Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis de dilluns a dimecres a les 21h. Donem audiència! peli 22 en DVD i BD el 4 d'ab

ds. 02 març 2019, 19:30

AOCarallo ha escrit:
No me parece bien que no lleguen a emitir nunca por el vespre los capítulos que dan al medio día, entiendo que no los pongan en internet porque si dan dos al medio día y dos al vespre los capítulos duran solamente 1 día en la web, pero en lugar de repetir varias veces las mismas tandas de capítulos o empezar desde el primero, podrían ir dando los que ponen al medio día ya que para muchos serían capítulos nuevos, yo por ejemplo no los veo al medio día.
Loco87 ha escrit:
A l'emissió del migdia ja estan a la temporada 11.


Creo que hay los 514 compartidos en la release detective conan.
Si por casualidad se hubieran caido y alguien cede una cuenta '' Mega o Googledrive''
Yo resubiria las antiguas 13 temporadas.
De la 14 a la 18 no ya que por aqui circula algun paste y tambien tenemos de dar audiencia ya que son los que van repitiendo.
 
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dg. 03 març 2019, 13:05

Suposo que no ho diu per l’anterior release, sinó per tenir millors àudios o el vídeo HD del 3alacarta, que ens pot permetre fer, per exemple, openings creditless.


Ramon10 ha escrit:
Sembla que encara no coneixeu el blog que faig fer fa uns anys: https://eldetectiuconanencat.blogspot.com/


Per cert, no t’ho agafis malament, però em sembla una vergonya que utilitzis escurçadors per guanyar diners d’una release que no has fet tu.
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dl. 04 març 2019, 10:44

que lio con la programación, ahora el miércoles 13 vuelven a poner capítulos nuevos ''En Kaito Kid i la sirena enrojolada'' de la temporada 19
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dl. 04 març 2019, 11:20

cb18ana ha escrit:
que lio con la programación, ahora el miércoles 13 vuelven a poner capítulos nuevos ''En Kaito Kid i la sirena enrojolada'' de la temporada 19

La veritat és que no em desagrada això que vagin emetent nous i repetis de forma "saltejada" i, pel que s'ha pogut comprovar, aparentment sense cap mena de patró fix.

El que vull dir és que fent-ho com aquestes últimes setmanes poden emetre nous episodis i re-emetre episodis ja emesos i fer-ho més o menys alhora.

És quasi millor així que no "ara 3 mesos de nous, després 3 mesos de re-emissions, 3 mesos de nous altre cop, i així". Només agrairia un patró fix. Que estableixin que, per exemple, només els dilluns i dimarts emetran nous eps i que dimecres i dijous seran repetits. Però que no canviin el patró cada dos per tres.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dj. 07 març 2019, 21:35

Ahir sortia la peli 22 de lloguer oi?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dv. 08 març 2019, 00:13

xagasa ha escrit:
Ahir sortia la peli 22 de lloguer oi?

Si, jo ja l'he tornat a veure, tot i que espero amb mes ganes el dia 4 d'abril per a tenir per fi el Bluray i els extres!
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dv. 08 març 2019, 21:51

Ja he arribat a la temporada 11.
Han tingut un error al anomenar a la Rena Mizunashi com a Reina Mizunashi.
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dv. 08 març 2019, 21:53

Pos mireu que tinc tan mala sort, que no esta ni al videoclub de la meva ciutat. Jo crec que aquest cop, tampoc la vore, i me estic ja enfandat, perque veig que cuan este la peli 23, axi tampoc estara.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

dv. 08 març 2019, 22:20

Alguna anima caritativa podria cedir l'audio Català?
El videoclub de la meva poblacio va tancar fa 1 any.
Prometo no fer cap muntatge ja que es fara segur algun montatge amb el dts del bluray quan surti.
Nomès es per tornarla a mirar y de pas la mirin els meus pares que s'han enganxat a mirar detectiu conan desde que ja no fan.
Com si fos ahir.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 09 març 2019, 01:30

Es pot veure aqui, en catala, castella i VOSE:
https://www.filmin.es/pelicula/detectiv ... -caso-zero
https://rakuten.tv/es/movies/detective- ... -caso-cero

PD: El to de l'audio d'aquestes webs esta accelerat a 25 fps, aixi que ho escoltareu mes agut del normal, aixo no passara aixi al Bluray pero posiblement si amb el DVD.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 09 març 2019, 01:42

-Com que tinc pensat comprarla en bluray no em penso gastar res de moment.
Apa que el preu teleta 3,99e per esta en digital.
Al videoclub que i havia a la meva poblacio en fisic costava 1,50e les 24h dvd o bluray.

-Quina mala sort que le vist en 7 webs en HD 1080 però només audio castellà y japonès.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 09 març 2019, 03:47

xagasa ha escrit:
-Com que tinc pensat comprarla en bluray no em penso gastar res de moment.

Fas be, sobre les webs que he passat, a Filmin si tens la subscripció mensual et surt gratis el visionat, sigui com sigui, espero que ningu publiqui cap link a cap web pirata, almenys per ara, no ho veig necessari.
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 09 març 2019, 12:45

ya han publicado torrents de la pelicula en castellano y japones sin subs pero no en catalan, almenos por lo que he visto
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan súper3: nous episodis. Donem audiència! Peli 22 en DVD i BD el 4 d'abril i peli 23 als cines el novem

ds. 09 març 2019, 14:13

Si a mi això em fa gràcia.
Avui està la pel'licula detectiu Conan el Cas es zero a totes les web de descarga directa y torrent però en totes han eliminat el audio català.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 09 març 2019, 14:53, en total s’ha editat 1 vegada.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants