Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 280
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dv. 30 des. 2011, 23:09

Sí, proposo fer una recollida de noms per enviar una carta al Super3, que són qui han de demanar a Arait més pelis o episodis.
 
ConanGal
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: ds. 06 ago. 2011, 16:50

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

ds. 31 des. 2011, 11:52

I què els demanem, pel·lícules o episodis?
 
Avatar de l’usuari
yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

ds. 31 des. 2011, 14:47

si de episodis ja n'han comentat que no tenen intencions de comprar de nous proba de demanar'hi les pelicules a veure que hi diuen
 
ConanGal
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: ds. 06 ago. 2011, 16:50

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

ds. 31 des. 2011, 14:56

Anem a veure...

Segons la pàgina oficial de TMS ENTERTAINMENT, la mateixa productora pot llicenciar internacionalment les 14 primeres pel · lícules. Per tant Arait podria comprar les següents pel · lícules si TV3 l'hi demana:

http://www.tms-e.com/english/search/ind ... pdt_no=161

El detectiu Conan: Estratègia sobre les profunditats
El detectiu Conan: El rèquiem dels detectius
El detectiu Conan: La bandera pirata en el gran oceà
El detectiu Conan: La partitura de la por
El detectiu Conan: El perseguidor negre
El detectiu Conan: El vaixell perdut en el cel

No cal que ens il·lusionem pèro... Que us sembla?
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

ds. 31 des. 2011, 20:04

Molt bona notícia :excl: Tot i això, crec que l'última pel·lícula encara deu ser prou cara. A veure si tenim sort i de cara a l'any vinent es replantegen què volen fer amb la sèrie. Nosaltres hauríem de fer alguna cosa per fer que s'adonin d'això. Hem de fer una carta o alguna cosa semblant. Més endavant ho hem d'anar comentant.

Bon any a tots. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dg. 01 gen. 2012, 17:27

Em sembla molt bona idea contactar amb TV3 per demanar les noves pelis, no perdrem res per intertar-ho i així almenys s'adonaràn de que hi ha gent interesada en la serie.

Sobre els episodis nous encara que de moment no tinguin intenció de comprar de nous suposo que amb el temps si ho faràn. O pensen deixar la serie a mitjes?
Imatge
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dg. 01 gen. 2012, 20:23

Tens raó, misao, en les dues coses. Els episodis nous sí que acabaran comprant-los, però interessa molt més (crec jo; opinió meva) que cada any comprin 50 episodis nous en comptes d'anar allargant la sèrie i deixar-nos dos anys sense episodis nous (la setmana vinent ja farà dos anys que no tindrem episodis nous).

Què voleu fer per reclamar episodis i pel·lícules noves? Feu propostes i escollirem la millor, si us sembla bé.
 
ConanGal
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: ds. 06 ago. 2011, 16:50

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dg. 01 gen. 2012, 20:44

I si fem alguna cosa semblant a les Rotten Apple d'abans? Estic segur que després de reemetre la sèrie completa, portaran nous episodis a partir del 562.

Però, i si els demanem les pel · lícules? És a dir, que organitzin algun Cicle de Pel · lícules durant la reposició de capítols. Jo proposo demanar, com vaig dir abans, les pel · lícules 9-14 que estan disponibles per al mercat internacional.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dg. 01 gen. 2012, 21:49

Jo també estic segur que en acabar d'emetre els episodis des d'on van ara faran episodis nous, però si és així, i sense que hi hagi canvis en la programació, i segons l'usuari conan_1989, tindrem episodis nous al febrer del 2013. Han de passar més de tres anys per que posin episodis nous?

Sobre les pel·lícules, segons tu, ConanGal, Arait les llicencia de quatre en quatre, així que podríem demanar les pel·lícules 09-12, no? Les pel·lícules 13 i 14 quedarien fora, llavors.
 
ConanGal
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: ds. 06 ago. 2011, 16:50

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dg. 01 gen. 2012, 22:06

Llicenciar de quatre en quatre és el que van fer fins ara, però potser fan una excepció. Encara que quatre noves pel · lis està genial també. Què us sembla aquest objectiu? Els llargmetratges del 9-12.

De tota manera, fins al febrer de 2013 ... Quant queda? Poc més d'un any? És una bona oportunitat per veure els episodis tots de nou i que després es posin les piles amb Conan com van fer l'any 2009.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dg. 01 gen. 2012, 22:46

Es podrien demanar pel·licules però penso que també episodis nous, no vagin a comprar només les pelis i deixar penjada la serie. Jo prefereixo nous episodis que segueixin la trama abans q les pelis, q també aquestes pero menys.

A la web del canal club super 3 hi ha un apartat de detectiu conan on pengen els episodis que van fer i es poden posar comentaris si tens el carnet del club super 3. Potser coneixeu algun familiar petit que us pugui deixar el numero de carnet per posar comentaris com: volem nous episodis! A més suposo que tindran en compte alhora de comprar nous episodis les visites dels episodis a la web (al 3xl amb onepiece han demanat que es vegi per internet per a donar-li suport) aixi que un altre metode potser es anar fent visites als episodis i posar comentaris per tal que s'adonin de la importancia de la serie. A més de veure els episodis o deixar la tele encesa els que tingueu un medidor de share posat a la tele...

I altres opcions que no siguin mail (ens diran el mateix si enviem mes suposo) com no siguin trucades o cartes reals... ^^u
 
Avatar de l’usuari
misao
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dl. 10 gen. 2011, 11:16

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dj. 05 gen. 2012, 17:39

Jo també crec que quan arribin al final posaran episodis nous, encara que tindrem que esperar molt :(

Pero la idea de la Rotten apple em sembla bé. Fa un temps vaig participar en una, va ser quan es va crear el canal super3 que ens van deixar sense programació per joves. Vam demanar un canal per nosaltres i no se si va servir de algú, però uns mesos després van anunciar el nou 3xl.
Podem demanr les pelis noves i de pas preguntar-los si tenen pensat emetre nous episodis al 2013, almenys per asegurar-nos
Imatge
 
ent18
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 49
Membre des de: dg. 25 des. 2011, 02:45

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dt. 10 gen. 2012, 13:40

Vaig enviar un mail al Club Super3 i un altre a TV3 la setmana pasada, de moment només tinc resposta del Super3:

La meva pregunta:
Hola,
M'adreço a vosaltres per preguntar-vos quina intenció teniu d'emetre nous capítols de EL DETECTIU CONAN, ja que heu tornat a començar l'emissió novament i des de fa dos anys (gener 2009) que no emeteu de nous.
Per altra banda, també està el tema de les pel•lícules que hi ha un munt pendents d'estrenar-se.
Moltes gràcies pel vostre servei, però tingueu en compte que som molts de seguidors que estem a la guait de continuar amb aquesta meravellosa sèrie, doneu-nos un cop de mà si us plau!
Gràcies!

La seva resposta:
Hola súper! Moltes gràcies pel teu missatge.
Prenem nota d'això que ens demanes. Sabies que sou més de 1.200.000 de súpers? És molt difícil fer una programació i uns horaris que us vagin bé a tots, però de debò que ho intentem.
Tenim drets del capítol 1 i fins al 561. No preveiem comprar capítols nous.
Fins aviat!


:(
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dt. 10 gen. 2012, 14:57

Jo vaig enviar un a TV3 i m'han respost si fa no fa el mateix:

Benvolgut ______________:
Moltes gràcies per fer-nos arribar els seus suggeriments. De moment no hi ha més episodis d'"El detectiu Conan" i no hi ha previsió d'emetre'n més.
Cordialment,

Servei d'Atenció a l'Audiència
www.tv3.cat/atencio

Gràcies per enviar el mail igualment. A veure si, així, rebent molts correus reclamant-los el mateix decideixen apostar altre cop per la sèrie amb alguna cosa nova.

Tot i això, si continuen emetent episodis com fins ara, sense fer pauses a les vacances, al febrer de l'any vinent ja els haurem emès tots (dit per l'usuari conan_1989)i potser aleshores sí que s'ho replanejaran.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dc. 11 gen. 2012, 20:57

No sembla que tinguin intencions de comprar-ne més...no ens poden deixar amb la serie a mitges després de més de 500 episodis ^^u Sembla que han sigut molt rotunds amb les respostes...Com que a les vacances no han fet fins a març aproximadament de l'any que ve no arribem a on estavem i no se si aleshores en faran nous ja no estic segur.

Sembla com si el 3xl hagués venut inuyasha i conan perque ja no li interessen i que el club super 3 les està possant per omplir la graella, almenys es el que sembla. ¿Que si es dificil convencer amb la programacio als 120 mil supers? jajaja, segur que la programacio prefereix veure tom i jerry com sempre dic, hores i hores...

Caldrá veure els episodis els que tingeu l'aparell per captar audiencia a la tele, veurel's per internet a la web del super 3 i seguir enviant correus, però aquest any la cosa està mooolt negre. I entre les retallades i la falta de presupost més encara
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 280

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants