Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dc. 22 maig 2019, 20:24

Algú ha preguntat al servei al consumidor si aquest any emetran la peli 13?
Jo ho vaig fer però em van donar les gràcies per seguir la sèrie i prou.
En un altre missatge els vaig preguntar si aquest any tenien pensat emetre fins la temporada 22 però igual agraïments per seguir la sèrie.
La 23 és molt recent osigui que gràcies si ens arriba
la 22. També segur que al Juny faran una pausa fins al septembre.
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dj. 23 maig 2019, 20:40

xagasa ha escrit:
També segur que al Juny faran una pausa fins al septembre.

De fet, jo creia que la pausa la farien ara, abans d'estrenar la saga escarlata, igual que van fer l'any passat, que ens van deixar a les portes del debut de la Sera. En no fer-ho, sembla que tornaran a deixar només una vintena d'episodis per al setembre, o bé allargaran l'emissió fins a mitjans de juliol. Sigui com sigui, com a molt d'hora tindrem una altra tongada al gener de 2020, així que disfrutem el que queda (que se m'ha fet curt, tot i ser 150 episodis), començant per una de les millors sagues de la sèrie.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dj. 23 maig 2019, 20:51

Quants cap porten emesos dels 150?
L'estiu pasat van deixar la temporada 17 a mitjes fins el septembre.

Edit: La saga escarlata són només 5 capítols?
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dv. 24 maig 2019, 18:48

fabrebatalla18 ha escrit:
Jo no crec que aquesta emissió (o la dels EUA amb Crunchyroll o la que si no recordo malament tambe es publica a alguna web alemanya, subtitulada a ritme japones) s'hagi de tenir en compte, vull dir, son emissions de països/idiomes on oficialment han passat dels 100 i pocs capítols (com a molt 300 en el cas alemany) a de cop emetre a partir del 700 i algo i per a mi aixo no es massa normal


Òbviament, el cas de TVC té molt més de mèrit ja que ha emès tots els episodis previs i deu ser la que més episodis ha emès a occident. El cas dels EUA i França el curiós és que quasi han emès més episodis en simulcast en VO que en versió doblada, a més que porta més temps en emissió la versió VO que la doblada.

Pel que sé, a Alamanya el que va amb "simulcast" és el manga, que es penja amb una setmana de diferència respecte al Japó.

intervención ha escrit:
Sí, pero si TV3 volgués emetre db ho farien. Tenen lloc a la graella de sobres per a emetre series tan cares com Conan i DB a la vegada.


Si no recordo malament, el problema estava que la Toei volia una cadena d'abast estatal i tot que TV3 va fer una oferta la varen rebutjar per emetre-la per Boing. Espero que quan acabi la exclusivitat de Mediaset, TV3 o FORTA facin una nova oferta i puguin emetre-la.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

ds. 25 maig 2019, 00:26

M'acabo de mirar la saga escarlata versio subtitulada.
La tornare a mirar amb el doblatge català de la setmana que be.
Per aixo no cal dir res. Soc capaç de mirarme una serie 20 vegades si cal.

El tema es que jo per part meva aconsellaria mirar la saga de ''El xoc entre el vermell i el negre'' de la temporada 13
es parla bastant de lo que va pasar en aquells capitols.
No se si al mitgdia els han emes però si no es aixi potser alguns el nom de Rikumichi Kusuda els sonara a xino ja que aquests capitols es van doblar fa quasi 8 o 9 anys per tv3.
Lo que m'he quedat una mica flipat es que sembla que nomès haguin passat unes setmanes dels succesos relacionats amb els capitols de la temporada 13 i realment han passat 7 temporades ja que anem per la temporada 20.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

ds. 25 maig 2019, 01:47

Qui ho hauria dit eh, que per veure un episodi important fa falta veure els anteriors episodis importants
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

ds. 25 maig 2019, 23:27

xagasa ha escrit:
Lo que m'he quedat una mica flipat es que sembla que nomès haguin passat unes setmanes dels succesos relacionats amb els capitols de la temporada 13 i realment han passat 7 temporades ja que anem per la temporada 20.


Normal, que no veus que els personatges no creixen? :v

En teoria tot això passa molt seguit i, et recordo, que els capítols 515-680 (aprox.) són "relleno" i molts altres capítols abans de la Saga Escarlata també ho són.

Per cert, s'escriu migdia, sense t.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dg. 26 maig 2019, 00:03

Adrià ha escrit:
xagasa ha escrit:
Lo que m'he quedat una mica flipat es que sembla que nomès haguin passat unes setmanes dels succesos relacionats amb els capitols de la temporada 13 i realment han passat 7 temporades ja que anem per la temporada 20.


Normal, que no veus que els personatges no creixen? :v

En teoria tot això passa molt seguit i, et recordo, que els capítols 515-680 (aprox.) són "relleno" i molts altres capítols abans de la Saga Escarlata també ho són.

Per cert, s'escriu migdia, sense t.


Gràcies per corregirme deus ser mestre d'escola i et fa mal els ulls les faltes.
Sino no dires res.
Salutacions. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dg. 26 maig 2019, 00:38

En cap moment t'he faltat el respecte. Veig que t'ofens molt ràpid tot solet.

No sóc mestre d'escola però tinc cultura bàsica ;) Això sí que és una vacilada com em comentes a l'MP.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dg. 26 maig 2019, 00:41

Adrià ha escrit:
En cap moment t'he faltat el respecte. Veig que t'ofens molt ràpid tot solet.

No sóc mestre d'escola però tinc cultura bàsica ;) Això sí que és una vacilada com em comentes a l'MP.

La cutura s'obte callanse cosetes. No veig que en altres webs que aportes vagis dient que escriuen amb faltes.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dg. 26 maig 2019, 00:58

Uy si, a en Xagasa si l'hi dius que ha escrit una coma malament ja s'enfila per les parets xD és un cas perdut.

Adrià, perds el temps intentant ajudar-lo.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dg. 26 maig 2019, 01:09

intervención ha escrit:
Uy si, a en Xagasa si l'hi dius que ha escrit una coma malament ja s'enfila per les parets xD és un cas perdut.

Adrià, perds el temps intentant ajudar-lo.

Com m'ajuda a caure.
I tu per cert no buscaveu gent per traduir subtitols a llunaplenanofansub.
A tu sembla que el temps et sobra molt.
Sigui l'hora que sigui estas al ajo.
Vull dir l'all no sigui que em corregeixin.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dg. 26 maig 2019, 01:22

Jo no sóc traductor, però bon intent.

I de fet el temps em sobra tant que ahir vaig enllestir amb les neteges de One Piece. https://twitter.com/LlPnF/status/1132219756734377985

Picat el que vulguis Xagasa, això no canviarà res xD

I per si ho desconeixes, hi ha quelcom anomenat notificacions per email quan algú respón a algún tema que m'interessa. En aquest cas, aquest tema m'interessa del fòrum m'interessa. Per tant, rebo els avisos al correu.

Apa bona nit, i fes vida fora el fòrum anda!
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dg. 26 maig 2019, 01:37

intervención ha escrit:
Jo no sóc traductor, però bon intent.

I de fet el temps em sobra tant que ahir vaig enllestir amb les neteges de One Piece. https://twitter.com/LlPnF/status/1132219756734377985

Picat el que vulguis Xagasa, això no canviarà res xD

I per si ho desconeixes, hi ha quelcom anomenat notificacions per email quan algú respón a algún tema que m'interessa. En aquest cas, aquest tema m'interessa del fòrum m'interessa. Per tant, rebo els avisos al correu.

Apa bona nit, i fes vida fora el fòrum anda!


Jo nomès he recomenat que si algun usuari volia seria interesant que es repases els capitols importants de la temporada 13.
Apartir d'aqui nomès han sigut vacilades.
Sembla que no volgueu que hi hagui ningu mes comentant al foro que els grupet de 4 que sou.
I vida fora del foro en faig. La feina , el gimnas , anar amb bici a la muntanya , anar a corre , fer algun muntatge encara que ho considereu xapusa.
I no m'enfado nomès us recalco que em sembla penos que webs com 80stvseries els usuaris puguin parlar lliurement i aqui sembla la epoca de la censura.

Vinga bona nit jo no tinc res en contra de cap de vosaltres. Lo unic es que no se perque sempre em salteu a sobre.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Saga Escarlata estrena 27 maig. Peli 22 en DVD/BD ja a la ven

dg. 26 maig 2019, 01:40

Ningú t'ha censurat.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants