dic Alfa no la coneixia, però no veig pas que tregui gaire res. I Vertigo li costa molt treure les coses.
Amb Selecta estic molt content. Anys enrere no estava gaire bé però es van posar les piles i tenen molts productes i molt ben editats i porta animes nous.
Crec que si tinguessin les llicències de Ghibli, per exemple, li treurien més suc.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 16:23

Fer pelis un cop a l'any no és ser una editora d'anime..
Vértigo, A Contracorriente Films, eOne, etc etc etc només fan pelis
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 16:29

Anys enrere no estava gaire bé però es van posar les piles i tenen molts productes i molt ben editats i porta animes nous.
Crec que si tinguessin les llicències de Ghibli, per exemple, li treurien més suc.


Si tens un bon producte, cal no tractar-lo de forma barroera.
Preus excessius, canvis d'actors/actrius de doblatge sense avisar (cas de Assasination Classroom o Ataque a los titanes)...
El cas de Slayers va ser sonat, després vendre amb la sèrie original, amb les següents van canviar tot l'elenc d'actors i actrius per uns de bcn i van mig rectificar col·locant una pista d'àudio annexa amb la veu original de Reena (a parer meu ho van complicar més).
Valencianades a tort i a dret, aprofitant-se de la necessitat dels actors i actrius abaixant-se el sou per sota de conveni per poder-los contractar (et recomano un video d'El canal de Khora on explica la precarietat d'aquest sector).
Ara estan fent més o menys bé la feina però amb Selecta t'has de fiar l'ho just i estar a l'aguait sempre.

Salut.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 19:31

Dir que SV ho fa bé és una ofensa cap al món del doblatge i l'audiovisual.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 19:47

Ah, és que no miro mai doblat fora de quan vaig al cinema. Sé que a molts no agradarà per tema nostàlgia però el doblatge en general és una lacra per mi. I és cert que el doblatge català va estar molt bé però actualment ja no és el que era.
Quan dic que estic content ho dic perquè em porten les pelis del Japó i també molts animes.
Sento que amb el tema doblatge no estigui bé...
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 20:03

Ja, però, estem parlant duna distribuïdora que ven productes audiovisuals doblats, si només et quedes amb que et porten anime, qualsevol plataforma com Crunchyroll ja et fa la feina.
Hem de destacar el que fa malament per què sinó sempre se'n surten amb la seva.

Salut.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 20:18

Totalment d'acord. Tot i que m'agrada tenir les meves preferides en físic.
I ho entenc, però no estic ficat amb el tema perquè no m'agrada el doblatge.
I en anime s'ho curren bastant, no sempre, però bastant, però en general escoltes cada cosa al cinema que tela.
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 21:20

Però es que ja no és el doblatge, són els errors de les portades, el vídeo amb el brillo pujat, el preu... vaja, la gestió en sí és una xapussa. Ens venen coses low cost per 70€.

Per no dir que no han posat cap captura del BD de Bola de drac perquè fins i tot ells saben que serà una merda de les grans.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dg. 27 oct. 2019, 21:40

Ja dic, segur que és així però jo no m'hi he trobat. Només tinc pelis com Kimi no na wa, Silence Voice...
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 28 oct. 2019, 18:54

Per als preocupats amb la serie, TV3 la segueix doblant, aixi que tranquils, tard o d'hora acabaran emeten NOUS capitols (mes enllà dels 791-815 que ja tenien doblats de fa mesos).
https://twitter.com/ElDetectiuConan/sta ... 5573982209
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 28 oct. 2019, 19:28

"per als preocupats amb la serie"
That's me! xD
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 28 oct. 2019, 19:44

fabrebatalla18 ha escrit:
Per als preocupats amb la serie, TV3 la segueix doblant, aixi que tranquils, tard o d'hora acabaran emeten NOUS capitols (mes enllà dels 791-815 que ja tenien doblats de fa mesos).
https://twitter.com/ElDetectiuConan/sta ... 5573982209

Tenint en compte la situació actual del super3 (i de TV3 en general) no és estrany que apostin per portar més episodis nous i potenciar-ho, tot i que no crec que facin tanta promoció com estan fent ara amb Ladybug. Sigui com sigui, genial notícia. De cop ja no em preocupa tant el fet que hagin tret DConan de la graella a partir del pròxim dilluns. Bé, i tenint en compte que a l'anunci de la peli 23 han anunciat nous episodis pròximament, tampoc havia de preocupar d'entrada. En fi, genial notícia.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 28 oct. 2019, 21:42

Llista amb tots els cinemes (per ara) que projectaran la pel·lícula 23 de El detectiu Conan en català, per ara hi ha 85 sessions del 8 al 10 de novembre.
http://www.gencat.cat/llengua/cinema/se ... film=32858
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Detectiu Conan súper3: Nous episodis properament? Estrena peli 23 el 8 de novembre en cinemes!

dl. 28 oct. 2019, 21:58

A la web de Cinemes FULL de l'Splau no hi ha res per reservar entrades.
Y al llistat vaig veure que la projectaríen allá, tampoc veig res de One Piece Estampida a la web.
Este es el camino

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants