Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 19 juny 2018, 13:46

racer21 ha escrit:
Ramon10 ha escrit:
El que sinceramente m'agradaria que per l'estiu algun dia emetessin algun dels capítols especials de la manera adecuada, res de partir els capítols en mil trossos (Una vegada de petit vaig veure el capítol 304, i si no recordo malament em sorprenia MOLT que tingués com 8 parts el capítol, pensant que tindria alguna cosa d'interessant, però és només important el fet de que la Sato oblida el record del seu antic amor (que realment no ho fa del tot), i decepciona força aquesta mena de coses. Aleshores estaria bé que acabessin de traduir aquests petits fragments que sempre es deixen pel tema de que és una versió internacional, però ja sabem com va amb el tema de la distribuidora. -.-

Tu ho has dit, això és un tema de la distribució internacional. No crec que s'hi pugui fer res, excepte, si ho vols, no mirar aquests episodis quan els emetin i més tard mirar la versió completa que solen fer els cracks que s'ocupen de fer la release aquí al forum.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 19 juny 2018, 14:57

A mi la veu de la persona aquesta m'agrada, ara a esperar fins al septembre no? T_T
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 19 juny 2018, 21:08

Si, la veu a que em referia era la que tothom a intuït.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 20 juny 2018, 20:27

Loco87 ha escrit:
Tu ho has dit, això és un tema de la distribució internacional. No crec que s'hi pugui fer res


Ep, TV3 pot fer un parell de coses, que varen ser culpa d'Arait i no del màster internacional. La primera és doblar els finals i avanços que es varen saltar entre els episodis 200 i 352 (númeració catalana). Pel que sembla, Arait és va liar al entregar el master a TV3 o TV3 és va liar amb el muntatge (he sentit moltes "llegendes" i mai he sabut que va passar realment). El tema és que Arait pot entregar aquest material a TV3, però tampoc sé si els japos permetrien canviar algunes veus en parts de l'episodi (per exemple, amb bola de drac no ho varen permetre).

Una altre cosa que espero que si que facin és emetre en 16:9 els episodis del 493 al 508, ja que es varen rebre tallats a 4:3 ja que, per llavors, poques cadenes emetien en 16:9 i així "facilitaven la feina". Per sort, TV3 sol mirar aquestes coses, però sent tant pocs episodis, potser no s'adonen...

fabrebatalla18 ha escrit:
El canvi de veu de la Yumi era necesari, la veu anterior era horrible...


Totalment d'acord, ho fotut és que a la tongada anterior tenía veu fixe i en aquesta li han canviat la veu ja dos cops.

Seguint el document d'en Cortexian05, han doblat a la Yumi (seguint numeració japonesa):
Marta Ullod -> Episodis 146/147 (tongada 2 catalana)
Glòria González -> Episodis 240/241 (tongada 3 catalana)
Eva Martí -> Episodis 253/254, 259 (tongada 3 catalana), 301/302, 304 (tongada 4 catalana), 350/351, 390, 401/402 (tongada 5 catalana), 427/428, 431/432, 449 (tongada 6 catalana)
Teresa Manresa -> Episodi 391 (tongada 5 catalana, ho estrany és que és una segona part d'un episodi), 425 (tongada 6 catalana)
Veu desconeguda de la tongada 8 catalana -> 545/546, 583
Carmen Ambrós -> 608/609 (tongada 9 catalana, la actual)
Maribel Pomar -> 624 (tongada 9 catalana, la actual)

Jo tinc apuntat que Mariona Bosch també li ha posat veu, però no sé d'on vaig treure la dada...

xagasa ha escrit:
l'antiga veu era l'actriu que feia de Remei al ''Cor de la ciutat'' Veu de la Pan a Bola de drac GT.


No, la Meritxell Ané va doblar a l'Ayumi (la nena) els primers 80 episodis, no a la Yumi (la agent de policia).
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dc. 20 juny 2018, 20:48

Si tota la raó. Quan vaig escriure el missatge encara no havia vist el capítol.
Doncs quina veu més bonica que té aquesta Yumi. M'agrada.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 08:55

No hi haurà noves pelis aquest estiu...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 10:20

Caram en poques paraules tan dit que vagis de vacances i no pensis amb el detectiu conan.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 11:46

Afortunadament la Yumi no surt gaire, però posats a triar l'Eva Martí er auna bona associació. De totes maneres a mi no em desagrada que es busqui una veu jove, que guanyi experiència.

Per mi el canvi de veu que mai perdonaré serà el de la Jodie, a qui injustament li van treure la veu de la Teresa Manresa que havia tingut des del primer capítol que va aparèixer, a més fent una feina excellent fent l'accent postís anglès, per posar-li a l'Eri Kisaki, qui havia tingut un munt de veus, sent la Gemma Ibáñez la que va repetir més cops. Em fot especialment poerque en els capítols del migdia es una meravella sentir-la, els seu canvis de veu. Però li van canviar sense motiu per un personatge que encara apareix menys que la Jodie. I tot perquè en les tongades 5 i 6 la Teresa Manera va fer bona part dels papers femenins de la sèrie.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 16:49

Doncs bones notícies :excl: Això és una resposta del Servei d'Atenció a l'Audiència d'avui mateix :excl:

Imatge
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 16:53

Per cert, que en Fabrebatalla18 no ho va passar

Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 17:06

Entonces ahora y hasta otoño darán capítulos repetidos.

Los seguiré recopilando por si actualizan algún enlace pero no haría falta de no producirse la actualización de los enlaces.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 20:18

Servei d'atenció a l'Audiència ha escrit:
ja estem doblant alguns capítols que tenim previst estrenar a la tardor


Compte que es poden referir fins al 670 (numeració japonesa) que ja sabíem que anaven a emetre

Noín ha escrit:
sent la Gemma Ibáñez la que va repetir més cops. Em fot especialment poerque en els capítols del migdia es una meravella sentir-la,


A mi, em canvi, d'aquests episodis em tira molt enrere la veu de la Yukiko Kudo, que és de la Maria Rosa Guillén. És una veu que tinc molt associada a la Madoka de Kimagure Orange Road i no em quadra per res, tenint en compte que un personatge està apunt d'arribar als 40 i l'altre en té 16. Per desgràcia meva, sembla que és la veu que és quedarà fixe, tot i que m'hagués agradat que és quedés la veu de la tongada 2, la Montse Puga.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Ramon10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 241
Membre des de: dj. 05 feb. 2015, 11:21
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 20:26

adriamichi ha escrit:
Servei d'atenció a l'Audiència ha escrit:
ja estem doblant alguns capítols que tenim previst estrenar a la tardor


Compte que es poden referir fins al 670 (numeració japonesa) que ja sabíem que anaven a emetre

Noín ha escrit:
sent la Gemma Ibáñez la que va repetir més cops. Em fot especialment poerque en els capítols del migdia es una meravella sentir-la,


A mi, em canvi, d'aquests episodis em tira molt enrere la veu de la Yukiko Kudo, que és de la Maria Rosa Guillén. És una veu que tinc molt associada a la Madoka de Kimagure Orange Road i no em quadra per res, tenint en compte que un personatge està apunt d'arribar als 40 i l'altre en té 16. Per desgràcia meva, sembla que és la veu que és quedarà fixe, tot i que m'hagués agradat que és quedés la veu de la tongada 2, la Montse Puga.


Torno a repetir la tanda del 591 al 668 ja esta doblada! No us preocupeu pels capítols que falten per emetre perquè ús pus assegurar i confirmar que aquests capítols que queden del 646 al 668, ja estan doblats de fa setmanes. Això ho sé perquè tinc contacte amb un actor de doblatge i em va dir que la tanda del 591 al 668, ja està doblada. Així que no ens hem de preocupar.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 20:57

Doncs això vol dir que n'han comprat un altre pack si han dit que encara estan doblant.
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dj. 21 juny 2018, 21:18

El més estrany de tot és que les imatges del detectiu Conan que es veuen per l'anunci d'estiu són d'un episodi encara no emes, no? Tot i que segurament ja doblat.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants