Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 29 abr. 2018, 17:46

xagasa ha escrit:
Per qui li interesi a youtube hi ha el videoclip de Caos caos caos -Tear drops
On surt la cantant del nou opening.

Edit: El capitol 614 canvia un altre vegada de opening o es un error lo que he llegit?

Aqui tens la llista de quant dura cada OP, no tots duren igual, hi ha alguns que son nomes per a uns pocs capitols i altres que duren molt mes, el proxim canviara al 613: http://www.detectiveconanworld.com/wiki/Music
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 29 abr. 2018, 18:02

He puesto "videoclip de Caos caos caos -Tear drops" en google y me han salido cosas muy raras :blink:
xagasa ha escrit:
Per qui li interesi a youtube hi ha el videoclip de Caos caos caos -Tear drops
On surt la cantant del nou opening.

Edit: El capitol 614 canvia un altre vegada de opening o es un error lo que he llegit?
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 29 abr. 2018, 19:17

Poso el enllaç de youtube. Si no es pot posar links m'ho confirmeu i treure el enllaç.

Caos Caos Caos tear drops
https://www.youtube.com/watch?v=pW5NnEyge1s

Edit: Quina pena. Nomès veurem aquest opening 3 vegades mes.
Dijous ja hi haura opening nou.
Ara que m'havia enganxat. :plora:
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 29 abr. 2018, 20:24

xagasa ha escrit:
Poso el enllaç de youtube. Si no es pot posar links m'ho confirmeu i treure el enllaç.

Caos Caos Caos tear drops
https://www.youtube.com/watch?v=pW5NnEyge1s

Edit: Quina pena. Nomès veurem aquest opening 3 vegades mes.
Dijous ja hi haura opening nou.
Ara que m'havia enganxat. :plora:

El pròxim opening és, per a mi, un dels millors, sinó el millor. Així que friso perquè arribi (i rezo perquè no estigui censurat, com el 2 i el 6), ja que és del mateix grup que el censurat opening 6...
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 29 abr. 2018, 20:32

Josep.v ha escrit:
El pròxim opening és, per a mi, un dels millors, sinó el millor. Així que friso perquè arribi (i rezo perquè no estigui censurat, com el 2 i el 6), ja que és del mateix grup que el censurat opening 6...


Si just le vist avui per curiositat.
Spoiler: mostra
El que surten els Japos amb la guitarra i la bateria.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 29 abr. 2018, 20:52

No confonguem termes, per favor, no te res a veure amb la censura el no "exportar" algunes cançons fora de Japo, sino que es perque algunes discografiques son molt tancades, ho dic perque el terme censura no m'agrada gens quan s'empre d'aquesta forma ja que pot induir a la gent a pensar que ens esta arribant la serie censurada quan no es aixi.

Be, tret de 3 d'escenes mal contades, una d'elles mes que censura va ser per problema de duracio, allo que fan de tallar els especials d'1 hora en 2 parts. Les altres 2 si que van ser escenes censurades, tot i que una no vaig entendre el motiu ja que nomes eren dialegs, potser era una escena imposible de traduir? O potser es tractava un tema delicat (sexual?), la veritat, no ho se...La tercera si que era una clara censura perque es veia un cap amb sang, cosa que tampoc te massa logica de censurarse ja que han sortit molts cops escenes semblants.
fabrebatalla18 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 29 abr. 2018, 21:20, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 29 abr. 2018, 21:11

La censura de la cirera al estil 9 semanas y media doncs no veig que té per censurar. Inclús aquesta peli estaba classificada com eròtica.
Per qui no sàpiga de lo que es parla.
Doncs en aquella escena censurada es va fer un tall d'uns 3 Min aproximadament perquè una noia li posava una cirera a la boca d'en Kogoro.
 
Avatar de l’usuari
Josep.v
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dc. 28 juny 2017, 00:44
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dg. 29 abr. 2018, 22:36

fabrebatalla18 ha escrit:
No confonguem termes, per favor, no te res a veure amb la censura el no "exportar" algunes cançons fora de Japo, sino que es perque algunes discografiques son molt tancades, ho dic perque el terme censura no m'agrada gens quan s'empre d'aquesta forma ja que pot induir a la gent a pensar que ens esta arribant la serie censurada quan no es aixi.

Bé, al capdavall, no deixar que s'emeti quelcom és censura, sigui per tenir contingut violent o sexual, o per altres motius. Però tant és.
fabrebatalla18 ha escrit:
Be, tret de 3 d'escenes mal contades, una d'elles mes que censura va ser per problema de duracio, allo que fan de tallar els especials d'1 hora en 2 parts. Les altres 2 si que van ser escenes censurades, tot i que una no vaig entendre el motiu ja que nomes eren dialegs, potser era una escena imposible de traduir? O potser es tractava un tema delicat (sexual?), la veritat, no ho se...La tercera si que era una clara censura perque es veia un cap amb sang, cosa que tampoc te massa logica de censurarse ja que han sortit molts cops escenes semblants.

Per curiositat, a quins episodis passa això?
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 30 abr. 2018, 18:05

xagasa ha escrit:
Poso el enllaç de youtube. Si no es pot posar links m'ho confirmeu i treure el enllaç.

Caos Caos Caos tear drops
https://www.youtube.com/watch?v=pW5NnEyge1s

Edit: Quina pena. Nomès veurem aquest opening 3 vegades mes.
Dijous ja hi haura opening nou.
Ara que m'havia enganxat. :plora:


Jo m'havia enganxat més a l'anterior, però ara també m'he enganxat a aquest. S'enganxen molt.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dl. 30 abr. 2018, 20:02

L'anterior va durar molt més. Pensa que ja es va posar als últims de l'anterior tanda de capítols.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 01 maig 2018, 09:52

No oblidem veure els episodis a la web perquè en portin més, si us plau! http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/

Els pròxims episodis seran molt bons, i s'acosten moments importants per la trama...
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 01 maig 2018, 11:33

Quines ganes! Fa estona que no sento parlar dels homes de negre ni de la Jodie i companyia... ;D
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 01 maig 2018, 14:27

victorpvadell ha escrit:
Quines ganes! Fa estona que no sento parlar dels homes de negre ni de la Jodie i companyia... ;D

Ni del Akai.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 01 maig 2018, 14:40

Aquesta setmana ja ha començat un cas que és ben bé un homenatge a la novel.la "El Gos dels Baskerville" (la millor (penso jo) de les històries de Holmes). I la setmana vinent un arc argumental a Londres on Holmes hi té molt a veure, i que crec que he sentit dir que és un arc força important (o rellevant).

xagasa ha escrit:
victorpvadell ha escrit:
Quines ganes! Fa estona que no sento parlar dels homes de negre ni de la Jodie i companyia... ;D

Ni del Akai.


També tinc moltes ganes que es comenci a avançar més en la trama i hi hagi més episodis dels Homes de negre i companyia.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis a les 20h:45. Donem audiència i agraïm amb missatges al servei d'audiencia de t

dt. 01 maig 2018, 15:51

Si la trama fos només dels homes de negra... quina merda de trama seria.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants