Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
victorpvadell
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 108
Membre des de: dt. 13 juny 2017, 15:09

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 29 set. 2017, 00:34

Estan molt entretenguts els nous episodis! Celebr que les audiències acompanyin, a veure si la cosa va a més!
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 29 set. 2017, 09:21

és el que he comentat alguns cops. Trobo que la serie abusa massa d'especials darrerament, i en Heiji apareix quasi sempre. Jo trobo que abans els capítols de dues parts o especials eren millors o més especials precisament perquè apareixien de tant en tant. Ara per qualsevol cas tens dos episodis.(com avui).

Dir també que observo que com altres series "eternes" (One Piece, Bola de Drac...) el nivell de dibuix de Detectiu Conan decau considerablement. Aquests episodis han tingut una dibuix bastant lamentable al meu parer.

Finalment comentar aspectes del doblatge. La veu de la Sato m'agrada bastant (en l'anterior tongada crec que ja tenia aquesta) però la d'en Takagi no pega gens, el fa massa jove (tampoc l'ajuda el dibuix actual de la serie, que fa el personatge quasi com un adolescent). Ara a mi els dubtes de doblatge em venen amb l'FBI i l'Eri. En l'última tongada van fer que l'Eri Kisaki tingués la veu de la Teresa Manresa, però en canvi li van fer canviar la veu a la Jodie de manera incomprensible(que tenia la mateixa Teresa,amb un treball meravellós). Tantdebó la Jodie recuperés la seva veu.De l'Eri m'és igual perquè ha tingut altres, però si té la de la Teresa encara conservo esperances.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 29 set. 2017, 16:37

Noín ha escrit:
és el que he comentat alguns cops. Trobo que la serie abusa massa d'especials darrerament, i en Heiji apareix quasi sempre. Jo trobo que abans els capítols de dues parts o especials eren millors o més especials precisament perquè apareixien de tant en tant. Ara per qualsevol cas tens dos episodis.(com avui).

Crec que opines sense analitzar massa be la cosa, es cert que just aquell any (2008) hi va haver molts especials, pero es que despres del 522 (que es l'ultim especial que veurem en aquesta tanda) nomes hi ha hagut 4 especials mes en gairebe 10 anys: el 651 (24 de març del 2012), 734 (29 de març del 2014) i els 804 i 805 (9 i 16 de gener del 2016), si a tu et sembla que aixo es abusar d'especials...
 
Avatar de l’usuari
Shinsengumi Fansub
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 107
Membre des de: dg. 21 maig 2017, 15:37
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 29 set. 2017, 17:05

Noín ha escrit:
Dir també que observo que com altres series "eternes" (One Piece, Bola de Drac...) el nivell de dibuix de Detectiu Conan decau considerablement. Aquests episodis han tingut una dibuix bastant lamentable al meu parer.



Uy si, clar:

Episodi 1 (Remasteritzat)
Imatge

Episodi 2 (Remasteritzat):
Imatge

Episodis d'ara al Super3:
Imatge
Imatge

Episodis nous (800+)
Imatge
Imatge
Imatge

Ho sento, pero Conan no ha empitjorat com els Shonen llargs, ha millorat el dibuix, i s'ha mantingut en animació (ja que no hi ha molt a fer per capitul, i s'ho curren quant en Conan fa algo "epic")
I a més, els fons i paisatges cada cop son millors.

Episodi 2:
Imatge

358:
Imatge

763:
Imatge

I en Takagi te al voltant de 26 anys, i es veu més vell ara que abans...

Imatge
Imatge
Shinsengumi Fansub - Lyswh

Gintama en Català (+ extres) - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21182
Digimon Frontier BDRip - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21230
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 29 set. 2017, 17:10

Home a mi els primers capitols em semblen de qualitat baixa, ho se. Em referia al gruix de la serie en si. Sempre es veu evolució respecte els primers (clar si em poses els primers primers)
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 29 set. 2017, 17:16

Noín ha escrit:
Home a mi els primers capitols em semblen de qualitat baixa, ho se. Em referia al gruix de la serie en si. Sempre es veu evolució respecte els primers (clar si em poses els primers primers)

Vols comparar amb els primers darrers? O com va la cosa?
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
Shinsengumi Fansub
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 107
Membre des de: dg. 21 maig 2017, 15:37
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 29 set. 2017, 17:17

Noín ha escrit:
Home a mi els primers capitols em semblen de qualitat baixa, ho se. Em referia al gruix de la serie en si. Sempre es veu evolució respecte els primers


160, Kogoro ni te sombra a l'escala...

Imatge

304, Mitsuhiko no te sombra tampoc
Imatge
Imatge

I he agafat capituls aleatoris..
Shinsengumi Fansub - Lyswh

Gintama en Català (+ extres) - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21182
Digimon Frontier BDRip - http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=21230
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dv. 29 set. 2017, 19:30

D'acord vosaltres guanyeu deixem-ho estar
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dg. 01 oct. 2017, 00:35

fabrebatalla18 ha escrit:
adriamichi"Juraria que en el darrer episodi del Furinkazan passa quelcom semblant. En un moment s'enfoca a en Heiji i en Conan i tots dos diuen una frase (primer en Conan i després en Heiji), però la veu és la d'en Heiji en tots dos casos.

Pots especificar el minut del que dius sobre en Conan i Heiji?[/quote]

Agafant el vídeo del 3alacarta, minut 10:50 del episodi 566 (númeració súper3, el darrer del Furinkazan). L'inspector diu que registraran les cases i parlen la Ran i la Kazuha, la càmera s'apropa a en Conan i diu "la festa, esclar" i en Heiji "Si, la festa", però diria que la veu és la mateixa.

[quote="Noín ha escrit:
Dir també que observo que com altres series "eternes" (One Piece, Bola de Drac...) el nivell de dibuix de Detectiu Conan decau considerablement. Aquests episodis han tingut una dibuix bastant lamentable al meu parer.


Crec que no és tant el dibuix sinó la animació la que es veu rara. Els primers episodis de Conan estan animats manualment fins que en cert punt (i abans alguns especials) s'animen per ordinador i, pels acostumats a la animació tradicional ens agrada més l'anterior.

De totes maneres, els episodis de "relleno" si que es noten que l'animació és més dolenta. Avui he vist "Un vi negre acusador" que varen donar la setmana passada i a la que els personatges eren mínimament lluny ja no tenien la cara dibuixada (o 4 pals mal fets). Ara per episodi mal dibuixat "El cas de l'assassinat de la trobada d'antics alumnes (1a part)" (episodi 28/27), que era horrorós en tot. Era la època en que es pensaven que farien 24/50 episodis de Conan i varen racanejar el pressupost i canviar el guió per evitar obrir noves trames (moltes vegades evitaven la aparició dels homes de negre)
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dg. 01 oct. 2017, 01:31

Noín ha escrit:
Dir també que observo que com altres series "eternes" (One Piece, Bola de Drac...) el nivell de dibuix de Detectiu Conan decau considerablement. Aquests episodis han tingut una dibuix bastant lamentable al meu parer.


A mi tampoc m'agrada gens el diseny modern dels personatges. Es veuen molt plans i al Conan no li pega gens aquesta horrible cara triangular:

Imatge

Dintre de poc serà així:

Imatge

Aquesta també és lamentable:

Imatge
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dg. 01 oct. 2017, 14:06

pinya ha escrit:
Tornem a ser líders d'audiència al Super3!!! :D

Imatge

http://www.kantarmedia.es/onlw/doc/datsem.htm


Loco87 ha escrit:
Quan això diu "El Detectiu Conan", entenc que es refereix al vespre, oi?


En teoria es refereix a la suma, és a dir, tant els del migdia com els de la nit. En nombre d'emissions posa 10, que es el que no entenc, perquè hauria de posar 15 :ein:
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dl. 02 oct. 2017, 20:43

TV3 sembla que se suma a l'aturada de demà. No sé si això significa que demà no hi haurà Conan.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dt. 03 oct. 2017, 09:26

Sempre que TV3 fa vaga afecta a tots els canal menys el Super3, suposo que perquè en el fons només cal programar la graella i ja està (no té directe tret de l'infoK) a més que deuen pensar que els nens no cal treurel's els seus dibuixos
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dt. 03 oct. 2017, 15:32

Noín ha escrit:
Sempre que TV3 fa vaga afecta a tots els canal menys el Super3, suposo que perquè en el fons només cal programar la graella i ja està (no té directe tret de l'infoK) a més que deuen pensar que els nens no cal treurel's els seus dibuixos

I a mes que si els nens no van a l'escola i els seus pares son fora manifestantse seria absurd no emetre el Super3 quan pot ser un dels dies que tingui mes audiencia xD
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: Detectiu Conan súper3: 12 septembre 2017 nous episodis inédits a partir del 515! Donem audiència!

dt. 03 oct. 2017, 15:52

Y así los tienen entretenidos a los niños con los iaios, por ejemplo, viendo sus dibujos.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants