Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 14 març 2017, 14:42

L'hi he preguntat al fill d'Òscar Muñoz (que fa la veu d'en Shinichi Kudo) i m'ha confirmat que també tornarà la seva veu.

Ja tenim confirmats la veu d'en Conan Edogawa i d'en Shinichi Kudo.

Esperem que recuperin les altres veus.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 14 març 2017, 16:34

Nallzeta ha escrit:
L'hi he preguntat al fill d'Òscar Muñoz (que fa la veu d'en Shinichi Kudo) i m'ha confirmat que també tornarà la seva veu.

Ja tenim confirmats la veu d'en Conan Edogawa i d'en Shinichi Kudo.

Esperem que recuperin les altres veus.


Més els val. Ja fa temps que els fans de DC esperem nous episodis! Només faltaria que a sobre canviessin moltes veus. Suposo que intentaran aconseguir que tornin el màxim nombre de veus possibles.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 14 març 2017, 16:48

A vere, per les veus no cal patir. Sigui qui sigui el director comptarà amb les de sempre, i bona prova hem tingut sempre perquè aquesta serie ha tingut diferents directors.Altra cosa és que algú no pugui. En aquest cas com sempre qui em fa patir és en Felix Benito (Dr. Agasa) però sempre pateixo i l'home segueix al peu del canó
 
Avatar de l’usuari
baldovi
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 13 gen. 2016, 17:15

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 14 març 2017, 23:14

Geniaaaaaaaal noticia lo de la vuelta de Conan! :D
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 14 març 2017, 23:28

Una pregunta, si es miren els capitols per Super 3 online en directe durant l'emisió, conta com a audiència o millor fer-ho un cop són pujats a la web?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dt. 14 març 2017, 23:35

Django ha escrit:
Una pregunta, si es miren els capitols per Super 3 online en directe durant l'emisió, conta com a audiència o millor fer-ho un cop són pujats a la web?

No ho se, pero se per experiencia que la qualitat del directe es HORRIBLE, es sent molt malament i es veu tamb molt mal... jo de tu directament el veuria alacarta si no el pots mirar a la tele o si ho vas per donarli audiencia, pero be, si no et pots esperar miral en directe i despres deixa el video alacarta carregant de fons :P
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 15 març 2017, 01:37

Gràcies! La veritat es que no m'importa esperar a que surti "a la carta", però per una sèrie que vull veure em fa ilusió vuere'l en directe com el vells i millors temps del K3 <3
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 15 març 2017, 01:43

Django ha escrit:
Gràcies! La veritat es que no m'importa esperar a que surti "a la carta", però per una sèrie que vull veure em fa ilusió vuere'l en directe com el vells i millors temps del K3 <3

Surt alhora que a TV si no recordo malament.
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 15 març 2017, 10:47

Fabrebatalla18 me ha comentado la noticia, y aunque este anime en particular no es de mi agrado, como los otros dos que TVC dejó colgados, me alegro por tod@s sus seguidores y seguidoras de Conan, que por fin, podáis disfrutar de episodios, y películas, nuevos doblados al catalán.

Os lo merecéis por tantos años de espera.

Yo invito. :beguts:

PD: Al resto de fans de los otros dos animes, pues decirles que ojalá les traigan más episodios para doblar.

Un saludo.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcmpujol
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 38
Membre des de: dv. 14 gen. 2011, 11:14

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 15 març 2017, 21:14

Si no recordo malament, un cop van acabar els episodis d'OP van doblar Shin-Chan aquests 2 anys (4 pel·lis incloses). Així doncs, si ara fan DC, deixaran de fer nous episodis de Shin-Chan? Fixeu-vos que sempre els estrenen a la mateixa data, a més...

Si la meva teoria és certa, confirmaríem que aquesta és la seva quota d'anime preestablerta, sense tenir en compte situacions molt excepcionals (Bola de Drac Z Kai), o Doraemon que és habitual de cada any.

Pel que fa al nou director de TV3, és un dels personatges públics que va signar el manifest de doblatge en català, així que ara que comença el seu mandat, creuem els dits...

No queda res per Setmana Santa!!! Quines ganes de tornar a veure DC en català!!! ^^
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dc. 15 març 2017, 22:25

Queda un mes (per les pelis)! De fet, segurament una mica menys d'un mes. D'aquí a un mes ja s'estarà acabant la setmana santa.

I aviam si amb el nou director de TV3 arriben nous doblatges! Tot i que si he de ser sincer, jo em conformo amb DC. No he sigut mai de Bola de Drac o One Piece, però entenc que han patit un tracte similar(o una mica millor/pitjor a DC).
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

dj. 16 març 2017, 00:24

Loco87 ha escrit:
Queda un mes (per les pelis)! De fet, segurament una mica menys d'un mes. D'aquí a un mes ja s'estarà acabant la setmana santa.

I aviam si amb el nou director de TV3 arriben nous doblatges! Tot i que si he de ser sincer, jo em conformo amb DC. No he sigut mai de Bola de Drac o One Piece, però entenc que han patit un tracte similar(o una mica millor/pitjor a DC).


Bola de Drac ha tingut un tracte MOLT prioritari comparat amb DC i OP, que s'entén per la seva popularitat, però sincerament, el KAI va ser tirar els diners que es podrien haver gastat en un altre anime ja fos continuar un ja començat o portar-ne un de nou. Gràcies a "Déu" que han decidit portar nous episodis i pel·lícules de DC i no DBS.
 
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 18 març 2017, 05:26

Crec que un cop es sapiga la data d'estrena exacta hauriem d'enviar missatges a TV3 agraintlos que hagin portat nou material, igual com vam ser "pesats" demanant crec que no costa res donar les gracies!
 
Nallzeta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 23 juny 2013, 19:43

Re: Detectiu conan: al súper 3 a les 21 hores! Donem audiència perquè portin nous episodis i +animes! Veure 1er post

ds. 18 març 2017, 14:29

fabrebatalla18 ha escrit:
Crec que un cop es sapiga la data d'estrena exacta hauriem d'enviar missatges a TV3 agraintlos que hagin portat nou material, igual com vam ser "pesats" demanant crec que no costa res donar les gracies!


+1
També una trucada per telèfon xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: pinya i 34 visitants