Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 24 maig 2014, 15:05

en series curtes tb hi han hagut mogudes.. mira serial experiments lain.. nose si totes les vegades (2 o 3) k la van emetre va passar, pro almenys a la ultima es van deixar el capitol 13 (final) sense emetre... i code lyoko? si, son uns 96 em sembla, pro esk pel cami es van saltar uns 4 capis saltejats k van emetre quan els va donar la gana (almenys 2 dakets els van posar despres de lultim capitol i no parlo d lespecial dl despertar dl xana) i pk alguns ens vam keixar... recordeu tb la mutilacio de detectiu conan, sense comentaris.. no van parar fins k van rebre l'allau de protestes.. o la mutilacio del genial 3r opening de keroro gunsou.. una canço brutal k encaixava amb la imatge i van i foten la canço dl 1er altre cop.. uff...
amb aixo vull dir k la audiencia juvenil i/o infantil els la porta molt fluixa, k els importem una merda, vaja.. sino recordeu tb abans quan els animes i dibus els emetien dins de c33.. a la k hi havia futbol o basket o sessio d parlament rellevant (k era cada 2x3) fotien enlaire tota la programacio d la tarda d'anime i/o dibus.. fins k van separar els canals.. o sigui k portem molt "tragat" ia els seguidors dakests continguts..
i per acabar de rematar: quan fa que han portat algun anime nou? (a part de series llargues com one piece k les van comprant quan els dona la gana, be, de bleach ja ni aixo.. ni 1/3 dl anime van emetre).. ja fa tems k no miro gairebe res danime a tv pk no fan res de nou.. lultima sorpresa k recordo va ser trobar l'anime de kamichama karin en catala i parlo de fa varis anys ia.. noseki em va dir k va veure en un anunci de nova temporada de super3 algun imatge de les PPGZ, algu n'ha vist l'emissio? pk jo no... almenys no en català.. i mes exemples k sem podrien acudir.. per no parlar de series k emeten i despres no emeten les ovas o capitols extres finals.. pa k? ¬¬...
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 24 maig 2014, 20:10

Algú més ha participat? jo vaig enviar el missatge al final ahir i encara no m'han contestat. Al final sembla que no hem sigut massa gent...
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 24 maig 2014, 20:33

A mi TV3 no m,ha respost, el Super 3 si.

Enviado desde mi Archos 50 Platinum mediante Tapatalk
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 24 maig 2014, 20:47

Sí i no. S'agraeix que hagin fet l'esforç, però si no l'acaben mai, ens quedem amb un pam de nas.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 24 maig 2014, 21:17

conan_1989 ha escrit:
Algú més ha participat? jo vaig enviar el missatge al final ahir i encara no m'han contestat. Al final sembla que no hem sigut massa gent...

Jo crec que aquestes coses s'haurien de fer per xarxes socials tipo facebook, en aquest forum, i menys en aquest subforum no entra molta gent....

I be, jo vaig avisar a alguns amics del meu facebook que els hi agrada la serie pero aqui ells no solen entrar, i m'han dit les respostes i son les mateixes que em anant comentat per aqui...

PD: Ara vaig a fer una pregutna per a aquells que defensen que TV3 emet esports perque aixo dona pasta.. TV3 sent una empres publica, te afan de lucrarse? :blink:
Jo tenia entes que les empreses publiques oferien un servei sense esperar compensar els gastos, perque per la regla de 3 que dius de que els animes no donen diners, els hospitals tampoc... i si trauen algun servei de un hospital no ens hauriem de conformar i no queixarnos :xiulant:
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 24 maig 2014, 21:26

I perquè diuen que no hi ha diners però després si fan nous episodis de One Piece (la qual cosa agraeixo) i d'altres sèries infantils de qualitat més que discutible, es que conan al seu dia no era un èxit d'audiencia? Em sembla que era del més vist del 3xl i per això les continues reemisions durant més de 10 anys. No demanem que comprin 200 episodis de cop com van fer algún cop però almenys una tongada de 50 episodis per veure la recepció dels nous episodis ja estaria bé. Els nous de One piece s'han vist molt almenys per la web de tvc, conan tindrà menys audiencia suposo però segur que molt més que altres coses que fan ara al super 3...

S'agraeix que portessin la sèrie al seu dia es clar qu sí, però si no l'acaben de fer en català es una feinada pels seguidors, aquí hi ha gent que la pot mirar amb subtitols si fa falta (jo mateix) però part del públic potencial d'aquesta sèrie si no la fan en català per la tele no la veuran acabar mai. És una sèrie a llarg termini, potser la recuperen en uns anys i la tornen a rellançar com han fet ara amb bola de drac per a les noves generacions i aleshores doblen nous episodis però mai se sap.

El que es veritat, i ja fora d'aquesta sèrie es que és una llàstima com hem passat de l'època dorada del anime japonès a tv3 (recordo amb molta nostalgia els anys 2004-2005 en que veia yu yu hakusho, slam dunk, detectiu conan i reemetien altres ànimes com fly) a l'actualitat en que ja no fan res (treient one piece de tant en tant i que ja veurem si continua). Què va passar amb bleach? van comprar 1/3 de sèrie i tampoc la continuaran mai sembla. Van comprar death note, el retorn de bola de drac i poc més i a partir de la desaparició del canal 3xl adéu a tot...

Ja sabem que hi ha crisi, però sí que inverteixen en altres sèries de qualitat més dubtosa, sembla que han sigut molts factors i no només l'econòmic el que han motivat les últimes decisions. Esperem algun dia no molt llunyà poder tornar a veure alguna d'aquestes sèries o altres de noves en català. Clar que hi han els fansubs i jo em veig moltes sèries en japonès, però si un doblatge en català o castellà es bo m'encanta veure la sèrie doblada. I ja si parlem d'anime en castellà a televisió la cosa està encara pitjor, perquè cap canal s'arrisca a continuar conan en castellà? i one piece? Per no parlar de sèries més curtes
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 24 maig 2014, 21:38

No hi han calers, però sí que n'hi han, perquè estic segur que un cop s'estreni el bunyol de l'última pel·li de DBZ, tv3 l'emetrà en algun dia assenyalat. I no crec que sigui barata el film.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 24 maig 2014, 22:17

tato25 ha escrit:
No hi han calers, però sí que n'hi han, perquè estic segur que un cop s'estreni el bunyol de l'última pel·li de DBZ, tv3 l'emetrà en algun dia assenyalat. I no crec que sigui barata el film.

Si... com KAI que no dubtaran un moment en doblar-ho tot i ser una novetat i per tant molt mes car :(

"Novetat" que per altra banda ja em vist mil i un cops :lol: :lol:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

ds. 24 maig 2014, 22:43

Exacte, frabrebatallas18. Per unes coses sí que n'hi ha pasta. El conte de la crisi crec que ja no cola.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dg. 25 maig 2014, 10:57

Ja sé que no és el tema d'aquest post però el comentarem perquè crec que està relacionat. :xiulant:

Com molts ja sabreu als Estats Units, la Disney ha comprat els drets d'emetre de Doraemon. Que sorprenentment els s'emetrà totalment modificat es canviaran els noms dels personatges, menjaran culleres i forquilles i faran servir dòlars en comptes de iens o canviaran joguines sexistes per educatius més acords i gustos per les associacions de pares i del país, en total representaran que viuen en els Estats Units i treuen tot que relacioni amb japó. ^^u

I ara els dic el per que he comentat això.

Fa un parell d'anys vaig assistir a un saló d'anime, que hi va haver un col.loqui que estaven dos representants de productors d'anime. En un determinat moment van començar parlar sobre la venda de drets d'emisions a occidentals inclòs els àrabs per la TV i es quedaven una mica sorpresos. Es trobaven que els últims 15 anys els exigien canvis de guió o que retallessin escenes de manera que havien de adatar al país per emetre el producte, però això hi ha costos de producció però resultava que aquestes televisions que exigien aquests canvis pero paguen volien el mateix preu sense els canvis.

També van parlar que si continuaven així, que hi ha moltes productores del Japó es dedicarien a vendre el producte nacional ha dintre del país i no ha fora, pel que es veu es troben que alguns països, s'estan tornant intolerants segons quins temes socials i culturals.

I troben la situació que és molt difícil per vendre fins i tot arriben ha rebaixar el preu, però encara així els tanquen les portes.

També van comentar que comencen haver empreses que mentre al Japó veuen l'original aquestes fan les modificacions pertinents preparades per vendre a l'exteriors modificats amb gusts dels occidentals i això també estava incloent al manga.

Per tot això tinc sospites i no m'agradaria confirmar-les.

Ho dic, perquè recordo que la Cuatro van emetre El viatge de Chihiro a mitjanit i la mateixa setmana van fer a la tarda Monstruos S.A. o Super3 amb la peli.licula Un estiu amb en Coo van retallar dues quarts hora del inici.

Per això volia saber el preu d'una temporada d'anime i com valia les occidentals, així podríem comparar i trobar algunes respostes per l'escasetat d'anime que hi ha al país.
Accros l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 25 maig 2014, 11:08, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dg. 25 maig 2014, 11:02

Accros ha escrit:
Com molts ja sabreu als Estats Units, la Disney ha comprat els drets d'emetre de Doraemon. Que sorprenentment els s'emetrà totalment modificat es canviaran els noms dels personatges, menjaran culleres i forquilles i faran servir dòlars en comptes de iens o canviaran joguines sexistes per educatius més acords i gustos per les associacions de pares i del país, en total representaran que viuen en els Estats Units i treuen tot que relacioni amb japó. ^^u


aixo em recorda la mutilacio k van fer a ojamajo doremi (la magica doremi) a la versio del regne unit.. feien si fa no fa el mateix, canviaven tots els noms, substituien els kanji k poguessin sortir en imatge i en el cas d la momoko van invertir-ho tot, k va passar un temps a japo i despres va marxar en comptes d'amèrica xD un horror innecessari vaja...

Pd: gracies per ignorar el meu anterior post ¬¬
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dg. 25 maig 2014, 11:08

El tema de que comentes dels EEUU, és per donar-els-hi de menjar a part. Pura i dura DEMAGÒGIA. Modifiquen/censuren els dibuixos estrangers per a que la canalla no s'alteri, però no s'ho apliquen a les seves mateixes produccions, o que a qualsevol súper pots comprar armes de foc, o si algun país s'ha de bombardejar per "obtenir" petroli de franc i no gastar el seu, o la venta d'armes i equipament militar a països on hi han guerres civils, i un cop els països convertits en runes, ja van ells a reconstruir-los... Per exemple, a DBZ, el Popo americà és blau i no pas negre. :xiulant:

Mireu-se la pel·li de "El señor de la Guerra", de Nicolas Cage, i després em dieu que us sembla.

D'altra banda, és normal que els japonesos estiguin farts de tanta exigència, però "Poderoso caballero es Don Dinero".

PD: No m'imagino en Rambo disparant cogombres amb l'arc, o en Terminator fent servir espanta-sogres per acabar amb el T-1000.

Orphen2005 ha escrit:
Pd: gracies per ignorar el meu anterior post ¬¬

De res. :burla:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dg. 25 maig 2014, 11:57

Ja ho he vist la pel.licula tato25 però segons sembla s'està estenent aquestes exigències.

Orphen2005 ha escrit:
Pd: gracies per ignorar el meu anterior post ¬¬

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dg. 25 maig 2014, 12:42

Per als que dieu que això de que no hi ha diners ja no cola, i que per exemple sí que agafen episodis de One Piece, el mateix Marc Zanni (el doblador d'en Goku, ja sabeu) va explicar que aquests últims episodis de One Piece es van pactar abans de tota la crisi i les retallades. Si a part de les notícies no us voleu creure a una figura tant independent com ell, allà vosaltres, però que falten diners no és mentida. xD

I sí, la pel·licula de Bola de Drac Z és ben segur que tard o d'hora s'emetrà, de fet als ròtuls de promoció es pot veure el logotip del Club Super 3, entre d'altres:

Imatge Imatge

Però és que amb aquesta pel·licula qui paga la llicència és Selecta Visión, no Televisió de Catalunya.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: nova enviada massiva de missatges a TV3!

dg. 25 maig 2014, 13:18

Miles_prower ha escrit:
Però és que amb aquesta pel·licula qui paga la llicència és Selecta Visión, no Televisió de Catalunya.

Si surt el logo del Super3, també paga TVC. Ja veuràs com a l'inici de la reproducció del film als cinemes sortirà el típic:

"Amb el suport de..." "Amb la col·laboració de..." "Amb la participació de..." + el logo del Super3/TV3/Generalitat de Catalunya o tots 3.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 66 visitants