Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 07 juny 2020, 17:17

Loco87 ha escrit:
Més novetats!!
Peli 19 el dissabte 20 de Juny a les 15:30h al Super3!!

http://www.movistarplus.es/ficha/detect ... id=1791582


Fantàstic :excl: A veure si es confirmen la resta i nous episodis aquest estiu :excl: De moment, a gaudir de la 19. :profident:

Box 2 comprat, per cert :excl:
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dg. 07 juny 2020, 21:04

Steve Maister ha escrit:
carlos25 ha escrit:
Ara que estic més calmat et contestaré

Vaig saltar així perque de la nada Tinc problemes de lectura per llegir els posts en el forum privat? des de que vaig soltar aquell post "De que estaría bé" segons el meu punt de vista ¿Casualitat? Ni un avís ni motiu ni explicació? ¿Com vols que reaccioni?
Debat tot el que vulguis és més m'encanta debatir però no sé decepcionat ...

Casualitat pura i dura, no em avisat ni explicat res a ningú perquè no em fet absolutament res, ni amb tu ni amb cap altre usuari. Els únics que no poden visitar la "Distribució privada" són els usuaris sense cap missatge (o menys de 5, ja no recordo bé), pels problemes de copyright que vam tenir, que ens van tancar el fòrum, i per això cal amagar aquests fils de cara a el públic.

Per això em sorprèn que tu tinguis problemes per accedir, perquè òbviament superes el mínim de missatges necessaris. Estant registrat al moment de provar (perquè si no estàs loguejat llavors no et deixarà, és clar), de veritat que no pots accedir a qualsevol d'aquests fils?:

viewtopic.php?f=72&t=21359
viewtopic.php?f=72&t=22951
viewtopic.php?f=72&t=22828
viewtopic.php?f=72&t=19445

Bé tu o qualsevol dels altres usuaris, si a algú li passa que ho digui, per favor, perquè ara veig que no ets el primer a comentar alguna cosa al respecte, i de ser el cas tindré que comunicar-ho als administradors. Potser s'ha produït algun error o s'ha modificat alguna cosa internament que ha canviat el funcionament, però el que et puc assegurar és que no ha estat cap mesura contra alguns usuaris en concret, i molt menys pels seus comentaris. Jo fins ara mateix no tinc constància que hagi hagut cap canvi per accedir a la Distribució privada, i m'agradaria conèixer i solucionar el problema de ser possible.

Pd, per a la propera, si algú té problemes amb el funcionament del fòrum, abans de mal pensar, el que ha de fer és obrir un fil a Preguntes i suggeriments, on es podria haver parlat i mirat tot això de forma civilitzada, perquè sembla un malentès i que alguna cosa falla realment... ^^u

jo no puc entrar-hi, i no es que me les hagi tingut amb ningu xD jo em mantenc al marge de les discussions...

m ho podeu arreglar? Gracies :S

Informació
No teniu autorització per llegir aquest fòrum.
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dg. 07 juny 2020, 21:07

Steve Maister ha escrit:
Gràcies per les confirmacions a tots 2. Vaig a notificar de l'error als administradors i a la resta de moderadors. Espero que es pugui solucionar en els propers dies/setmanes. Ja avisaré si tot torna a la normalitat o si hi ha hagut algun canvi.

Adrià o fabrebatalla18, vosaltres tampoc podeu veure aquests fils? Per saber si l'error ve per la quantitat de missatges al fòrum, que vosaltres teniu molts més... A veure si podeu visitar-los o si és un problema general de tots els usuaris (tret dels moderadors). En Distribució privada us apareixen els fils? Teniu accés?


jo tambe tinc el mateix error :S
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dg. 07 juny 2020, 21:27

albert_ ha escrit:
m ho podeu arreglar? Gracies :S

Suposo que hauràs acabat llegint també l'últim missatge que vaig posar, això és el que et puc dir de moment: viewtopic.php?f=5&t=18034&start=3480#p364958

El tema està en pause fins que s'aconsegueixin solucionar certs problemes que tenim de copyright.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dg. 07 juny 2020, 23:11

Steve Maister ha escrit:
albert_ ha escrit:
m ho podeu arreglar? Gracies :S

Suposo que hauràs acabat llegint també l'últim missatge que vaig posar, això és el que et puc dir de moment: viewtopic.php?f=5&t=18034&start=3480#p364958

El tema està en pause fins que s'aconsegueixin solucionar certs problemes que tenim de copyright.


Jo em sumo a lo que ha dit l'Adrià: i si tanquem el fòrum i bloquejem l'indexació via google?

Els amos del copyright subcontraten empreses que es dediquen a fer cerques per la web mitjançant mots clau per després enviar DMCA's a punta pala... així que mort el gos, morta la ràbia.
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dg. 07 juny 2020, 23:26

Steve Maister ha escrit:
albert_ ha escrit:
m ho podeu arreglar? Gracies :S

Suposo que hauràs acabat llegint també l'últim missatge que vaig posar, això és el que et puc dir de moment: viewtopic.php?f=5&t=18034&start=3480#p364958

El tema està en pause fins que s'aconsegueixin solucionar certs problemes que tenim de copyright.

ahh val, gracies, de moment no havia fet servir la seccio de descarregues d' aquest forum pero semre va be saber que hi es, esperem que sigui accessible de nou aviat

gracies
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dg. 07 juny 2020, 23:27

thegarfel ha escrit:
Steve Maister ha escrit:
albert_ ha escrit:
m ho podeu arreglar? Gracies :S

Suposo que hauràs acabat llegint també l'últim missatge que vaig posar, això és el que et puc dir de moment: viewtopic.php?f=5&t=18034&start=3480#p364958

El tema està en pause fins que s'aconsegueixin solucionar certs problemes que tenim de copyright.


Jo em sumo a lo que ha dit l'Adrià: i si tanquem el fòrum i bloquejem l'indexació via google?

Els amos del copyright subcontraten empreses que es dediquen a fer cerques per la web mitjançant mots clau per després enviar DMCA's a punta pala... així que mort el gos, morta la ràbia.

Ho diras de broma no? Pels pocs que som, si tanquem registres encara perdrem possibles nous usuaris. Pocs usuaris hi ha ara ja...
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dg. 07 juny 2020, 23:32

albert_ ha escrit:
Ho diras de broma no? Pels pocs que som, si tanquem registres encara perdrem possibles nous usuaris. Pocs usuaris hi ha ara ja...

Jo em refereixo, i crec que thegarfel també, a tancar només el fòrum (ocultar els posts a usuaris no registrats i a google), no els registres. De fet, amb els subfòrums de descàrregues ja estaria bé. La part d'anime i manga (on pertany aquest post) podria estar obert a tothom encara que no estiguis registrat. En plan, si vols accedir al contingut per baixar-lo, registra't que no costa res i així evitem que es pugui trobar el link del post al google i els hi cardin una denúncia de copyright.

Però, insisteixo, amb els registres oberts. I si llavors segueixen havent-hi denuncies, next level.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dl. 08 juny 2020, 00:42

Jo fa temps que penso el mateix que l'Adrià i thegarfel. Sinó que calgui comentar als posts per veure els enllaços com fan molts fòrums, així també es control·la on va el contingut per si hi ha algun problema.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dl. 08 juny 2020, 01:37

He rebut un mail:
Su pedido a canviado de estado.
Actualmente en preparacion.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dl. 08 juny 2020, 01:43

Exactament. Mentre no ho fem en plan Taringa (allò tant horrorós de "manita arriba si te gustó" de l'any 2008-2010), jo crec que valdria la pena obligar als usuaris a que es registrin/log-in abans de veure el contingut :).

I si tot i això encara hi han DMCA's, doncs podríem passar a registre amb invitació com fan a molts altres forums.
 
albert_
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 73
Membre des de: dt. 26 març 2013, 18:42

Re: Detectiu Conan Súper3: nous episodis dissabtes i diumenges a les 20:45 al Súper3 i a la web del Súper 3!

dl. 08 juny 2020, 17:33

Adrià ha escrit:
albert_ ha escrit:
Ho diras de broma no? Pels pocs que som, si tanquem registres encara perdrem possibles nous usuaris. Pocs usuaris hi ha ara ja...

Jo em refereixo, i crec que thegarfel també, a tancar només el fòrum (ocultar els posts a usuaris no registrats i a google), no els registres. De fet, amb els subfòrums de descàrregues ja estaria bé. La part d'anime i manga (on pertany aquest post) podria estar obert a tothom encara que no estiguis registrat. En plan, si vols accedir al contingut per baixar-lo, registra't que no costa res i així evitem que es pugui trobar el link del post al google i els hi cardin una denúncia de copyright.

Però, insisteixo, amb els registres oberts. I si llavors segueixen havent-hi denuncies, next level.

Aixi si, no estaria de mes. I de pas que hagin depostejar algun abans de veure aquestes seccions.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dl. 08 juny 2020, 17:47

La data limit per a comprar el Box 2 es fins a finals d'aquest mes o fins a exhaurir existències (1000 unitats).
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Detectiu Conan Súper3: esperant nous episodis properament al Súper 3

dl. 08 juny 2020, 18:47

fabrebatalla18 ha escrit:
La data limit per a comprar el Box 2 es fins a finals d'aquest mes o fins a exhaurir existències (1000 unitats).


1000 unitats és molt ambiciós, sent el segon box imagino que voldrà dir que el primer va vendre bé. Bona notícia suposo.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants