Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 280
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dg. 13 nov. 2011, 11:44

Si que n'hi han, val moltes gracies.

:adeu:
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dt. 15 nov. 2011, 00:05

Buuuufff

SEMBLA QUE RES DE NOUS EPISODIS.

Dia 28 el segon episodi posa a tv3 programacio: el detectiu mes famos d'aquest segle (es el episodi 1 no?)

^^u
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dt. 15 nov. 2011, 09:42

Sí, cert. Jo m'esperaria a veure la programació del cap de setmana, ja que emetre episodis nous entre setmana seria absurd; s'acabarien en un mes i poc. I si no n'hi ha de nous, doncs a esperar i potser al desembre tenim sort amb alguna pel·lícula.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dt. 15 nov. 2011, 10:31

Si si no els passen al cap de setmana serà que no n'hi ha de nous. En quant a les pelicules, esperem que en passin alguna de nova, almenys van dir que si que ho farien els del 3xl.

:adeu:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dt. 15 nov. 2011, 13:19

Proposo que enviem correus a TVC per preguntar quan n'hi haurà de nous i quan hi haurà pelis noves (envieu les preguntes en correus separats, que sinó només responen una pregunta, i ho dic per experiència pròpia). Tarden força temps a respondre (a mi mai m'han respost abans d'un mes), així que el primer que sàpiga alguna cosa que informi. També proposo preguntar al facebook de TV3 (ja que el super 3 no en té) i fins i tot al d'Arait, la distribuïdora de la sèrie a Espanya. Tot això ho dic perquè tinc molt poques esperances que al primer cap de setmana de desembre facin episodis nous.

Edito: correus enviats.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dt. 15 nov. 2011, 22:18

Dubto moltíssim que si fant entre setmana repetits comencin a fer-ne de nous els caps de setmana. Ara concorda el que li van dir a en fadrellcs en sembla, d'un parell de passis i episodis vells. Ja ho vaig dir jo que m'havien dit que ara per ara no tenien drets d'emissio de nous...

De totes formes, he tornat a enviar un mail al servei de l'espectador preguntant si proximament en faran de nous i exposant la situació i que si repeteixen tots trigaran molt de temps a fer-ne de nous.

Algú més s'apunta a la iniciativa? :yeah:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dc. 16 nov. 2011, 12:24

Jo ahir en vaig enviar un parell, també. Segurament tocarà esperar uns mesos. No crec que tardin massa en comprar-los, ja que és una sèrie que sempre els ha funcionat i gairebé fa dos anys que no n'emeten de nous. En tot cas, hem d'anar fent el seguiment, anar preguntant i sobretot esperar.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dc. 16 nov. 2011, 13:50

Ja m'han respost (quina rapidesa!) en un dels correus dient-me el mateix que li van dir a en Fradellcs:

"Benvolgut ___________:

Gràcies per haver contactat amb nosaltres i pel seu interès en la sèrie "El detectiu Conan".

Ara per ara, no disposem dels drets d'emissió dels nous capítols de la sèrie. Encara en tenim passis pendents i, un cop finalitzats, està previst recuperar temporades anteriors. Així mateix, disposem de llicència d'algunes pel·lícules que està previst que s'emetin el mes vinent. El convidem, doncs, a mantenir-se atent a la pàgina web de la sèrie: http://www.super3.cat/psuper3/sp3Item.j ... ccio=serie .

Li agraïm novament l'interès i quedem a la seva disposició."

Sí que diuen que tenen llicència de pel·lícules pel mes que ve, però en cap moment diuen que siguin pelis noves. Molt em temo que per veure res de nou haurem d'esperar una bona temporada. Hem de pensar alguna cosa per fer que TVC s'adoni que hi ha molts fans esperant episodis nous. Properament proposaré alguna iniciativa per dur a terme.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dc. 16 nov. 2011, 19:27

Es el que els vaig dir jo, que si tornen a emitir tots trigarien molt (a 40 episodis per mes casi any i mig). No sembla que tinguin intencions de continuar-la aviat, passarà com one piece, any i pico sense nous episodis encara. I les pel·licules segur que son les repeticions de la 5 a la 8.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dc. 16 nov. 2011, 21:21

Atenció! Arait, distribuïdora de El Detectiu Conan a Espanya, al seu facebook, ha donat a entendre que hi ha alguna informació sobre el canal Super 3 que no pot confirmar. Això ja m'agrada més. Comença a posar-se interessant... A veure si els treiem alguna cosa.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dj. 17 nov. 2011, 09:15

Confirmat, jo també ho he vist, esperem que hi hagui nous capitols :juas:

:adeu:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dc. 23 nov. 2011, 16:14

Dilluns dia 5 de desembre, pel·lícula 1 (altre cop) a les 15:10 al canal Super 3. I no m'estranyaria que el dimecres dia 7 també en fessin una.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dj. 24 nov. 2011, 10:16

I, efectivament, el dimecres dia 7 s'emet la pel·lícula 2 (altre cop).
 
Avatar de l’usuari
yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dv. 25 nov. 2011, 13:00

una altre vegada aixo ja passa de la ratlla que li costa possar episodis nous o pelis noves quins idiotes aquests del 3xl :ein:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dv. 25 nov. 2011, 15:51

Bé, en aquest cas es tracta del canal Super 3, no del 3xl. Personalment crec que no tardarem massa en tenir episodis i/o pelis noves. Crec que en pocs mesos hi haurà alguna cosa nova (sinó els d'Arait no amagarien algunes coses). En tot cas, ja veurem. Esperem que sigui així.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 280

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants