Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 des. 2017, 13:59

Noín ha escrit:
xagasa ha escrit:
Un dels actors que va donar veu a bastants personatges secundaris va ser (Pep Torrents) Qui mires la serie el cor de la ciutat era ''Adrià Bosch''
Va morir el 3 de març de 2011 (als 67 anys)

en realitat no. Ell va fer alguns personatges secundaris en la darrera tongada de capítols emesa, però abans no. En aquella tongada, també va ser quan es va produir el canvi de veu de la Sato(molta gent pensa que ha sigut ara)

Jo he vist desde el cap 1 al 514 aquest estiu. I on vaig escoltar la veu d'aquest actor va ser durant la temporada 12 i 13. Doblades fa 7 anys enrrera. Les actuals són la 14 i 15 que és la temporada actual.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 des. 2017, 15:51

xagasa ha escrit:
Noín ha escrit:
xagasa ha escrit:
Un dels actors que va donar veu a bastants personatges secundaris va ser (Pep Torrents) Qui mires la serie el cor de la ciutat era ''Adrià Bosch''
Va morir el 3 de març de 2011 (als 67 anys)

en realitat no. Ell va fer alguns personatges secundaris en la darrera tongada de capítols emesa, però abans no. En aquella tongada, també va ser quan es va produir el canvi de veu de la Sato(molta gent pensa que ha sigut ara)

Jo he vist desde el cap 1 al 514 aquest estiu. I on vaig escoltar la veu d'aquest actor va ser durant la temporada 12 i 13. Doblades fa 7 anys enrrera. Les actuals són la 14 i 15 que és la temporada actual.

Clar és el que et deia, però en el teu missatge sembla que diguessis que era una veu secundària habitual de tota la sèrie, quan només ho va ser un temps (i així tantes altres veus)
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 des. 2017, 17:02

Cortexian05 ha escrit:
A veure, veig que alguns aneu una mica perduts. Sobre els homes de negre fins ara la cosa ha anat així:
Imatge

- En Gin ha tingut 7 veus diferents i s'ha escollit la més encertada, la que ha tingut més fixa. En Luis Grau fins ara l'havia doblat en qüasi 200 episodis seguits i a la pel·lícula 5, sens dubte és la veu que més ha durat pel que ha sigut la millor decissió mantenir-ne aquesta.
- En Vodka suposo que ha sigut un descuit i no li han buscat un dels seus actor, cosa que és curiosa tenint a en Domènech Farell al capítol anterior en un altre personatge.
- La Kir també han agafat la més duradera i la que més ha parlat ja que l'Elisa l'ha doblat en tots els capítols que ha sortit menys en l'especial del 425.
- La veu més característica de la Chianti es va retirar fa uns anys pel que només és possible recuperar-ne la de la saga del xoc (la qual parla poc, no li queda gaire bé i es nota que li van donar una de les veus adicionals d'aquella tanda igual que a la Vermouth, però pel poc que parlen aquestes dues en els nous capítols dubto molt que les mantinguin).
- En Korn necessitarà una veu nova sí o sí ja que en Figuerola ens va deixar fa anys i em sembla que la veu que té a la saga del xoc no era d'un actor actiu.

Cal remarcar també que de l'FBI han agafat totes les veus de la saga del xoc i que es nota que el seu director està treballant en recuperar totes les veus possibles i s'ha d'agrair, pel que sí el "nou doblatge" té futur per fi ens assegurarem de tenir veus fixes encara que algunes siguin noves.

Porto temps buscant una relació de veus com aquesta! Me'n faltaven algunes per identificar. Gràcies! Però t'aviso d'un error: a l'episodi 497 l'Akemi Miyano és l'Eva Lluch (a la resta d'episodis sí que és l'Ariadna de Guzmán).
Sigui com sigui, és evident que, malgrat alguns petits canvis que no entenc (en Subaru, especialment), el director de doblatge està fent una feina increïble. La llàstima és en Vodka; no sé com és que no ha cridat l'Albert Socías o l'Albert Roig. O, fins i tot, el mateix Domènech Farell, que ja era al mateix episodi, tot i que la seva veu m'agrada més per a en Gin que per a en Vodka. Però el doblatge, d'excel·lent.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 des. 2017, 18:52

Gracies Josep, ara ho edito. També m'he adonat que en el 464 hi ha un flashback de la Kir amb la veu de la Teresa Manresa.

Per cert, des de que van començar les emissions estic fent un recull de fitxes de doblatge de cada episodi de la nova tongada:

https://docs.google.com/document/d/1E1j ... m0XO0/edit

Us agrairia si em corregissiu si tingués algún error o m'ajudessiu a identificar algunes de les veus desconegudes.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 des. 2017, 18:57

Ostres tu quin curro! episodi per episodi !! :juas: Moltes gràcies per compartir-ho :yeah:
Pensava que només ho tenies d'una forma més general per personatge com l'altre imatge que havies posat al comentari
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 des. 2017, 20:01

Cortexian05 ha escrit:
Gracies Josep, ara ho edito. També m'he adonat que en el 464 hi ha un flashback de la Kir amb la veu de la Teresa Manresa.

Sí, i la Vermouth també surt als episodis 339 (?) i 286, 288 i 341 (Teresa Manresa); i l'Akemi Miyano també surt a un flaixbac al 341 (Teresa Manresa), que no ho tens posat a la taula.
Josep.v l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 16 des. 2017, 20:49, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 des. 2017, 20:09

Amb el capítol de ahir si no me descontat es el 15x579. Si no m'equivoco en queden només 11 dels nous doblats. En el tema Kir. Com és que tothom opteu per aquest nom? Te varis noms ''Rena Mizunashi i Hidemi Hondou'' El millor Rena Mizunashi. El nom verdader Hidemi Hondou. El nom en clau pels homes de negre. Kir.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 des. 2017, 20:16

xagasa ha escrit:
Capítol de divendres si no me descontaminació. 15x579. Si no m'equivoco en queden només 11 dels nous doblats.

Sobre aixo que has dit:
Spoiler: mostra
En el tema Kir. Com és que tothom opteu per aquest nom. Te varis noms ''Rena Mizunashi i Jidemi jonfor''


Hi pot haver spoilers en el que dire:
Spoiler: mostra
Kir es el nom en clau dels homes de negre.
Rena Mizunashi es el nom que te com a tapadora que va usar per a infiltrarse als homes de negre com a membre de la CIA que es.
L'ultim nom crec que te l'has inventat completament, es "Hidemi Hondo", i aquest es el nom real d'aquesta dona, pero juraria que els homes de negre no ho saben aixo, ja que es va canviar el nom al infiltrarse a l'organitzacio, tot i que ho dic de memoria.
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 16 des. 2017, 20:24, en total s’ha editat 3 vegades.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 des. 2017, 20:21

Si ho he corregit abans del teu missatge. Estic escrivint desde el mòbil i corregeix paraules a la seva bola un lió escriure desde el mòbil. Osigui missatge anterior editat.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 des. 2017, 20:49

xagasa ha escrit:
Amb el capítol de ahir si no me descontat es el 15x579. Si no m'equivoco en queden només 11 dels nous doblats.

He fet un comentari respecte això i ha passat desaparcebut:

Loco87 ha escrit:
Deixant a un costat aquesta conversa sobre els dobladors, he vist a la programació del super3 que per Nadal fan la peli 4 a les 20h. I Nadal és un dilluns, per tant, ves a saber quan faran els 6 episodis restants d'aquesta tongada que els faltaran! El dia 22 emeten el 584 (num. jap.) i els queden només 6 episodis més per acabar la tanda!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 16 des. 2017, 20:53

Be, que siguin 6 els restants es una aproximacio, pensa que els actors de doblatge ens van dir 80 capitols (numeracio interancional) pero quan es tracta de tants capitols es pot perfectament arrodonir, per exemple podrien ser 78 i dir 80, o ser 82 i dir 80, es a dir, no es com en el cas de les pelis que en ser poques (4) es impossible d'arrodonir i no dir-ho exacte, sigui com sigui, i suposant que son realment 80 els capitols que han doblat, sempre els poden seguir a partir de despres de vacances (despres de reis).
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dg. 17 des. 2017, 13:57

Dimarts 26 (St. Esteve), a les 20h, fan la peli 7! Com va passar per Setmana Santa, s'han saltat les pelis 5 i 6.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dg. 17 des. 2017, 14:54

Podria ser que no les tinguéssin comprades, és una pena, sent de les millors. A veure si així podrem veure les noves abans d'acabar l'any que la nit de cap d'any dubto que molts les puguem veure.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 18 des. 2017, 06:39

El dia 27 de Desembre no fan cap peli, i fan l'episodi 585!
 
Avatar de l’usuari
Comte Urà
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 526
Membre des de: dc. 25 nov. 2015, 18:42

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 18 des. 2017, 13:52

Cortexian05 ha escrit:
Gracies Josep, ara ho edito. També m'he adonat que en el 464 hi ha un flashback de la Kir amb la veu de la Teresa Manresa.

Per cert, des de que van començar les emissions estic fent un recull de fitxes de doblatge de cada episodi de la nova tongada:

https://docs.google.com/document/d/1E1j ... m0XO0/edit

Us agrairia si em corregissiu si tingués algún error o m'ajudessiu a identificar algunes de les veus desconegudes.

En Tequila era també l'Enric Serra Frediani. I en Pisco l'Albert Socias.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants