Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 08 gen. 2014, 11:51

4 anys ja, es veritat...

Jo penso que ara no hauriem d'enviar missatges ni demanar res de moment, acaben de comprar episodis de one piece i els estan començant a doblar i això els haurà costat uns diners. Jo m'esperaria uns mesos a que s'acabin d'emetre els nous de op per demanar de conan. I em de recolzar els nous episodis de one piece quan els fagin, tant a la tele com a la web perque vegin que l'anime encara te pes a Catalunya. Quan es demostri que els nous episodis de op han sigut un èxit, seria bon moment per demanar nous de conan enfatitzant en els bons resultats de op i sempre dient que detectiu conan també es una serie que porta molts anys i té molts fans.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 08 gen. 2014, 12:22

El problema va ser que van apostar per animes que mai es pensarien que encara s'emetessin al Japó i que semblin no tenir fi a curt termini. A més d'això, com han anat guanyant popularitat i seguidors, (jo no en sóc un d'ells :bleh: ), els preus de les llicències es disparen, i tots sabem que l'anime no és gaire rentable i fàcil de amortitzar en aquest país.

Veurem com se'n surten d'aquest "embolic".
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 08 gen. 2014, 19:53

Avui fa 18 anys que es va emetre el primer capitol de l'anime al Japo....

I aqui seguim sense novetats....
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 13 maig 2014, 20:56

Què us sembla si ens apuntem a una altra enviada de missatges a tv3? ja fa uns mesos des de l'última, van comprar episodis de one piece, van funcionar bé, estan fent sailormoon de nou... potser es moment de fer veure que els hi surt a compte apostar per l'anime de conan de nou.

Ja sabem que la cosa està molt negra però per intentar-ho de nou no perdem res :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 13 maig 2014, 21:09

Ho podem intentar, pro fa dos semanes k em van dir k no pensen ni tornar a emetre,ls.

M,apunto.
Adrià l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 13 maig 2014, 22:22, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
lostbrain
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 347
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 21:26
Ubicació: Esterri d'Àneu
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 13 maig 2014, 21:15

Jo m'hi apunto. No perdre mai l'esperança. Conan ha estat, és i serà la sèrie de la meva vida xd
Però s'hauria de posar un dia en concret per fer l'enviada, perquè si ja de per si no fan gaire cas, si els hi enviem en compta gotes encara menys.


Edit:
Es que per torna a emetre els capítols doblats els haurien de tornar a comprar. La llicència de l'última tanda de capítols els hi va caducar a finals del 2012 si no recordo malament.
Imatge
Manga i Anime en Català!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dt. 13 maig 2014, 22:04

lostbrain ha escrit:
Jo m'hi apunto. No perdre mai l'esperança. Conan ha estat, és i serà la sèrie de la meva vida xd
Però s'hauria de posar un dia en concret per fer l'enviada, perquè si ja de per si no fan gaire cas, si els hi enviem en compta gotes encara menys.


Edit:
Es que per torna a emetre els capítols doblats els haurien de tornar a comprar. La llicència de l'última tanda de capítols els hi va caducar a finals del 2012 si no recordo malament.

Conteu amb mi :) :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 14 maig 2014, 11:22

Molta sort.
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dc. 14 maig 2014, 22:02

Ja sabia que ens apuntariem els mateixos de sempre jajaja

I hauria d'haver més participació, que encara que no us agradi la sèrie un missatge no costa res, i que coneguts, amics o familiars enviin també perquè si reben només 10 missatges s'ho prendran de broma...
 
Avatar de l’usuari
Patxinco
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 134
Membre des de: dc. 08 juny 2011, 13:38

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 15 maig 2014, 09:36

Jo també mi apunto, digueu dia i hora i ho fem ^^
Per probar que no quedi...
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 15 maig 2014, 18:47

som-hi!
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 15 maig 2014, 19:34

Potser podriem fer-ho de cara a la setmana que ve, que s'enteri més gent i posar-nos d'acord un dia o dos per enviar missatges al servei de l'espectador de tv3 i al club super 3. Podriem avisar-ho al post de descàrregues de la sèrie?
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 15 maig 2014, 20:07

conan_1989 ha escrit:
Potser podriem fer-ho de cara a la setmana que ve, que s'enteri més gent i posar-nos d'acord un dia o dos per enviar missatges al servei de l'espectador de tv3 i al club super 3. Podriem avisar-ho al post de descàrregues de la sèrie?


Sí, avisa. Ja direu algun dia ;) .

PD: Ja direu quin text enviar.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dj. 15 maig 2014, 22:44

El text cadascú pot posar el que vulgui, encara que les idees que jo posaria serien aquestes, si algú el vol utilitzar de model i canviar alguna cosa o enviar-lo directament ja estaria bé em sembla:

Bon dia, m'agradaria saber si properament teniu intenció de tornar a emetre la serie de dibuixos manga "El Detectiu Conan" que vau emetre durant més de 10 anys a tv3 i al super 3. Ja fa 4 anys que no porteu nous episodis en català i és una llàstima que una sèrie com aquesta que ha estat emesa amb èxit durant molts anys no torni a la televisió.

Descarteu totalment la renovació dels seus drets? I l'adquisició de nous episodis?

Sabem que la cosa a nivell econòmic encara no està del tot bé però sí que s'han comprat i emès nous episodis d'altres series del mateix estil com "One Piece" i sembla ser que han funcionat bé. El Detectiu Conan va ser un dels pilars de l'animació japonesa a tv3 durant molts anys i crec que juntament amb bola de drac i one piece és una de les sèries que té més seguidors. A més, els dobladors van fer un paper excel·lent en el seu doblatge, en la meva opinió.

Espero que valoreu la recuperació a la graella de tv3 o del super 3 de la sèrie "El Detectiu Conan" i, sobretot, la compra de nous episodis.

Si podeu afegir les vostres opinions al respecte i confirmar si almenys hi ha possibilitats o interès en el retorn de la sèrie, els fans estarem molt agraïts.

Moltes gràcies per la resposta,
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dv. 16 maig 2014, 18:36

L'enllaç a la web de tv3 de consulta de l'espectador per qui no el sàpiga:

http://www.ccma.cat/atencio/tv3

I aqui el de la web del super 3:

super3@super3.cat


La idea es enviar el mateix missatge als dos, que pot ser la plantilla que ja he posat o qualsevol missatge, la qüestió es mencionar que volem que torni la sèrie i sobretot que portin nous capítols

Son dos minuts de no res, que us semblaria fer els enviaments dijous i divendres de la setmana que ve? Per a que hi hagi més temps de que s'enteri la gent i participi

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: pinya i 54 visitants