Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
OriolPuigt
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 23 abr. 2017, 14:14

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dl. 08 maig 2017, 15:43

fabrebatalla18 ha escrit:
OriolPuigt ha escrit:
Podriem substituir alguns episodis? Hi han molts episodis aqui penjats que son en castella, podriem descarregar els que estan publican al super 3 y substituir los també m'he descarregat la 10 pelicula que estaba en Japones y la tinc en catala, si voleu la podriem substituir.
Gracies

Crec que no estas massa al dia pero al forum esta TOT el doblat en catala, els 514 capitols i les 9 pelis (aviat la 10 quan caduqui del 3alacarta), i en castella nomes hi ha 350 capitols doblats i les pelis 1, 2 i 4, per tant no se exactament que vols dir amb substituir.


Hola es que em vaig descarregar els primers episodis i la veu es en castella, no se cuants estan amb veo catalana, i si estan em podries ajudar siusplau per skype o una altre xarxe? i les pelicules nomes n'hi han 8 en catala.
T'agrairia parlar amb tu per skype o un altre lloc millor i m'expliquesis una mica
Gracies
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dl. 08 maig 2017, 15:57

La peli 9 esta aqui: viewtopic.php?f=11&t=19868

La resta de material aqui: viewtopic.php?f=11&t=19456

El teu problema es que uses un reproductor que no et permet seleccionar la pista d'audio (els mkv tenen diferentes audios), suposare que uses el pitjor reproductr de tots, el Windows Media Player, per deu, no l'usis mes! Usa el VLC que es força bo i es sencill.
 
Avatar de l’usuari
cb18ana
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: dc. 20 feb. 2013, 17:57

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dl. 08 maig 2017, 16:08

yo siempre uso el windows media y puedo cambiar la pista de los audios que tenga el video mkv perfectamente, el problema podrían ser los codecs que tenga instalados el pc.
El fet que la vida s’acabi és el que la fa tan preciosa, saber que s’ha d’acabar és el que fa que ens esforcem més per viure-la.
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dl. 08 maig 2017, 16:35

Cuando unieron los audios, me imagino que con el MKVMerge (ahora llamado MKVToolNix) pusieron el audio en catalán como predefinido (aunque fuera la pista de audio nº3 o 4 de la lista). Entonces cuando abres el capítulo con el VLC, este programa detecta que el audio en catalán es el predefinido y entonces selecciona ese. Windows Media Player no detecta esa función por lo que pondrá la primera pista de la lista y esa es la del audio en castellano. Entonces tendrás que cambiar la pista manualmente pulsando la tecla Alt (aparecerá un menú), diriges el puntero del ratón sobre 'Reproducir' (se desplegará otro menú), diriges el puntero del ratón sobre 'Pistas de audio e idiomas' y luego en el menú que se abre escoges el idioma que quieras. He verificado que funciona estos pasos con el programa Windows Media Player 12 en Windows 10.
Nallzeta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 08 maig 2017, 16:41, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dl. 08 maig 2017, 16:39

Nallzeta ha escrit:
Cuando unieron los audios, me imagino que con el MKVMerge (ahora llamado MKVToolNix) pusieron el audio en catalán como predefinido (aunque fuera la pista de audio nº3 o 4 de la lista). Entonces cuando abres el capítulo con el VLC, este programa detecta que el audio en catalán es el predefinido y entonces selecciona ese. Windows Media Player no detecta esa función por lo que pondrá la primera pista de la lista y esa es la del audio en castellano. Entonces tendrás que cambiar la pista manualmente pulsando la tecla Alt (aparecerá un menú), diriges el puntero del ratón sobre 'Reprducir' (se desplegará otro menú), diriges el puntero del ratón sobre 'Pistas de audio e idiomas' y luego en el menú que se abre escoges el idioma que quieras. He verificado que funciona estos pasos con el programa Windows Media Player 12 en Windows 10.

Aun asi sigue siendo un reproductor muy deficiente sin casi opciones, otros reproductores tienen la opcion de configurar los idiomas favoritos, es decir, configurar que idioma de audio y/o subs quieres como favorito y automaticamente te lo reproduce, este en la posicion de pista que este... Yo animo a que la gente deje de usar ese reproductor y se pase a otros mas funcionales como son VLC o MPC-HC o similares, ademas de que son de codigo abierto y se mejoran muy a menudo...
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dl. 08 maig 2017, 16:44

fabrebatalla18 ha escrit:
Nallzeta ha escrit:
Cuando unieron los audios, me imagino que con el MKVMerge (ahora llamado MKVToolNix) pusieron el audio en catalán como predefinido (aunque fuera la pista de audio nº3 o 4 de la lista). Entonces cuando abres el capítulo con el VLC, este programa detecta que el audio en catalán es el predefinido y entonces selecciona ese. Windows Media Player no detecta esa función por lo que pondrá la primera pista de la lista y esa es la del audio en castellano. Entonces tendrás que cambiar la pista manualmente pulsando la tecla Alt (aparecerá un menú), diriges el puntero del ratón sobre 'Reprducir' (se desplegará otro menú), diriges el puntero del ratón sobre 'Pistas de audio e idiomas' y luego en el menú que se abre escoges el idioma que quieras. He verificado que funciona estos pasos con el programa Windows Media Player 12 en Windows 10.

Aun asi sigue siendo un reproductor muy deficiente sin casi opciones, otros reproductores tienen la opcion de configurar los idiomas favoritos, es decir, configurar que idioma de audio y/o subs quieres como favorito y automaticamente te lo reproduce, este en la posicion de pista que este... Yo animo a que la gente deje de usar ese reproductor y se pase a otros mas funcionales como son VLC o MPC-HC o similares, ademas de que son de codigo abierto y se mejoran muy a menudo...


Tengo un PC muy bueno y otro portátil bastante malo. En el portátil ese suelo tener problemas a la hora de ver vídeos a 1080p y con el Windows Media Player funcionan a la perfección. Es cuestión de optimización en los programas y hay que reconocer que VLC muy optimizado no está, aunque van mejorando poco a poco. Aún así, te doy la razón. Windows Media Player se queda atrás en cuanto a avances en compatibilidades, por ejemplo, no puedo reproducir vídeos a 10bits con el Windows Media Player.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dl. 08 maig 2017, 16:55

Jo utilitzo el VLC i em va molt be. Abans utilitzava el ''Media player clasic''.
En tema peli 10 dir que per via 3ala carta le possat 2 cops aveure si serveix per donar audiencia. Però encara no le vist.
Esperare a la versio hd de fabrebatalla18. Ahir la que em vaig veure es la de ''Lupin III VS Detective conan'' i dir que la vaig trobar molt interesant
i això que Lupin no m'ha fet mai el pes aquesta serie.
 
OriolPuigt
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 23 abr. 2017, 14:14

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dl. 08 maig 2017, 19:18

fabrebatalla18 ha escrit:
La peli 9 esta aqui: viewtopic.php?f=11&t=19868

La resta de material aqui: viewtopic.php?f=11&t=19456

El teu problema es que uses un reproductor que no et permet seleccionar la pista d'audio (els mkv tenen diferentes audios), suposare que uses el pitjor reproductr de tots, el Windows Media Player, per deu, no l'usis mes! Usa el VLC que es força bo i es sencill.



no ho acabo d'entendre, no soc molt de forums jo siusplau tens skype o algo?
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dl. 08 maig 2017, 20:39

xagasa ha escrit:
Jo utilitzo el VLC i em va molt be.


Jo també utilitzo el VLC i va molt bé. Tot i així, si faig una gravació del TV3HD (tinc una gravadora TV que grava directament a USB), es veu millor amb el Windows Media Player. Però només en el cas de TV3HD, amb la resta de canals, les gravacions ja es veuen bé amb el VLC. Diria que és perquè el TV3HD no emet a 1920x1080, sinò a 1440x1080 o algo així. O potser és algun altre aspecte de l'emissió. (Això passa amb els .ts, quan després passo el video a .mp4 o .mkv (jo faig servir Avidemux) ja es veu bé).
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dl. 08 maig 2017, 22:40

Jo també utilitzo el VLC però en molts episodis l’idioma que em ve predeterminat és el castellà i soc jo qui el canvia a català manualment, com es pot fer per predeterminar el català com idioma que soni per defecte?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dl. 08 maig 2017, 22:42

hvicente ha escrit:
Jo també utilitzo el VLC però en molts episodis l’idioma que em ve predeterminat és el castellà i soc jo qui el canvia a català manualment, com es pot fer per predeterminar el català com idioma que soni per defecte?

Imatge
 
Avatar de l’usuari
hvicente
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 71
Membre des de: dl. 08 des. 2008, 20:20

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dl. 08 maig 2017, 22:59

Moltíssimes gracies! Ja sona en català només obrir el vídeo! Mai havia pensat en que es podia canviar.
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dt. 09 maig 2017, 17:51

Loco87 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Jo utilitzo el VLC i em va molt be.


Jo també utilitzo el VLC i va molt bé. Tot i així, si faig una gravació del TV3HD (tinc una gravadora TV que grava directament a USB), es veu millor amb el Windows Media Player. Però només en el cas de TV3HD, amb la resta de canals, les gravacions ja es veuen bé amb el VLC. Diria que és perquè el TV3HD no emet a 1920x1080, sinò a 1440x1080 o algo així. O potser és algun altre aspecte de l'emissió. (Això passa amb els .ts, quan després passo el video a .mp4 o .mkv (jo faig servir Avidemux) ja es veu bé).


Quan dius que es veu millor et refereixes que no es veuen línies horitzontals per tota la pantalla? Si és això és perquè Windows Media Player fa el desentrellaçat automàticament i VLC no (a no ser que ho tinguis configurat que ho faci). Per desentrellaçar el vídeo fas clic dret sobre el vídeo i al menú que es desplega esculls l'opció Vídeo > Desentrellaça (Desentrelazar en castellà) > Automàtic. I el vídeo es veurà sense línies horitzontals.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dt. 09 maig 2017, 21:04

Nallzeta ha escrit:
Quan dius que es veu millor et refereixes que no es veuen línies horitzontals per tota la pantalla?


Sí, em refereixo a les línies horitzontals.

Nallzeta ha escrit:
Per desentrellaçar el vídeo fas clic dret sobre el vídeo i al menú que es desplega esculls l'opció Vídeo > Desentrellaça (Desentrelazar en castellà) > Automàtic. I el vídeo es veurà sense línies horitzontals.


Gràcies!
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu Conan: peli 10 penjada a la web del súper 3, enllaç pág 78, donem audiència!

dt. 30 maig 2017, 19:17

Dimecres 7 de juny tornen a començar a reemetre els capítols de Detectiu Conan als migdies. El curiós és que no segueixen cap ordre en concret, en tot cas segueixen sent els 200 emesos.. Suposo que tindrem aquest bucle fins que emetin els nous

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 65 visitants