Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 06 nov. 2017, 09:42

Això mateix. Es veu perfectament que el resum es super curt i que han eliminat algo.
I seria bo que tots els que no podem veure el capitol en directe es faci atraves de 3alacarta així quan acabin de emetre els 80 nous que ja
esta emeten i ha la posiblitat que doblin mes de nous. 3alacarta dona audiencia. Youtube no.
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 06 nov. 2017, 18:43

fabrebatalla18 ha escrit:
Nallzeta ha escrit:
No entenc el que voleu dir. He mirat aquest resum en Youtube i en un altre web i el resum és el mateix, primer surt en Genta i després en Conan.

Poso l'enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=t13tNZoRRMk

"albaianime Detectiv..." Este vídeo ya no está disponible debido a una reclamación de copyright realizada por comeso GmbH.


Jo si que m'entenc perque tinc l'avanç correcte, les primeres emisions tenien l'avanç "curt" al Japo pero despres a altres emisions van posar l'avanç correcte (el mateix que esta als DVD japonesos) i el que hauria d'estar al maaster internacional, no se per quin motiu no ha estat aixi en aquest capitol.


Que casualitat que han bloquejat un vídeo que estava pujat des de fa setmanes justament quan ho he publicat aquí. xD

Doncs si hi ha dues versions, un amb l'avanç llarg i un altre amb l'avanç curt, doncs no crec que hagin agafat el curt per cap motiu rellevant.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dt. 07 nov. 2017, 15:52

Ahir es va emetre l'episodi 601(numeració catalana) de DC! Van dir que havien doblat 80 nous capítols(en numeració catalana). I l'últim episodi inèdit en català emés abans d'aquesta "tongada" de capítols va ser el 561(num. cat.) l'any 2010. Això vol dir que ja en tenim la meitat!! I sembla que les audiències són bones. Potser hauríem d'anar pensant en seguir agraint els nous capítols al Servei d'Atenció a l'Audiència de TV3 i ha deixar caure alguna frase de l'estil "esperem que la cosa no pari"(potser no tan directa) i tal.

Jo tinc la sensació que potser després del 80è nou episodi, tornaran a reposar-los (els 80 nous actualment en emissió). També penso que una altra possibilitat és que quan hagin emés els 80 nous als vespres, els re-emetin als migdies i que als vespres emetin nous "episodis nous".
 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dt. 07 nov. 2017, 20:32

Seria genial que continuassin tan aviat! Molt optimista et veig, però, amb potser ja ho tenen planificat, és com dius: les audiències són bones, seria una grata sorpresa!

També podrien emetre els capítols de l'entremig que es varen botar... jo, igual que molta nova audiència, no els hem vists, i altra gent deu fer anys que no els veu, tampoc estaria malament. Però bé, posats a demanar, millor capítols nous, que pels vells sempre ens quedarà trescar un poc per Internet... (que és el que vaig haver de fer per posar-me al dia i no trobar-me amb un salt argumental quan estrenaren els nous :_P)
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dt. 07 nov. 2017, 21:40

Avui hi ha hagut una falla en l'emissio i a estones ho han tallat, tot i que sembla que els talls els han fet quadrar juts amb quan hauria de sortir la porta de meitat capitol per a arreglar els problemes tecnics, tambe com a curiositat, els primers minuts del capitol s'han emes sense logo.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dt. 07 nov. 2017, 21:43

La millor opció seria que fecin la repetició de la temporada 14 actual als mitges dia. Al vespre es més per capítols nous com primícia. En cas de repetició a la nit crec que perdria audiència. Segur que hi ha nois que van al institut i que miran el capítol i van a dormir. Osigui miren el capítol per novetat.

Edit: Pel comentari dels talls al capítol jo a l'hora que comencen no he arribat encara. El miraré a les 23:00 pel 3alacarta. No sé si allí tindrà aquests talls el capítol. Sobre recuperar el trosset eliminat del resum del divendres. Es podrà recuperar amb el capítol d'ahir?
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dc. 08 nov. 2017, 10:40

Destacar que ahir vam tornar a sentir en Joan Pera, sempre agradable escoltar el primer director de doblatge de la sèrie (fa 20 anys)
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dc. 08 nov. 2017, 12:57

fabrebatalla18 ha escrit:
Avui hi ha hagut una falla en l'emissio i a estones ho han tallat, tot i que sembla que els talls els han fet quadrar juts amb quan hauria de sortir la porta de meitat capitol per a arreglar els problemes tecnics, tambe com a curiositat, els primers minuts del capitol s'han emes sense logo.


És veritat. Es podria dir que ja teniu una versió SD de l'opening actual creditless! Jo diria que la publicitat que van fer a mig capítol deu ser la que havia d'anar abans del capítol. Ja que abans que comencés, es veia una careta del super3 buclada infinitament, és a dir, la típica careta de TV3 de "tenim problemes tècnics amb l'emissió". Jo crec que aquells anuncis els havíen de posar en algun moment i ho van fer aprofitant la mitja part del capítol.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dc. 08 nov. 2017, 13:11

Loco87 ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
Avui hi ha hagut una falla en l'emissio i a estones ho han tallat, tot i que sembla que els talls els han fet quadrar juts amb quan hauria de sortir la porta de meitat capitol per a arreglar els problemes tecnics, tambe com a curiositat, els primers minuts del capitol s'han emes sense logo.


És veritat. Es podria dir que ja teniu una versió SD de l'opening actual creditless! Jo diria que la publicitat que van fer a mig capítol deu ser la que havia d'anar abans del capítol. Ja que abans que comencés, es veia una careta del super3 buclada infinitament, és a dir, la típica careta de TV3 de "tenim problemes tècnics amb l'emissió". Jo crec que aquells anuncis els havíen de posar en algun moment i ho van fer aprofitant la mitja part del capítol.

Per a SD ja tenim els DVD japonesos xD Sigui com sigui, l'op del 3alacarta si que es en HD i si que es pot aprofitar per a fer montatges fusionant el video amb els japonesos en HD, com ja vam fer al fil de la release amb l'opening 24.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dc. 08 nov. 2017, 15:45

fabrebatalla18 ha escrit:
Loco87 ha escrit:
fabrebatalla18 ha escrit:
Avui hi ha hagut una falla en l'emissio i a estones ho han tallat, tot i que sembla que els talls els han fet quadrar juts amb quan hauria de sortir la porta de meitat capitol per a arreglar els problemes tecnics, tambe com a curiositat, els primers minuts del capitol s'han emes sense logo.


És veritat. Es podria dir que ja teniu una versió SD de l'opening actual creditless! Jo diria que la publicitat que van fer a mig capítol deu ser la que havia d'anar abans del capítol. Ja que abans que comencés, es veia una careta del super3 buclada infinitament, és a dir, la típica careta de TV3 de "tenim problemes tècnics amb l'emissió". Jo crec que aquells anuncis els havíen de posar en algun moment i ho van fer aprofitant la mitja part del capítol.

Per a SD ja tenim els DVD japonesos xD Sigui com sigui, l'op del 3alacarta si que es en HD i si que es pot aprofitar per a fer montatges fusionant el video amb els japonesos en HD, com ja vam fer al fil de la release amb l'opening 24.


Ah. Ok.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dc. 08 nov. 2017, 21:49

Avui no han fet publicitat a la mitja part i han tingut el logo posat tota l'estona!
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dj. 16 nov. 2017, 21:13

estan força bé aquests episodis que surt en Kansuke i li queda molt bé la veu que li han posat
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 17 nov. 2017, 10:59

La veu és genial tantdebó duri.Jo personalment tret dels primers pràcticament no he vist més capítols, hem semblen un bunyol (entro a la web per donar-li audiència això si)
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 17 nov. 2017, 20:33

Amb el capítol de avui si no me descomptat van pel capítol 559. Jo els veig del 3alacarta. A mi em semblen interessants. Encara no es veu la hombra dels homes de negre. Quines vacances s'han agafat en aquests capítols nous.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

ds. 18 nov. 2017, 12:53

Según la numeración de tv3 van por el 610, con el de ayer.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants