Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 280
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

El Detectiu Conan al X3: Reemisions + Pack peli 26 i especial inèdit en DVD 15 desembre

dl. 31 oct. 2011, 23:42

Actualització a 1 gener de 2019:

-Estrena nous episodis (des del 669) a partir del 8 de gener a les 21 hores, dos episodis diaris de dilluns a dijous.

-La peli 22 sortirà en DVD i Bluray el 4 d'abril amb audio castellà, català i japonés amb subs.



Actualització a 26 d'octubre de 2018:

La peli 22 s'estrenarà als cinemes en català durant el 9, 10 i 11 de novembre. Entrades ja a la venda.



Actualització a 25 de març de 2018:

Nous episodis a partir del 591 des del dia 3 d'abril de 2018 a les 20:45, donem audiència per la web del super 3 http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/


Actualització a 3 de septembre de 2017:

Per fi després de 7 anys sense novetats arriben nous episodis en català! a partir del 12 de septembre a les 20:50 s'estrenen nous episodis a partir del 515. Hem de donar audiència ara que continua la sèrie per garantitzar que segueixen doblant més episodis en el futur. Ha costat molt que estrenin nous episodis, demostrem que els voliem! Podem donar audiència per tv (si teniu receptor d'audiència) o a les webs de tv3 i super3 veient el capitol en directe o quan el posen a la web després:

http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/ Aquí pengen tots els capitols diaris, es suposa que penjaran els nous, picant a l'episodi ho compten com audiència apart.

http://www.ccma.cat/tv3/directe/tv3/ aquí si seleccioneu el canal super 3 el podreu veure a la mateixa hora que el fan en directe (20:50 hores)

Agraïria que ja que aquest fòrum no el veu molta gent informéssiu als fans de la sèrie de tot arreu que estrenen nous episodis per tal que siguin un èxit. També a twitter el dia de l'estrena podem utilizar el hastag "detectiuconan3xl" que es el que els fans utilitzen per comentar els capítols. Així serem trending topic potser i li donarem més visibilitat a l'estrena. Per útlim, també es bona idea enviar missatges a la web d'atenció a l'audiència http://www.ccma.cat/atencio/ seleccionar El Detectiu Conan a "programes" i donar les gràcies per l'estrena de nous episodis després de 7 anys.

I recordem que ara mateix d'anime en català no s'estrenava gairebé res, encara que Conan no sigui la vostra sèrie preferida seria bona idea igualment fer el que us suggereixo de donar audiència i enviar missatges perquè vegin que l'anime en català encara té èxit i es puguin replantejar continuar altres sèries parades com One Piece o portar-ne de noves.

Gràcies per la vostra col·laboració!




Després d'anys enviant missatges a tv3 i el súper 3 El Detectiu Conan ha tornat. De dilluns a divendres a les 21 hores el canal club súper 3 emet dos episodis seguits des del principi de la sèrie. He pensat diverses formes de que portin nous episodis:

PROPOSTES DE COL·LABORACIÓ PERQUÈ PORTIN NOUS EPISODIS I NO NOMÉS REPETITS:

1) La més important, veure els capítols a la web del súper 3. Els episodis estan penjats per uns quants dies i si els veiem a la web tv3 ho considera com audiència. Us deixo el link: http://www.ccma.cat/tv3/super3/detectiu-conan/ No costa res encara que no els veiem posar-ho de fons en silenci a l'ordinador. Siguis fan o no de la sèrie donar-li audiència pot repercutir en que portin nous episodis d'aquesta sèrie o tornin altres animes. Si algú té un audímetre d'audiencia a la tv poseu el canal i també compta l'audiència.

De fet, el canal 3xl (que també era de tv3) va dir que valoraba molt positivament les visites a la seva web i, en especial, quan es van demanar nous episodis de One piece (que s'emet de matinada) van dir que s'havien de veure els episodis a la web si voliem episodis nous, i al final s'estan doblant nous episodis. Amb Conan podria passar el mateix si els veiem a la web, només cal posar-ho a l'ordinador, mentres podeu fer altres coses si no ho voleu mirar

2)Comunicar la tornada de la sèrie i la importancia de veure els capítols a la web a coneguts, familiars i gent a través de les xarxes socials. Aquest fòrum no el llegeix gaire gent. Hem d'ampliar la nostra veu.

3) Donar les gràcies a tv3 i al súper 3 per portar la sèrie de nou i demanar que comprin nous episodis. Podeu enviar missatges al servei d'atenció a l'audiència http://www.ccma.cat/atencio/ i al Super3 (super3@super3.cat) Al servei d'atenció heu d'indicar la casella Programes i després "El Detectiu Conan" i a l'altre consulta o comentari, posar les vostres dades i marcar que desitgeu resposta a sota del tot. Si algú ho desitja també pot trucar per telèfon o enviar alguna carta formal i segur que es sorprenen.

4) Twitejar ‪#‎DetectiuConan3XL a twiter per donar-li visibilitat. El primer dia va ser trending topic pero només fa una setmana de la tornada de la sèrie i segur que molts no ho saben. A més, tv3 valora molt l'èxit a les xarxes socials.


Siguis fan o no de la sèrie, crec que la tornada de l'anime en català dependrà molt de l'èxit d'aquesta sèrie. Fem pressió que no costa res!! Gràcies!!


Esperem la vostra participació! :yeah:
conan_1989 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 07 des. 2023, 17:36, en total s’ha editat 92 vegades.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dt. 01 nov. 2011, 20:18

Ara sí que no entenc res. Fa un mes i "pico" vaig llegir una notícia en què es confirmava justament el contrari.

http://www.animecion.com/19084/tv-detective-conan-vuelve-a-club-super-3-y-llegaran-nuevos-capitulos/

Ja no sé què pensar. Tot i això, crec que la resposta de TV3 ha de ser més creïble. O potser TV3 el que fa és una estratègia d'alguna cosa o vol sorprendre'ns o qui ha respost no s'ha informat bé i pensa que et refereixes a episodis a partir dels nous que emetran, etc. En tot cas, ja veurem d'aquí uns dies què passarà. Gràcies per la informació, de totes maneres. Ja m'havia fet a la idea que en tindríem de nous en menys d'un mes. :plora:

I sí, si en uns dies veiem que definitivament no n'hi ha de nous, hauríem de muntar alguna cosa al respecte.

Edito: Perdoneu, acabo de veure que el 3xl ha canviat l'emissió de One Piece. En comptes de fer 2 episodis cada divendres ara s'emetrà un episodi cada dia (de dilluns a divendres?). Així, doncs, sembla ser que tindrem més episodis més aviat del que pensàvem. Tot i això, l'hora no és gaire adequada, crec jo. (http://www.tv3.cat/programacio/20111114/3xl)
dcop l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 01 nov. 2011, 20:38, en total s’ha editat 1 vegada.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dt. 01 nov. 2011, 20:37

Us deixo el missatge tal com em van dir, de data 27 d'octubre:

"Benvolgut ................:

Gràcies per l'interès i per haver contactat amb nosaltres. Actualment, en efecte, estem reemetent "El detectiu Conan". Ara per ara, no disposem dels drets d'emissió de nous capítols.

Cordialment,

Servei d'Atenció a l'Audiència"

Jo donava casi per fet que en farien nous després de la reemisió però vaig preguntar per obtenir la confirmació final i em trobo amb això. Potser no poden dir que faran nous episodis fins d'aqui unes setmanes o no en tenen realment de nous. Fent càlculs em sembla que la setmana del 28 de novembre ja haurien de fer nous en cas que els fessin. Jo aniré miran la programació de tv3 a veure si la semana d'abans ponen els noms dels capitols i podem saber alguna cosa.

I si no fan de nous hauriem de mostrar interès o fer alguna cosa si...encara recordo com fa anys es van fer manifestacions per els talls dels finals dels episodis, la rotten apple, la petició de l'emissio de l'especial 425...presionant potser conseguim alguna cosa :yeah: Si no no entenc tanta repetició que fan ara si no fan després nous...
 
Avatar de l’usuari
yamakazy
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 280
Membre des de: dl. 26 abr. 2010, 16:12

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dv. 04 nov. 2011, 21:34

quina puta merda entre k no li surt dels collons de posar capitols nous de one piece o tornar a posar one piece diari quina merda d'any os odio 3xl ¬¬

pero si que tenen el drets per repetir una altra vegada les pelicules de conan no entenc res :excl:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dt. 08 nov. 2011, 14:47

Notícies d'en Fradellcs al web del 3xl:

(extret exàctament del següent web: http://www.3xl.cat/comunitat/grup/detectiu-conan?page=4#comment-198944)

"Ve, ja m'he possat en contacte amb tv3, no se que pasara, pero si han nous episodis, no m'ha quedat clar. Lo que m'han dit es que encara tenen un parell de passis mes, despres de que s'acabe volen recuperar tandes anteriors per a fer-les. Oves no tenen llicencies, pero el que si m'han deixat clar es que per al mes que ve, (Decembre o gener? ) Facin alguna pelicula NOVA¿? ja que tenen les llicencies. Tocara esperar fins que termine la setmana per a vore la programacio, si fan el PRODIGIOS CAMINAR AERI D'EN KID. Sabren que tenen un parell de capitols nous mes a part d'alguna peli. Estara fins la 13? Ja tinc ganes!!! Salutacions a tots."

Bones notícies pel que fa a pel·lícules i més intriga pel que fa a episodis nous. A esperar fins la setmana que ve per veure la programació de finals de mes.
 
xxx001
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 534
Membre des de: dj. 28 set. 2006, 00:34
Ubicació: none

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dt. 08 nov. 2011, 15:53

Doncs si hi han nous capítols ja avisareu que tindré que programar el TDT per obtenir els audios i preparar els videos... :xiulant:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dv. 11 nov. 2011, 22:14

Segons la viquipèdia (http://ca.wikipedia.org/wiki/Detectiu_Conan#Anime), a l'apartat d'Anime, hi posa que a Itàlia hi ha 520 episodis emesos, 6 més que aquí. D'això no deu fer molt perquè crec que no fa ni un mes que m'ho vaig mirar i o no estava així o no m'hi vaig fixar (recordo el "Catalunya és el lloc amb més episodis emesos", després de Japó, evidentment). M'atreveixo a dir que hi ha una nova "tanda" d'episodis que ara Itàlia ha començat a emetre i espero que properament nosaltres també.

Es tracta d'una suposició. Ja veurem.

Edito: a Itàlia tenen comprats fins el 522 (574 numeració europea).
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

ds. 12 nov. 2011, 11:24

No he entes lo de la numeració europea. Fins a quin capitol emetran perquè ara crec que van per el 540, i una altra pregunta mirant per internet me fixat que els capitols en català i en castellà a vagades canvien d'ordre i no tenen el mateix numero, serà a causa de que emeten els especials entremig d'altres episodis?

:adeu:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

ds. 12 nov. 2011, 13:27

El tema de la numeració és molt fàcil d'entendre. Els especials que s'emeten al Japó, a Europa se separen en parts de 24 minuts aproximadament. Així, doncs, un especial de dues hores es dividiria en 5 episodis. Per això, quan aquí s'ha arribat a l'episodi 514, es posa entre en parèntesis la numeració europea (561).
Pel qua fa a això que dius que van pel 540, a quin país et refereixes?
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

ds. 12 nov. 2011, 18:47

Aquí a Catalunya, ho diu a la web de super 3 on pots mirar en linia els ultims capitols.

:adeu:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

ds. 12 nov. 2011, 19:47

Ah, d'acord, et refereixes a l'emissió actual. Aquest 540 es refereix a la numeració europea i aquí, a Catalunya, s'han emès fins al 561. Esperem que després d'aquest en facin de nous.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

ds. 12 nov. 2011, 20:36

Dacord moltes gràcies.
dcop ha escrit:
Esperem que després d'aquest en facin de nous.

Esperem que si, perquè en numeració europea quants capitols hi han? (emesos a japo)

:adeu:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

ds. 12 nov. 2011, 22:33

Depèn de la distribuïdora. Aquí, a Espanya, la distribuïdora és Arait i al seu web hi posa que tenen 514 episodis llicenciats (potser en tenen més però no ho posen fins que la cadena que els ha comprat, en aquest cas TV3, ho anuncia. Pura suposició. i esperem que sigui així). A Itàlia, però, la distribuïdora és una altra i en tenen més.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dg. 13 nov. 2011, 10:15

Volia dir emesos a japo
:adeu:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: Detectiu conan: tv3 NO té drets de nous episodis

dg. 13 nov. 2011, 11:16

A Japó s'han emès 636 episodis, que en numeració europea deuen ser 690 o així, potser més i tot.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 280

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants